Niiku for real.... kaikki pulsut ja nistit kuljeskelee harjavallan kaduilla. Koko ajan saa pelätä koska jostain puskasta ja mistä nisti tulee heiluu puukon kans tai saa turpaans ilma et ees teet mitään......
Harjavalta ja sen ihmiset on vitun perseestä.
7
602
Vastaukset
- päääää
No kyllä sun kannattaa vaihtaa maisemaa, jos pultsarit ja narkkarit sua on vainoomaan ruvennu. Ite oon kyllä rauhassa saanu olla.
- Niiiii
No niissä piireissä usein sattuu ja tapahtuu. Kannattaa varmaan pyrkiä aineista eroon, jos pelottaa!
- KukaMukaPelkää
Missäs piireissä tuo aloittaja oikein liikkuu ja miten oikein käyttäytyy jos Harjavallan kaduilla kulkiessa täytyy pelätä. Ehkä kannattais vaihtaa kaveripiiriä ja opetella käyttäytymistapoja.
- Sieltäsamalta
Suunnalta sitä kaikki muutkin ovat biologian mukaan kotoisin.
- sapperment
niinku mä ainakin olen kotoisin viereisestä pitäjästä!
förstår! - pysyisivätUlvilas
Enemmän kannattaisi olla huolissaan Harjavaltaan pesiytyneestä ulvilalaisesta nuorisojengistä, joka käy häiriköimässä ihmisten kotona. Ei meinaa saada sitten millään lähtemään pois. S-marketin pihassa jengi ainakin majailee.
- nsksnsnzLMMMsm
"kaikki pulsut ja nistit kuljeskelee harjavallan kaduilla" aijjaa en oo kyllä itse tietääkseni nähnyt pitkään aikaan ketään ulkona. Ihan hiljasta ja autiota on että vois jo sanoa melkein haamukaupungiksi. Ja kaiken lisäks Harjavallassa ei koskaan nykyään tapahdu mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742932
- 652783
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 221533
- 481297
- 381263
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259