Tämä on erittäin hyvä SVR:n keskustelupalsta. Kattava puolueohjelma on puheenjotajan toimesta hienosti hiottu herättääkin täällä paljosti keskustelua. Mikäli vaalilitto Köyhien puolueen kanssa onnistuu, tulemme näkemään jytkyn kuntavaaleissa. Toivon näiltä puolueilta muutakin läheistä yhteistyötä kuin puheenjohtajien lämpimät välit.
Puolueohjelma
8
169
Vastaukset
- Ikipietulainen
Miten Olavi Mäenpää voi olla yhteistyössä Köyhien puolueen kanssa ?
Mäenpäähän tunnetaan Turussa köyhien kyykyttäjä Petteri Orvon perseen nuolijana.- Åsterman
Vaaliliitoon kuulema mennään vaikka itse Pirun kanssa ainakin jos Pirua kiinnostaa joutua vedätetyksi.
- OlviKyrvänpää
Tottahan siinä ilmaset viinat saa kokoomukselta. Te lahjattomat ja kokemattomat varmasti sivarit ette tiedä politiikasta mitään!
- koirankusettaja
Mikä puolueohjelma? Se Muutokselta copy-pastattuko?
Netistäkin löytyy tästä todisteet: Muutoksen ohjelma julkistettiin kun sen oli marraskuun puoluekokous hyväksynyt Riihimäellä 14.11.2015. SD julkaisi "oman" ohjelmansa vasta tämän jälkeen; Kansalainen -nettijulkaisussa oli tästä artikkelikin mutta näyttää nyt poistuneen.- SyfiliksenSyömä
Ei voi olla muutoksen ohjelman kopio. Muutoksen ohjelmassa ei lue että annamme kaiken tukemme Petteri Orpon ajamalle matu-invaasiolle ja islamisaatiolle.
- puoluesihteeri
Vanhat puolueet valittaa, että on vaikeuksia löytää ehdokkaita tuleviin kuntavaaleihin.
Suomidemokraateilla ei näitä vaikeuksia ole, vielä kun saataisiin poistettua lainsäädännöstä epäkohta, että ehdokkaan pitää olla elossa.
Puheenjohtajallamme , hautausmaaneuvos Olavi Mäenpäällä on pitkäaikainen suhde kannattajiinsa hautausmailla.- Bonuskalle
Ainakin yhä laajeneva osa miehen aivoista on kuolleessa tilassa.
- PansionPukki
Perussuomalaiset ovat aloittaneet vaalikampanjan mustamaalamalla SVRn kannattajia. Veikkaan neljää paikkaa uudelle SS-ryhmälle ja Persuille kahta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559