Hei!
Minulla on monta kultaköynnöstä, joille haluaisin sammalpaalun. Osaako joku neuvoa mistä sellaisen voisi tilata? Lähikukkakauppa ei osannut auttaa.
Mistä saan sammalpaalun?
3
1733
Vastaukset 3
- niivjljj
Kukkatalo. Luulis löytyvän.
- paalua
Täällä tarvittaisi myös, onko ollut onnea löytämisessä? Pitää varmaan lähteä kukkakaupoista kyselemään... mutta mittaa saisi olla reilusti enemmän kuin noissa kultaköynnösten taimien mukana myytävissä...
- paalunikkari
Luulen, että eivät kuulu siinä määrin kukkatrendeihin tällä hetkellä että olisivat kovin hyvin saatavilla tai ehkäpä tilattavissakaan. Tosin, hyvästä kukkakaupasta pitäisi kyllä pystyä tilaamaan. Kannattaisi harkita tarvittavien raaka-aineiden tilaamista sen sijaan, että ottaisi valmiina. Saattaa tulla halvemmaksikin, ja ainakin tällä tavalla saa paremman ja juuri oikeissa mitoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1771600
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.105807En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203608- 128561
- 48546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510- 25493