Yksin kotona ja kyrpä seisoo täysillä eioo edes koskemista tarvinnut. Anaalitappi odottaa rasvausta ja sitten veteleen ja hieromaan isoa terskaa. Poke pyörimaan ja nauttimaan kunnes sperma lentää vaudilla ulos
Yksinkotona
80
1748
Vastaukset
- anurator
Yksin myös ... Sain kiihokkeen ottaa dildon esille ja aloitan kunnon runkkusession ...
- Nautintästä
Mä laitoin ison pyöreä tapin paikoilleen. Painaa upeasti eturauhasta ja laittaa vuotamaan tippoja itsestään. Kiimainen olo..
- anurator
Olen sängyssä miniläppäri vatsani päällä, jalkani koukussa toinen kantapääni pitää dildoa paikallaan ... Nytkytän tuota surisevaa sauvaa edestakaisin, että tuntuu eturauhasessa hyvälle. Kulli seisoo ja valuttaa, mutta tahdon pitkittää nautintoani mahdollisimman pitkään ....
- anurator
Bi olen koska nyt tässä kiihoitustilassa olisin valmis ottamaan aidon kullin sisääni. Vaan kun ukkomiehen on vaikea löytää luotettavaa kaveria siihen, on siis tyydyttävä fantasioihin.
- Nautintästä
Tää tappi iso pysyy itsestään paikoillaan. Istun tuolilla tapinpäällä ja hieron hiljalleen kyrpää. Terska on paisunut ja tipat kastelee kokovarren
- anurator
Huu, tulisi olla siellä tai sinun täällä. Mitähän kaikkea tapahtuisikaan, pelkkä ajatus saa kyrvän värisemään !
- Nautintästä
Nainen mullakin mutta on mun oma juttu. koneella tyypit runkkaa ja spermalentää
- anurator
Niinpä, turvallista vaihtelua tämä :) Kiihotustilastani huolimatta olen niin rento ja liukas että vaihdoin paksumman dildon sisääni, nytkytän aluksi hieman varoen ...
- Nautintästä
Saisit imeä tätä isoa ja ottaa kurkkuun asti
- anurator
Sen tekisin ja mieluusti ottaisin lastisi suuhuni jota en ole koskaan ennen tehnyt ... Mielelläni saisit naida minua suurella kullillasi ....
- anurator
Nyt tämä paksu tekokulli on parikymmentä senttiä sisälläni, vedän sen hiljaa ulos ja katson peilistä jääkö reikäni ammolleen ...
- anurator
Tiukka on, sulkeutui välittömästi :)
Nyt kulli sykkii siihen malliin ettei syöksy ole kaukana ... NYT se tulee ! - Anonyymi
anurator kirjoitti:
Tiukka on, sulkeutui välittömästi :)
Nyt kulli sykkii siihen malliin ettei syöksy ole kaukana ... NYT se tulee !Ääliö, 20 cm. Osuiko leukaan?
- Nautintästä
Älä päästä vielä. mullakin sykkii ja spermalentäis vaikka heti
mutta yritän pitää antaa sitten tulla kunnon paineella - Nautintästä
Olen alkanut ottaan sperman naamalleni normi runkkaus ei juuri kiinnosta
tulee niin kiimainen olo kun lämmin sperma suussa- anurator
Otan myöskin suuhuni kunhan nautiskelen, jo kerran lauenneena kestän piiiitkään ...
Paksu tekokulli porautuu sisääni ...
- yxinmyös
Vaimo töissä,omaa aikaa ja omaa kivaa myös täällä.Istun sohvalla,kyrpä seisoo kun poke pyörii ruudulla,hyväilen paljaaksi ajettuja pallejani ja kiimatipoista kostunutta kaluani,mmmm...
