Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Yksinkotona

Nautintästä

Yksin kotona ja kyrpä seisoo täysillä eioo edes koskemista tarvinnut. Anaalitappi odottaa rasvausta ja sitten veteleen ja hieromaan isoa terskaa. Poke pyörimaan ja nauttimaan kunnes sperma lentää vaudilla ulos

80

1695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anurator

      Yksin myös ... Sain kiihokkeen ottaa dildon esille ja aloitan kunnon runkkusession ...

    • Nautintästä

      Mä laitoin ison pyöreä tapin paikoilleen. Painaa upeasti eturauhasta ja laittaa vuotamaan tippoja itsestään. Kiimainen olo..

      • anurator

        Olen sängyssä miniläppäri vatsani päällä, jalkani koukussa toinen kantapääni pitää dildoa paikallaan ... Nytkytän tuota surisevaa sauvaa edestakaisin, että tuntuu eturauhasessa hyvälle. Kulli seisoo ja valuttaa, mutta tahdon pitkittää nautintoani mahdollisimman pitkään ....


      • anurator

        Bi olen koska nyt tässä kiihoitustilassa olisin valmis ottamaan aidon kullin sisääni. Vaan kun ukkomiehen on vaikea löytää luotettavaa kaveria siihen, on siis tyydyttävä fantasioihin.


    • Nautintästä

      Tää tappi iso pysyy itsestään paikoillaan. Istun tuolilla tapinpäällä ja hieron hiljalleen kyrpää. Terska on paisunut ja tipat kastelee kokovarren

      • anurator

        Huu, tulisi olla siellä tai sinun täällä. Mitähän kaikkea tapahtuisikaan, pelkkä ajatus saa kyrvän värisemään !


    • Nautintästä

      Nainen mullakin mutta on mun oma juttu. koneella tyypit runkkaa ja spermalentää

      • anurator

        Niinpä, turvallista vaihtelua tämä :) Kiihotustilastani huolimatta olen niin rento ja liukas että vaihdoin paksumman dildon sisääni, nytkytän aluksi hieman varoen ...


    • Nautintästä

      Saisit imeä tätä isoa ja ottaa kurkkuun asti

      • anurator

        Sen tekisin ja mieluusti ottaisin lastisi suuhuni jota en ole koskaan ennen tehnyt ... Mielelläni saisit naida minua suurella kullillasi ....


      • anurator

        Nyt tämä paksu tekokulli on parikymmentä senttiä sisälläni, vedän sen hiljaa ulos ja katson peilistä jääkö reikäni ammolleen ...


      • anurator

        Tiukka on, sulkeutui välittömästi :)
        Nyt kulli sykkii siihen malliin ettei syöksy ole kaukana ... NYT se tulee !


      • Anonyymi
        anurator kirjoitti:

        Tiukka on, sulkeutui välittömästi :)
        Nyt kulli sykkii siihen malliin ettei syöksy ole kaukana ... NYT se tulee !

        Ääliö, 20 cm. Osuiko leukaan?


    • Nautintästä

      Älä päästä vielä. mullakin sykkii ja spermalentäis vaikka heti
      mutta yritän pitää antaa sitten tulla kunnon paineella

    • Nautintästä

      Olen alkanut ottaan sperman naamalleni normi runkkaus ei juuri kiinnosta
      tulee niin kiimainen olo kun lämmin sperma suussa

      • anurator

        Otan myöskin suuhuni kunhan nautiskelen, jo kerran lauenneena kestän piiiitkään ...
        Paksu tekokulli porautuu sisääni ...


    • yxinmyös

      Vaimo töissä,omaa aikaa ja omaa kivaa myös täällä.Istun sohvalla,kyrpä seisoo kun poke pyörii ruudulla,hyväilen paljaaksi ajettuja pallejani ja kiimatipoista kostunutta kaluani,mmmm...

