TULOS TAI ULOS !

ajattelia

Sipilä itsä kehui että minä LÄHDEN jos en saa tuloksia aikaan vaalilupauksessaan ! No mitä hän on saanut aikaiseksi? Uhkailua ,Sekasortoa,VATULOIMISTA,poliittisia virkanimityksiä,sulle mulle sopimuksia,ym.Suurimmat hänen saavutuksensa koskettavat hänen lähipiiriään,tai häntä itseään taloudellisesti! Hän on Oikeuskanslerin tutkinnan alla!Eikö tämän maan pääministeriltä kuuluisi vaatia kunniallista ja oikeudellista ,esimerkillistä toimintaa?Suoraan sanottuna me emme ANSAITSE Sipilän kaltaista johtajaa! Hän lentäköön kuin leppäkeihäs ulos Suomen politiikasta.Vieköön koko Kes..KUSTA...nsa mukana!

19

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uyrtyireuireyuer

Onhan se itselleen ja sukulaisilleen saanut tulosta.

Nyt alkaa käymään ilmi sen esiintymisissä, kuinka paljon se vihaa ja inhoaa suomalaisia.

Pitäkäähän vielä vähän aikaa hatuistanne kiinni.

• saulillekirjettä

Ulos sipilä ja berneri kansa vaatii teidät ulos.

• Olkaahiljaa

Punakaartilla ei ole oikeutta vaatia mitään.

• äkkiäuusiministeri

Muuta pois suomesta kansa haluaa teidänlaisenne kauas.

• kaikkimulkuthinkuu

Kansa haluaa nimenomaan sinut vittuun täältä kirkumasta.

• Lähtölaskenta.käynnissä

Jahka eduskunta palaa talvilomiltaan alkaa paskaa tulla Jussin ja Annen niskaan oikein tosissaan. Ne kaksi rosvoa sähläriä pakotetaan eroamaan. Se on varma.

• Taitaapunaapinaaottaa

Suomen talous se vain nousee kohisten ,myös Lapissa on kova kysyntä majoituspaikoista ja lennot vain lisääntyy.
      Kiitos Sipilä.

• iät.ajat.matkailtu.lappi

Sipilällä ei ole mitään tekemistä Lapin matkailun kanssa.

• Valetta_koko_sipilä

Eihän toi tyyppi ole saanut mitään muuta aikaan kuin tuhoa, eikä pysty näköjään sanojaankaan pitämään, eli lähtemään uusiin suojatöihin, kuten näillä pelleillä ja rikollisilla on tapana.

Kävihän kusettaja sipilä viime kesänä meidänkin kylillä polkupyörällä, kovin oli kissan kokoisilla kirjaimilla lehden otsikot sipilä pyöräilee maakuntaan. Juu pakettiauton matkassa kulki pyörä, joka sitten purettiin 2 kilometriä ennen kohdetta, eli näin vale risumies meillä on maan johdossa, kaveri on pelkkää valhetta päälaesta varpaanpäihin. Kuvista näki, että teki jo kuolemaa poljetttuaan vaivaiset 2 kilometriä, oli hiestä aivan märkä, kuin olisi täys maratoonin juossut.

• sinettiävaille

Ero on ainoa oikea vaihtoehto Sipilälle ja Bernerille. Tekisivät Isänmaallisen teon erotessaan aivan itse, ettei tarvitse Presidentin laittaa kutsua Mäntyniemeen!

• naurureps

Juhan "polkupyöräretki maakuntiin" voi helvetti ja muutama ääliö siellä sotki perässä!

• tuntiturpaan__

Pieni pyöräilyretki tekisi sinullekkin hyvää, ei vituttaisi niin paljon.

• naurureps
        tuntiturpaan__ kirjoitti:

Pieni pyöräilyretki tekisi sinullekkin hyvää, ei vituttaisi niin paljon.

olitko itsekkin siellä pyöräilemässä.

• kikypotkut

Sipilän aikana vain leipäjonot kasvavat ja verotus kiristyy.
      Historia tulee muistamaan Sipilän aikamme huonoimpana pääministerinä.

• tuntiturpaan__

Vitut ole kasvanut, tulonsiirtoelätit vain hakee viinarahat leipäjonosta.

Ja minun verotus on laskenut.

• ajattelia
        tuntiturpaan__ kirjoitti:

Vitut ole kasvanut, tulonsiirtoelätit vain hakee viinarahat leipäjonosta.

Ja minun verotus on laskenut.

Kommentoimisesi on samaa luokkaa kuin Idiootti TROLLILA joten taisit muuttaa nimimerkkiä!

• Pitäköön.sanansa

Niin. Milloin Sipilä vetää johtopäätökset tilanteesta ? Kansa jo odottaa eroa.

• Sipilä.kertoo

Vaalikauden lopussa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      105
      8747
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6710
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6479
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5261
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4457
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3501
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3082
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2886
    Aihe