- anurator
Tulin, mutta nyt seisoo taas. Nyt on nautittava vapaasti kun saa pitkästä aikaa olla yksin rauhassa ja antautua omille harrastuksilleen. Eukkoni ei ymmärrä hyvän päälle mitään, sanoisin :)
Nyt kulli haluaa toimintaa ja pyllyni jotain sisäänsä ... Nyt se alkaa, huu ...
- Nautintästä
En pysty kauan pidätteleen. Suu odottaa spermaa
- anurator
Teen samoin seuraavalla purkauksella, nyt nautin kauan kullin runkusta ja pyllyni naimisesta sauvalla.
- yxinmyös
Sen verran vaimo saa olla tässä mukana että lainaan pyykkikopasta hänen sinisiä stringejä.Uuuh kun tuntuu hyvältä läsi kovan kaluni ympärillä...
- anurator
Nyt nautintoa, itse leikin sauvalla :)
- Yxmyös
Seisotan märkää kalua kädessä ja pian sperma lentää lattialle pitkässä kaaressa. Painetta löytyy
- anurator
Älä vielä, tulen mukaan. Kalu alkaa paisua, käyn sänkyyn ja otan välineet esiin ....
- anurator
Kamera monitori todistaa hekumaani :)
- Yxmyös
Mä katson peilistä ja levitän reikääni. Punaista ja turvonnutta edellisen jäljiltä
- anurator
Eikös olekin syntisen ihanaa ? Olo on kuin poikasena, kielletyn hedelmän maku kun saa toteuttaa todellisia mielihalujaan. Nyt olisin valmis antautumaan oikealle kyrvälle, huu ...
- anurator
anurator kirjoitti:
Eikös olekin syntisen ihanaa ? Olo on kuin poikasena, kielletyn hedelmän maku kun saa toteuttaa todellisia mielihalujaan. Nyt olisin valmis antautumaan oikealle kyrvälle, huu ...
Toki rakastelen naisienkin kanssa, tosin vaimoni kanssa seksi on vaipunut lähes nollatasolle. Tämä touhu on omaa luokkaansa, haaveeni onkin löytää joku samanhenkinen mies jonka kanssa voisimme naida toisiamme. Suoraa sanomaa, mutta totta :)
anurator kirjoitti:
Toki rakastelen naisienkin kanssa, tosin vaimoni kanssa seksi on vaipunut lähes nollatasolle. Tämä touhu on omaa luokkaansa, haaveeni onkin löytää joku samanhenkinen mies jonka kanssa voisimme naida toisiamme. Suoraa sanomaa, mutta totta :)
Moi.. Mulla samoja ajatuksia.. Kiinnostaisi todellakin, jos löytäisi toisen samanhenkisen ja päästäisiin touhuamaan paljaalla rauhassa ja panemaan kaikista asennoista paljaalla.
- Yxmyös
Tule ja ime mua saat myös naida tiukkaa liukasta reikää. imen ja nuolen spermat sulta
- anurator
Sen haluan tehdä, kullini vapisee kiimasta pelkästä ajatuksesta ... Olisi ihanaa työntyä nyt liukkaaseen piukkaan reikääsi ja laueta sitten suuhusi. Sittenpä onkin sinun vuorosi nussia minua tosi pieneen pyllyyni joka kuitenkin joustaa isolle kullillesi, haluan myös juoda spermaasi.
- anurator
Näen ruudulta kuinka paksu musta dildo painuu helposti sisääni ja hieroo mahtavasti eturauhastani, olen napaa myöten märkä kiimalimastani joka valuu nivusiani pitkin pyllynreiälleni antaen lisäluistoa tälle mahtavalle sauvalle ...
- Yxmyös
Tahdot isonkalun levitän sillä reikäsi ja päästän spermaa täyteen. Tahdon saada kyrpäsi suuhun imen siitä viimeisenkin tipan ja valutan lämpimän sulle suuhun. onpa kiimainen olo
- anurator
Suorastaan pyörryttävä fiilis, saan kulliasi ja juon spermaa sinun suustasi. Nyt kullini haluaa upota odottavaan reikääsi juurta myöten !