      • anurator

        Tulin, mutta nyt seisoo taas. Nyt on nautittava vapaasti kun saa pitkästä aikaa olla yksin rauhassa ja antautua omille harrastuksilleen. Eukkoni ei ymmärrä hyvän päälle mitään, sanoisin :)
        Nyt kulli haluaa toimintaa ja pyllyni jotain sisäänsä ... Nyt se alkaa, huu ...


    • Nautintästä

      En pysty kauan pidätteleen. Suu odottaa spermaa

      • anurator

        Teen samoin seuraavalla purkauksella, nyt nautin kauan kullin runkusta ja pyllyni naimisesta sauvalla.


    • yxinmyös

      Sen verran vaimo saa olla tässä mukana että lainaan pyykkikopasta hänen sinisiä stringejä.Uuuh kun tuntuu hyvältä läsi kovan kaluni ympärillä...

      • anurator

        Nyt nautintoa, itse leikin sauvalla :)


    • Yxmyös

      Seisotan märkää kalua kädessä ja pian sperma lentää lattialle pitkässä kaaressa. Painetta löytyy

      • anurator

        Älä vielä, tulen mukaan. Kalu alkaa paisua, käyn sänkyyn ja otan välineet esiin ....


      • anurator

        Kamera monitori todistaa hekumaani :)


    • Yxmyös

      Mä katson peilistä ja levitän reikääni. Punaista ja turvonnutta edellisen jäljiltä

      • anurator

        Eikös olekin syntisen ihanaa ? Olo on kuin poikasena, kielletyn hedelmän maku kun saa toteuttaa todellisia mielihalujaan. Nyt olisin valmis antautumaan oikealle kyrvälle, huu ...


      • anurator
        anurator kirjoitti:

        Eikös olekin syntisen ihanaa ? Olo on kuin poikasena, kielletyn hedelmän maku kun saa toteuttaa todellisia mielihalujaan. Nyt olisin valmis antautumaan oikealle kyrvälle, huu ...

        Toki rakastelen naisienkin kanssa, tosin vaimoni kanssa seksi on vaipunut lähes nollatasolle. Tämä touhu on omaa luokkaansa, haaveeni onkin löytää joku samanhenkinen mies jonka kanssa voisimme naida toisiamme. Suoraa sanomaa, mutta totta :)


      • anurator kirjoitti:

        Toki rakastelen naisienkin kanssa, tosin vaimoni kanssa seksi on vaipunut lähes nollatasolle. Tämä touhu on omaa luokkaansa, haaveeni onkin löytää joku samanhenkinen mies jonka kanssa voisimme naida toisiamme. Suoraa sanomaa, mutta totta :)

        Moi.. Mulla samoja ajatuksia.. Kiinnostaisi todellakin, jos löytäisi toisen samanhenkisen ja päästäisiin touhuamaan paljaalla rauhassa ja panemaan kaikista asennoista paljaalla.


    • Yxmyös

      Tule ja ime mua saat myös naida tiukkaa liukasta reikää. imen ja nuolen spermat sulta

      • anurator

        Sen haluan tehdä, kullini vapisee kiimasta pelkästä ajatuksesta ... Olisi ihanaa työntyä nyt liukkaaseen piukkaan reikääsi ja laueta sitten suuhusi. Sittenpä onkin sinun vuorosi nussia minua tosi pieneen pyllyyni joka kuitenkin joustaa isolle kullillesi, haluan myös juoda spermaasi.


      • anurator

        Näen ruudulta kuinka paksu musta dildo painuu helposti sisääni ja hieroo mahtavasti eturauhastani, olen napaa myöten märkä kiimalimastani joka valuu nivusiani pitkin pyllynreiälleni antaen lisäluistoa tälle mahtavalle sauvalle ...


