Kysymystä ei voida esittää niille jotka siitä hyötyvät poliittisesti sekä
rahallisesti.Entisten valvottujen maiden rajojen aukaisut kaukais-asukkaille näyttää olevan tuhoisaa EU maiden taloudelle.Henkirikokset
ovat nousseet rauhallisiin jäsenmaihin.Miten sitä voi kukaan puolustella.
Jos se kaikki olikin virheellinen ratkaisu,niin miksi sitä ei myönnetä ?
Eikö rehellisyydellä ole enää mitään merkitystä maapallolla ?
Onko E-unionista ollut mitään hyötyä ?
7
116
Vastaukset
> Kysymystä ei voida esittää niille jotka siitä
> hyötyvät poliittisesti sekä rahallisesti
Eli suurimmalle osalle Suomalaisista? Keneltä sitten pitää kysyä? Niiltä harvoilta, joille EU:sta on ollut haittaa? Kas kummaa, jos tulee negatiivisia vastauksia.- EUALAS
Maatalouden ylläpitäjät ovat hävinneet rahansa EU:n ansiosta. Pieni tila ei kannata ja suuressa tilassa väsyttää itsensä...
Ja sitten vielä nuo EU-pakotteet! Suuri tavaran ostaja on boikotissa ja tuotannon hinta laskee, kun on niin paljon tarjontaa Suomen markkinoille!
Onneksi tuo Valio on löytänyt porsaan reiän pakotteista... Saa viedä maitotuotteita lastenruoka jauheeksi muutettuna.
Se on tuo Idän suunta joka vetää, jos saisi!
Sitten se että on pönkitetty valtioita "pystyssä pysymään", on tyhmää!
Milloinka Espanja, Portugali ja eritoten Greikka saa velkansa maksettua?
Ne tukiaiset sieltä päin ovat rikkana sopassa!
Toivottavasti EU hajoaa, ilmaisen tuntemukseni autossa näkyvällä paperilla, jossa EU lippu on puoli salossa ja lausahdus...
"BREXIT, IT`S REAL! HOPEFULLY EU FALLS!" EUALAS kirjoitti:
Maatalouden ylläpitäjät ovat hävinneet rahansa EU:n ansiosta. Pieni tila ei kannata ja suuressa tilassa väsyttää itsensä...
Ja sitten vielä nuo EU-pakotteet! Suuri tavaran ostaja on boikotissa ja tuotannon hinta laskee, kun on niin paljon tarjontaa Suomen markkinoille!
Onneksi tuo Valio on löytänyt porsaan reiän pakotteista... Saa viedä maitotuotteita lastenruoka jauheeksi muutettuna.
Se on tuo Idän suunta joka vetää, jos saisi!
Sitten se että on pönkitetty valtioita "pystyssä pysymään", on tyhmää!
Milloinka Espanja, Portugali ja eritoten Greikka saa velkansa maksettua?
Ne tukiaiset sieltä päin ovat rikkana sopassa!
Toivottavasti EU hajoaa, ilmaisen tuntemukseni autossa näkyvällä paperilla, jossa EU lippu on puoli salossa ja lausahdus...
"BREXIT, IT`S REAL! HOPEFULLY EU FALLS!"Pieniä ovat silakat joulukaloiksi...
Jos tuossa ovat kaikki haitat, jotka EU:sta keksit, niin eipä paljoa kannattaisi vinkua.
- Pieni tila ei kannata, ellei se saa järjettömästi tukia. EU jakaa edelleen järjettömästi tukia, mutta vähän ehkä järkevämmin kuin kansallinen tukiorganisaatio aikanaan. Suurin syy pientilallisten ahdinkoon taitaa kuitenkin olla Keskusta, joka on ajanut noita alas jo kymmeniä vuosia.
- EU pakotteet ovat hyvä asia. Siis suuremmassa kuvassa. Jos katsot vain omaa napaa, niin sittenhän niistä on taloudellista haittaa. Toisaalta, onhan se hyvä, että edes jotain tehdään joillekin rosvovaltioille. Taloudellisia pakotteita sitten, jos ei muuta keksitä.
