En aio tanssia wanhoja kun ei ole varaa eikä kiinnostusta koko tansseihin.
Suurin osa kavereistani tanssii, eikä siinä mitään, kyllä muaki kysyttiin pari kertaa.
Nyt sain tietää että, koska en tanssi joudun tekemään töitä tanssien eteen (esim. koristella, juontaa jne.), vaikka ei ollut ideana mennä edes katsomaan vanhoja.
Ketuttaa sen verran että taidan vaan lintsata kun ei oikeesti noi prinsessa jutut kiinnosta. Ei se oo oikein et mun täytyy lähtee palvelemaan rikkaiden lapsia, vaikka se maailma kyllä myöhemmin toimiikin niin.
En tanssi vanhoja ja minua rangaistaan siitä.
7
151
Vastaukset
- Truuu
Käyttäydy kuin aikuinen ihminen ja kanna kortes kekoon.
Jos et halua (=uskalla) juontaa, niin kehitä itsellesi paniikkihäiriö tai joku muu tekosyy, niin kuin kaikki muutkin vätykset. Niin ja mene sivariin tai viimeistään karkaa reservistä.
Tai sitten toimi, niin kuin MIES ja hoida oma osasi, äläkä ole tuollainen jörökki.. Koristele vaikka. Tai jopa juonna ja tee siitä kaikille positiivinen elämys. Hoida hommia ihan omien kykyjesi mukaan, äläkä sluibaa.
En minäkään tanssinut vanhoja, mutta hoidin oman hommani ja olin osana tiimiä. Tosin lieneekö nykyisessä luokattomassa lukiossa enää mitään tiimihenkeä jäljelläkään.Ei kannata mennä. Turhin asia ikinä.
Jos et mitenkään malta esiintyä, esitä että saat jonkinlaisen kohtauksen tai hermoromahduksen. Näin voit viettää päivän sairaalassa, eikä sinun tarvitse mennä tansseihin.
- joopsis
No älä nyt ainakaan tota tee.
Tanssitaito voi olla hyvä iskukeino myöhemmässä elämässä mutta jos ei todellakaan ole varaa tyhmiin pukuihin eikä tanssi kiinnosta, niin anna olla.
Pidä hyvä juonto jos olet haka siinä. Kaikki naisetkaan eivät tahdo tanssia. Pitävät mieluummin sanavalmiista miehestä joka osaa puhua ;)).
Jaa vain rikkaiden kakarat tanssivat. Ei pidä paikkaansa. Joku tyttö on saattanut ommella ihan itse pukunsa ja jollekkin pojalle on kummi saattanut hankkia tanssikengät. Joku on maksanut asunsa itse kun on poiminut mansikoita koko kesän.
Niin ja sinäkin voit olla rikas joskus jos hoitelet lukion niin että pääset lääkikseen, teknilliseen korkeakouluun, luot itse yrityksen joka kantaa, osaat sijoittaa tienistejäsi, osaat olla säästeliäs ostamatta turhaa sälää tai valitsemalla oikean kumppanin naisesta jonka kanssa synkkaa ja joka on samanlainen kuin itsekkin olet ja jolla pysyy raha kädessä.
Mene siis juontamaan jos tanssi ei kiinnosta.
Tanssi on kuitenkin helvetin hauskaa: https://www.youtube.com/watch?v=JeQhBx3o1js Olen ylipainoinen joten en jaksanut lukea kommenttiasi koska se on niin pitkä, mutta olen samaa mieltä varmaan.
- asggsgsrgs
Ei ole varaa? No mitäs vittua aiot sit laittaa päälle lakkiaisiin? Hupparin ja farkut? Kyllä se tumma puku kelpaa ihan hyvin tansseihinkin. Maksaa jotai 100-150€ ja palvelee hyvin monet vuodet jos et liho.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1212732- 981808
- 421255
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri1811242Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu771157Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu261124Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i631066Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28987Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38920Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56901