    • Yxmyös

      Tahdot isonkalun levitän sillä reikäsi ja päästän spermaa täyteen. Tahdon saada kyrpäsi suuhun imen siitä viimeisenkin tipan ja valutan lämpimän sulle suuhun. onpa kiimainen olo

      • anurator

        Suorastaan pyörryttävä fiilis, saan kulliasi ja juon spermaa sinun suustasi. Nyt kullini haluaa upota odottavaan reikääsi juurta myöten !


    • Yxmyös

      Pakko kohta päästää vaikken haluais vielä tulla. Työnnän ensiksi sormen reikääni ja hieron eturauhasta

      • anurator

        Vedän mustan sauvan ulos ja laitan pienemmän sauvan tilalle, siten saan suuremman purkauksen ... Kohta tulee, lauetkaamme samanaikaisesti ... KOHTA TULEE !


    • Yxmyös

      Tulin valtavasti spermaa käsilleni sormienvälistä annoin valua pöydälle josta kielellä maistelin ja kädestä hieroin kyrpääni ja työnsin spermaa sisälleni tiukkaan reikään. olisitpa ollut täällä olisit saanut tuo kaiken

      • anurator

        Minulla on koko yläkroppa sperman peitossa, levitän sitä sormillani reikäni ympärille ja työnnän sauvan uudelleen sisääni kuvitellen sitä sinun kyrväksesi eli kiima jatkuu ...


      • anurator

        Nyt sama ihanuus jatkuu, valtava seisokki vaatii toimintaa ...


    • mittamiessss

      Millai sä siel viihdyt

      • anurator

        Riisuin vaatteeni ja heittäydyin sängylle kulli pystyssä, miniläppäri, kamera ja vermeet vierellä ...


      • douple
        anurator kirjoitti:

        Riisuin vaatteeni ja heittäydyin sängylle kulli pystyssä, miniläppäri, kamera ja vermeet vierellä ...

        Jopas onkin kiihoittavaa luettavaa, lisää tälläistä :)


    • Töihinlähtijä

      Ei ole paljon aikaa mutta pikaiset täytyy vetää. Kyrpä valmiina sperman heittoon
      painetta löytyy hieno lennättää kaari lattialle

      • douple

        (Y) :)


    • suorituspaine

      vai on paineita pojilla mite usei tyhjäys pitää suoritta

      • anurator

        Viime aikoina useita kertoja :)


    • Töihinlähtijä

      Toissapäivänä naista. On aika tyhjentää alkaa olemaan paikat täynnä

    • jokosmenoss

      Juu siitä vaan kädelle puuhaa ja vaikka sormelles kyll se siitä irtoo lämmintä kermaa

    • jokosmenoo

      katteletko pokee samalla vai mistä lisävauhtia kaarees

      • anurator

        En juurikaan "aktin" aikana, videokamera kuvaa ja näen kaiken livenä monitorista :)


    • Töihinlähtijä

      On vielä aikaa pidättelen viimeiseen asti. kunnes päästän lämpimän sperman

      • anurator

        Tuskin minunkaan kauaa tarvitsee kun .... :)


    • Töihinlähtijä

      Poke pyörii 2mies 1nainen kaikkia vedetään vuorotellen isolla

      • anurator

        Huuh ...


    • vvvvvvvvvvsss

      aaaah itel kans ei taho mahtuu farkkuihi sä saat nii kuumaks sormel jo limaa

      • anurator

        Sama täällä, nyt kiireellä vaatteet veks ja apuvälineet esille ....


    • Spermapete

      Alkaa olemaan kyrpä kuumana. Terska turvonnut ja märkänä sormi pyörii reiässä ja
      kohta siinä kunnossa saan dildon sisään

      • anurator

        Tulin juuri kotiin kiimoissani, vaatteet veks ja tositoimiin ... Kyllä seksi on yltäkylläistä yksinkin :)


    • Spermapete

      Kunpa saisi isoa kyrpää voisin imeä ja minua saisi naida että reikä repeää

      • anurator

        Samat sanat, koolla ei niin väliä kunhan saisin suuhun ja nimenomaan pyllyyn !