- Yxmyös
Pakko kohta päästää vaikken haluais vielä tulla. Työnnän ensiksi sormen reikääni ja hieron eturauhasta
- anurator
Vedän mustan sauvan ulos ja laitan pienemmän sauvan tilalle, siten saan suuremman purkauksen ... Kohta tulee, lauetkaamme samanaikaisesti ... KOHTA TULEE !
- Yxmyös
Tulin valtavasti spermaa käsilleni sormienvälistä annoin valua pöydälle josta kielellä maistelin ja kädestä hieroin kyrpääni ja työnsin spermaa sisälleni tiukkaan reikään. olisitpa ollut täällä olisit saanut tuo kaiken
- anurator
Minulla on koko yläkroppa sperman peitossa, levitän sitä sormillani reikäni ympärille ja työnnän sauvan uudelleen sisääni kuvitellen sitä sinun kyrväksesi eli kiima jatkuu ...
- anurator
Nyt sama ihanuus jatkuu, valtava seisokki vaatii toimintaa ...
- mittamiessss
Millai sä siel viihdyt
- anurator
Riisuin vaatteeni ja heittäydyin sängylle kulli pystyssä, miniläppäri, kamera ja vermeet vierellä ...
- douple
anurator kirjoitti:
Riisuin vaatteeni ja heittäydyin sängylle kulli pystyssä, miniläppäri, kamera ja vermeet vierellä ...
Jopas onkin kiihoittavaa luettavaa, lisää tälläistä :)
- Töihinlähtijä
Ei ole paljon aikaa mutta pikaiset täytyy vetää. Kyrpä valmiina sperman heittoon
painetta löytyy hieno lennättää kaari lattialle- douple
(Y) :)
- suorituspaine
vai on paineita pojilla mite usei tyhjäys pitää suoritta
- anurator
Viime aikoina useita kertoja :)
- Töihinlähtijä
Toissapäivänä naista. On aika tyhjentää alkaa olemaan paikat täynnä
- jokosmenoss
Juu siitä vaan kädelle puuhaa ja vaikka sormelles kyll se siitä irtoo lämmintä kermaa
- jokosmenoo
katteletko pokee samalla vai mistä lisävauhtia kaarees
- anurator
En juurikaan "aktin" aikana, videokamera kuvaa ja näen kaiken livenä monitorista :)
- Töihinlähtijä
On vielä aikaa pidättelen viimeiseen asti. kunnes päästän lämpimän sperman
- anurator
Tuskin minunkaan kauaa tarvitsee kun .... :)
- Töihinlähtijä
Poke pyörii 2mies 1nainen kaikkia vedetään vuorotellen isolla
- anurator
Huuh ...
- vvvvvvvvvvsss
aaaah itel kans ei taho mahtuu farkkuihi sä saat nii kuumaks sormel jo limaa
- anurator
Sama täällä, nyt kiireellä vaatteet veks ja apuvälineet esille ....
- Spermapete
Alkaa olemaan kyrpä kuumana. Terska turvonnut ja märkänä sormi pyörii reiässä ja
kohta siinä kunnossa saan dildon sisään- anurator
Tulin juuri kotiin kiimoissani, vaatteet veks ja tositoimiin ... Kyllä seksi on yltäkylläistä yksinkin :)
- Spermapete
Kunpa saisi isoa kyrpää voisin imeä ja minua saisi naida että reikä repeää
- anurator
Samat sanat, koolla ei niin väliä kunhan saisin suuhun ja nimenomaan pyllyyn !
- anurator
Suht paksu musta tekokulli hyvin öljyttynä työntyy sisääni just nyt, uuh ...
