Hei!
Minulla on monta kultaköynnöstä, joille haluaisin sammalpaalun. Osaako joku neuvoa mistä sellaisen voisi tilata? Lähikukkakauppa ei osannut auttaa.
Mistä saan sammalpaalun?
3
1301
Vastaukset
- niivjljj
Kukkatalo. Luulis löytyvän.
- paalua
Täällä tarvittaisi myös, onko ollut onnea löytämisessä? Pitää varmaan lähteä kukkakaupoista kyselemään... mutta mittaa saisi olla reilusti enemmän kuin noissa kultaköynnösten taimien mukana myytävissä...
- paalunikkari
Luulen, että eivät kuulu siinä määrin kukkatrendeihin tällä hetkellä että olisivat kovin hyvin saatavilla tai ehkäpä tilattavissakaan. Tosin, hyvästä kukkakaupasta pitäisi kyllä pystyä tilaamaan. Kannattaisi harkita tarvittavien raaka-aineiden tilaamista sen sijaan, että ottaisi valmiina. Saattaa tulla halvemmaksikin, ja ainakin tällä tavalla saa paremman ja juuri oikeissa mitoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082