      • anurator

        Suht paksu musta tekokulli hyvin öljyttynä työntyy sisääni just nyt, uuh ...


    • Spermapete

      Tule työntään kyrpäsi sisään tahdon oikeaa kovaa kyrpää ja spermaa suuhuni syvälle kurkkuun

      • anurator

        Suljen silmäni ja kuvittelen olevani siellä, tuntuu kuin todella olisinkin .... Käymme kuusysiin ja imemme toisiamme, en kuitenkaan laukea ennen kuin olen työntynyt tiukkaan reikääsi. Reikäni supistelee kiimasta ja odottaa vuoroaan nussittavaksi, tule !


    • Spermapete

      Täytyy alkaa veteleen kunnolla ei kestä enää. Tuossa kuva naisesta heitän sperman
      kasvojen päälle ja nuolen sen

      • anurator

        Tee se, katson vieressä .... Itse olen niin kiimalimasta märkä etten muuta kostuketta dildoon tarvitsekaan, nyt alkaa kouritella ... Voi valtava millä paineella lensikään !


    • Spermapete

      Tytön kasvot spermassa. Nyt valokuva saa panna arkistoon

      • anurator

        Arkistoinnin kestävä kuva :) Olen niin liukas kuin ankerias, suihkuun siis. Tiedän ettei mene kauaakaan kun on aloitettava uudelleen, kulli ei meinaa laskeutua ollenkaan :)


      • anurator

        Spermapate, otetaan uusiksi myöhemmin (Y)


    • kakskymmsenttinen

      ootte te kiimasia kundeja aina kyrpä sylkee siementä ja pitää antaa suhkuta sykäyksittäi varmaan kuinka nuoresta olette alottaneet ja millainen on teillä ollut ekakokemus runkuist

      • anurator

        Varhain tuli aloitettua, pimppiä sain ensikerran 14 vuotiaana. Aina ollut hieman yliaktiivinen seksinkin suhteen. Runkut alkoivat n. 10 - 11 vuoden iässä, eikähän siihen kyllästy koskaan. Olisi ehkä aika kokeilla miltä seksi maistuisi miehen kanssa ...


    • vaionkoooo

      anurator varmaan on availlut neitsyttytsyjä myös taidolla

      • anurator

        Parhaansa mukaan suurella tunteella :)


    • sopusointuaaa

      varmaan anurator työntyis omilla kosteuksilla tiukkaankin paikkaan, tippaa tulee herkästi vai

      • anurator

        Tulee todellakin, ei lisäkostukekaan pahaa tee :)


    • Aamustaalkaa

      Eilen illalla piullua ja muistelen sitä niin kyrpähän seisoo kuin kanki. Ei auta pakko panna poke pyöriin ja alkaa veteleen spermat ulos

      • douple

        Ei pillua viikkoon, silläpä seisokki armoton ... Keskitynkin nyt poikamiehenä täysin itseeni apuvälineitä käyttäen. Kiihoittavaa näinkin (Y)


    • Aamustaalkaa

      Hoitelu omalla kädellä välillä hienoa. Ruokaöljyä kyrpään ja liukasta terskaa pyöritteleen välillä liukkaalla sormella vähän alempaankin. Kiimaista aamua kaikille

      • anurator

        Luonnontuote luonnolliseen toimitukseen :)


    • Hurjaa

      Kokeilin ensimmäisenkerran tuota ruokaöljyä. herranenaika koskaan ole ollut
      noin liukasta keliä huh.. Pystyin puristamaan lujaa siitä huolimatta käsi luisti ja kun spermat lensi niin huh huh..

      • anurator

        Liukasta on, ceridal lotion myös hyvä. Tosin tahraa lakanat -_-


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1954
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      80
      1708
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1522
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      36
      1326
    Aihe