- Spermapete
Tule työntään kyrpäsi sisään tahdon oikeaa kovaa kyrpää ja spermaa suuhuni syvälle kurkkuun
- anurator
Suljen silmäni ja kuvittelen olevani siellä, tuntuu kuin todella olisinkin .... Käymme kuusysiin ja imemme toisiamme, en kuitenkaan laukea ennen kuin olen työntynyt tiukkaan reikääsi. Reikäni supistelee kiimasta ja odottaa vuoroaan nussittavaksi, tule !
- Spermapete
Täytyy alkaa veteleen kunnolla ei kestä enää. Tuossa kuva naisesta heitän sperman
kasvojen päälle ja nuolen sen- anurator
Tee se, katson vieressä .... Itse olen niin kiimalimasta märkä etten muuta kostuketta dildoon tarvitsekaan, nyt alkaa kouritella ... Voi valtava millä paineella lensikään !
- Spermapete
Tytön kasvot spermassa. Nyt valokuva saa panna arkistoon
- anurator
Arkistoinnin kestävä kuva :) Olen niin liukas kuin ankerias, suihkuun siis. Tiedän ettei mene kauaakaan kun on aloitettava uudelleen, kulli ei meinaa laskeutua ollenkaan :)
- anurator
Spermapate, otetaan uusiksi myöhemmin (Y)
- kakskymmsenttinen
ootte te kiimasia kundeja aina kyrpä sylkee siementä ja pitää antaa suhkuta sykäyksittäi varmaan kuinka nuoresta olette alottaneet ja millainen on teillä ollut ekakokemus runkuist
- anurator
Varhain tuli aloitettua, pimppiä sain ensikerran 14 vuotiaana. Aina ollut hieman yliaktiivinen seksinkin suhteen. Runkut alkoivat n. 10 - 11 vuoden iässä, eikähän siihen kyllästy koskaan. Olisi ehkä aika kokeilla miltä seksi maistuisi miehen kanssa ...
- vaionkoooo
anurator varmaan on availlut neitsyttytsyjä myös taidolla
- anurator
Parhaansa mukaan suurella tunteella :)
- sopusointuaaa
varmaan anurator työntyis omilla kosteuksilla tiukkaankin paikkaan, tippaa tulee herkästi vai
- anurator
Tulee todellakin, ei lisäkostukekaan pahaa tee :)
- Aamustaalkaa
Eilen illalla piullua ja muistelen sitä niin kyrpähän seisoo kuin kanki. Ei auta pakko panna poke pyöriin ja alkaa veteleen spermat ulos
- douple
Ei pillua viikkoon, silläpä seisokki armoton ... Keskitynkin nyt poikamiehenä täysin itseeni apuvälineitä käyttäen. Kiihoittavaa näinkin (Y)
- Aamustaalkaa
Hoitelu omalla kädellä välillä hienoa. Ruokaöljyä kyrpään ja liukasta terskaa pyöritteleen välillä liukkaalla sormella vähän alempaankin. Kiimaista aamua kaikille
- anurator
Luonnontuote luonnolliseen toimitukseen :)
- Hurjaa
Kokeilin ensimmäisenkerran tuota ruokaöljyä. herranenaika koskaan ole ollut
noin liukasta keliä huh.. Pystyin puristamaan lujaa siitä huolimatta käsi luisti ja kun spermat lensi niin huh huh..- anurator
Liukasta on, ceridal lotion myös hyvä. Tosin tahraa lakanat -_-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä3772729Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236944392613- 1201494
- 431216
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo811024Etkö sinä ymmärrä että minähän
Rakastuin sinuun? Olin ihan pskana kauan kun en tiennyt mitä kävi. Eikä minusta ole suoraan sitä sanomaan että kaipaan s26871- 56853
Olet vain todella
Tärkeä. Niin tärkeä että sattuu. Toivottavasti olet nähnyt silmistäni kaiken sen.39835Phj vihreään käärijän 2.0 omintakeista osaamista?
Mitä ihmettä on meneillään? Kunnan johtamisessa langat yksiin käsiin? Seuraisiko keskittämisestä mitään oleellista hyvi121812En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä30779