Voisitko pitää 20-vuotiasta naista seksikkäänä ja haluttavana? Entä harrastaa seksiä? Vai olisiko ikä turn off?
30-40-vuotiaat miehet, kysymys nuorista naisista
11
362
Vastaukset
- Tulkki
Kyllä nuori nainen on käytännössä (melkein) aina haluttavan näköinen, sen on biologia meille miehille tehnyt. Nyt kun ikää on enemmän (40 ) ja sitä kokemustakin, niin on pakko myöntää, että vaikka olisi miten kivannäköinen, sitä ei kuitenkaan haluaisi sekaantua itseään puolta nuorempiin.
Minkäänlaista moraalista kysymystä tässä ei minun tapauksessani ole, vaan omat kokemukset jotka osoittavat, ettei tämän ikäisellä miehellä ja nuorella naisella ole mitään oikeaa yhteistä. Jos sellaisia suhteita on, ne kai pääasiassa perustuvat jonkinlaiseen taloudelliseen kompensaatioon.
Olen joskus seurustellut itseäni melkoisesti nuoremman naisen kanssa. Hänellä oli hyvin vähän ystäviä eikä hän oikein viihtynyt ikäistensä seurassa ja syykin oli aika selvä - hän oli merkittävästi ikäisiään kypsempi ja kolmen vuoden seurustelun aikana useasti avautui miten vaikeaa oli kuunnellä harvojen kavereiden pinnallisia juttuja. Muutamat näistä kavereistä toki vierailivatkin satunnaisesti (erityisesti yksi piti jotenkin äärettömän kutkuttavana meidän ikäeroamme - kyselipä tyttöystävältäni mm. että "jaksoinko vielä sängyssä" jne...) ja olihan se minunkin mielestäni todella rasittavaa kuunneltavaa.
Joten käytännössä ei. Varmasti pidän nuorta naista seksikkäänä ja "miestenlehtien todellisuudessa" voisin seksiä nuoren naisen kanssa harrastaa - mutta kun edes seksisuhteet eivät ole pelkkää hyrdauliikkaa... Ennen ja jälkeen aktin kanssakäyminen olisi varmasti vaikeaa ja kämpelöä. Pahimmillaan tyhjäpäiset jutut voivat jopa tappaa halut (näin on oikeasti muutamia kertoja käynyt, naisen iästä riippumatta).
TLDR; Vietti-tasolla ikä ei ole "turn off", mutta kokemusten valossa se on "hands off"...- ccfggt
Joten työnnä kokenut löylykauha perseeseen
Kyllä voin pitää 20v naista haluttavana, mutta en mielelläni enää aloittasi seksisuhdetta noin nuoren naisen kanssa. En halua vahingoittaa ketään ja onkin suuri riski, ettei parikymppinen nainen osaa pitää hyvää seksiä pelkkänä seksinä. Tunteet ja rakastuminen sekoittaa nuoren naisen pään...
Oman kokemuksen mukaan noin käy aika helposti.
Minä siis 47v.- ghytdbjk
toki panisin miellelläni 20v naista jos siihen oilisi mahkut itse 46v mies mikä mukavampaa kun antaa nautintoa kaikessa rauhassa nuorelle naiselle.
- zzddddr
Toki voisit työntää löylykauhaa perseeseen
- Teuvvvo
Parikymppiset on kivoja naaman ja kropan puolesta mutta itse suosin 40-50v naaraita.
Jaa miksi? Ovat innokkaita, kokeneita ja taitavia! Lisäksi heillä on suhteessa parempi itsetunto ja ovat usein palvelualttiita. Sellaisessa käsittelyssä mies nauttii varmasti. - anurator
Voisin työntää löylykauhan parikymppisen perseeseen. Siihen hommaan he nippa nappa välttävät
- hakkapellitta
Mieluummin löylykauha perseeseen. Hyi saatana! Parikymppiset naisethan on jotain kymmenen vuotta nuorempia. En ole kehdonryöstäjä ja otan mieluummin sen saunakauhan.
- Nnug2
Helposti vois :p
- Totkaikevois
Jos sinulla on kiikarissa joku, kysy / sano suoraan mitä mietit.
Meitä miehiä on ihan yhtälailla niin nuoremmista, oman ikäisistä, kuin vanhemmista pitäviä. Itse voisin kuvitella olevani nuoremman kanssa.
Tiedän pariskuntia jotka ovat olleet pitkään (kymmeniä vuosia) yhdessä, vaikka ikäeroa on melkoisesti. I
kä on numeroita jos sen ei anna olla muuta / este jollekkin. - Kikkeliskok
Joo, ovathan parikymppiset naiset oikein viehättäviä, paitsi jos alkavat jotenkin muistuttaa omaa sen ikäistä tytärtä. Siinä kohtaa voi tulla yllättävä turn-off, ei kiinnosta katsoa ollenkaan seksuaalisessa mielessä vaan enemmän aikuinen-tytär -suhteen kannalta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174926
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2142649Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341715Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697- 281634
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301528Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1501143
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81134Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42962