Niiku for real.... kaikki pulsut ja nistit kuljeskelee harjavallan kaduilla. Koko ajan saa pelätä koska jostain puskasta ja mistä nisti tulee heiluu puukon kans tai saa turpaans ilma et ees teet mitään......
Harjavalta ja sen ihmiset on vitun perseestä.
7
684
Vastaukset
- päääää
No kyllä sun kannattaa vaihtaa maisemaa, jos pultsarit ja narkkarit sua on vainoomaan ruvennu. Ite oon kyllä rauhassa saanu olla.
- Niiiii
No niissä piireissä usein sattuu ja tapahtuu. Kannattaa varmaan pyrkiä aineista eroon, jos pelottaa!
- KukaMukaPelkää
Missäs piireissä tuo aloittaja oikein liikkuu ja miten oikein käyttäytyy jos Harjavallan kaduilla kulkiessa täytyy pelätä. Ehkä kannattais vaihtaa kaveripiiriä ja opetella käyttäytymistapoja.
- Sieltäsamalta
Suunnalta sitä kaikki muutkin ovat biologian mukaan kotoisin.
- sapperment
niinku mä ainakin olen kotoisin viereisestä pitäjästä!
förstår! - pysyisivätUlvilas
Enemmän kannattaisi olla huolissaan Harjavaltaan pesiytyneestä ulvilalaisesta nuorisojengistä, joka käy häiriköimässä ihmisten kotona. Ei meinaa saada sitten millään lähtemään pois. S-marketin pihassa jengi ainakin majailee.
- nsksnsnzLMMMsm
"kaikki pulsut ja nistit kuljeskelee harjavallan kaduilla" aijjaa en oo kyllä itse tietääkseni nähnyt pitkään aikaan ketään ulkona. Ihan hiljasta ja autiota on että vois jo sanoa melkein haamukaupungiksi. Ja kaiken lisäks Harjavallassa ei koskaan nykyään tapahdu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5559188Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1656284Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815350Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli724821Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s1014433Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664103SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha2064037- 1062166
- 1141568
- 531106