Hajosi moottori tuosta 97 mallin fortesta. Mistä tietää käykö 95 mallin moottori heittämällä tai käykö ollenkaan vaihtaa ao. autooon. Sama tiulavuus moottoreissa 1.8
Madza 323F 95 moottori käykö 97
2
117
Vastaukset
- stnan.elektroniikkapaska
Jos moottorikoodi on sama niin periaatteessa varmaan kyllä mutta automalli sai pientä facelifttiä noiden vuosien välillä joten johtosarja kannattanee säilyttää entisestä autosta koska kuka tietää jos moottorinohjaustietokoneeseen ja johtosarjoihin on tehty jotain pikkumuutoksia noiden vuosien välillä. Toivottavasti vaan entinen johtosarja on yhteensopiva uudemman moottorin antureiden kanssa.
Youtubessa esim. jenkkimallin Mitsu Galantiin oli vaihdettu moottori johtosarjoineen eri vuosimallista niin lambda-tunnistimen johtoja oli muutettu vuosien välillä aiheuttaen vikakoodeja, mm. O2 sensor no activity ja lambdan lämmitys ei toiminut.
https://www.youtube.com/watch?v=eB3DPAwq39g - JalmariGrum
Joo, '97 vuoden Saab 95:n moottori käy siihen ihan heittämällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462797- 402415
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k141839Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291764Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421498