- Valtioiden pitäminen pystyssä luo vakautta alueelle. Emme halua sotia Eurooppaan, joten parempi pitää valtioita pystyssä. Kreikan (Greikan?) tapauksessa tietysti valtion kaatuminen olisi tullut erityisen kalliiksi suomalaisille, joten me itse asiassa voitimme pitämällä sitä pystyssä. Tai ainakin hävisimme vähemmän...
- Valtioilla ei ole tarkoitus maksaa velkaa koskaan pois. Nykyiset velat hoidetaan ottamalla uutta. Tämä on aivan järkevää ja normaalia politiikkaa. Ei ole samanlaista kuin yksityishenkilöllä, jolla kuolema tulee jossain (aika ennustettavassa) vaiheessa ehkäisemään lisävelan ottamista. Ihan talouden perusteita tämä. Opiskele vähän.
Eli oikeastaan ainut argumenttisi oli, että sinusta tuntuu pahalta ja haluat syyttää siitä jotakuta? Käy lääkärissä ja pyydä nappeja. Niillä tuokin korjaantuu.
- EUhaisee
Per**le, sattuipas kirjoitus virhe tosissaan kun kirjoitin Kreikan G:llä. Ajattelin Greece:ä, siis Kreikkaa englanninkielellä, kun se on tullut enemmän tutuksi vihapuhe plakaateissani...
Kuule, en tarvitse nappeja, tämä Valtio on sairas... Valtio tarvitseisi lääkkeen Fiexit!
Ennen meni paremmin, kun ei ollut tuotannossa rajoituksia. Nyt on kiintiöt!
Ja kuinka paljon joutuu papereita täyttelemään Maville noiden jonniijoutavien direktiivien takia!
Ja ne direktiivit! Vaikka minkämoista joutavaa on tullut, on esim. meinattu lopettaa paikallisen ruoan tuotanto "kalakukko" direktiivien vastaisina!
Ettäs kehtaavat! Seuraavassa Vaaleissa ääneni menee IPU:lle tahi Kommareille, per**le näkeevät että tässä systeemissä on jotain mätää!
Entäs se ammattikuljettajien ammattipätevyys direktiivi? Vi**u! Luulisi ammattikuljettajien osaavan hommansa jo ennestään ilman jonnijoutavia teoria istuntoja!
Vi**u! EU on rahastuslaitos ja täynnä jonnijoutavia apinoita!
Toivottavasti eri maiden päättäjät tukeutuvat "exitiin"
EU haisee! Soon moro ny! 28 janyary 2017 / .......väliaikainen maahantulokielto ole "muslimikielto".
Tulkinta: Trumpin, koraanin ja Mohammadin mukaan aitoja muslimeja ovat ainoastaan radikalisoituneet. Trump haluaa pelastaa maailman maailmanlopulta, joka on koraaniinkin kirjotettu. Pelastustyön Trup aloittaa Amerikasta. Tämä selittää öljyputken pyrkimyksenä kohti omavaraisuutta. Eurooppan annetaan islamisoitua ja tuhoutua, (jos se ei herää)! Putin ja Trump puhaltavat yhteen hiileen, jotta Assadin hallinto juurtuu takaisin Syyriaan ja että pakolaiset voidaan palauttaa ja islamistinen hulluus sammuttaa.
Todistusaineisto: Tutki tieteelliset faktat Egyptistä, Afganistanista, Syyriasta.......... 50 vuotta sitten. Elämä oli rauhaisaa ja leppoista, toisin on nyt. 1/3 planeettamme väestöstä on "muslimeja". Aikaa ei enää ole.> Todistusaineisto: Tutki tieteelliset faktat
OK.
> 50 vuotta sitten. Elämä oli rauhaisaa ja leppoista, toisin on nyt.
Itse asiassa nykyään elämä on rauhaisampaa ja leppoisampaa kuin 50 vuotta sitten. Oletko koskaan kuullut kylmästä sodasta? Tai no, oli niitä kuumiakin tuohon aikaan hieman enemmän kuin nyt.
Ihmiskunnalla menee tällä hetkellä paremmin kuin koskaa, tilastojen valossa. Trump ei ole vielä onnistunut tätä tilastoa sotkemaan.- EUhaisee
Kylläpä se vaan saa... Saa vaan semmosen rasistin leiman... Meinasi jo puuttua Iranin ohjusohjelmaan ja lopettaa sen... Taas kohta USA lähtee ulkomaille... Sanokaa minun sanoneen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483