Jätit kesyttämiseni puoliväliin

ajatustänne

En ymmärrä sinua.

28

1144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikkakuinkatekisiparhaa

      Ei ketään voi väkisin kesyttää.

      • EnLuotaKehenkään

        Ei niin. Jos ei ole luottamusta, ei voi kesyyntyä.


      • tästä.asiasta

        Joskus sinnikkyys on se, mikä jää mieleen ja erottaa miehen edukseen muista.


      • Näitävoipyöritellä
        tästä.asiasta kirjoitti:

        Joskus sinnikkyys on se, mikä jää mieleen ja erottaa miehen edukseen muista.

        Joo, samoin naisen aktiivisuus ettei miehelle tule olo että hän on epätoivoinen luuseri toivomassa että nainen hänet jotenkin huomaisi.


      • huomiohuoraajaan
        Näitävoipyöritellä kirjoitti:

        Joo, samoin naisen aktiivisuus ettei miehelle tule olo että hän on epätoivoinen luuseri toivomassa että nainen hänet jotenkin huomaisi.

        Siinä tapauksessa en ota yheyttä


      • omgomgomg
        Näitävoipyöritellä kirjoitti:

        Joo, samoin naisen aktiivisuus ettei miehelle tule olo että hän on epätoivoinen luuseri toivomassa että nainen hänet jotenkin huomaisi.

        no sinut palstojen pelle ja kalujuttujen kertoja on taatusti huomattu ))
        missämielessä sitten onkin jo toinen juttu.


      • pellen_päiväkirja

        Äläpä muuta sano omgomgomg :D


    • Tykkeoi

      Arvostan tunteitasi

    • Säätpattruu

      Tajusin ettet olekaan sopiva minulle.

      • outoa_

        Miksi sitten palstailua jatkat?


      • syitävoiollamuitakin
        outoa_ kirjoitti:

        Miksi sitten palstailua jatkat?

        Onko hän tullut tänne juuri sinun takiasi? Ehkä ikävöi toista tai palstailee muuten vaan, tottumuksesta.


      • kakstoistavuotta
        syitävoiollamuitakin kirjoitti:

        Onko hän tullut tänne juuri sinun takiasi? Ehkä ikävöi toista tai palstailee muuten vaan, tottumuksesta.

        Se tuli Susannan takia. Eksä joka meni naimisiin toisen kanssa. Sitten hänestä muovautui trolli


    • ei_nyt_muuta

      no ei nähdä ehkä vähään aikaan joten hankalaa :)

    • no kun se vie aikaa kesyttää ja välillä pitää levätä, mutta kyllä ne villit kissat on ennenkin kesytetty

      • lepää_osastolla

        Justhan sä julistit että jätät rauhaan kun kehoitettu on. Kannattais lukea niitä tuotoksiaan eikä innostua joka kirjoituksesta


      • lepää_osastolla kirjoitti:

        Justhan sä julistit että jätät rauhaan kun kehoitettu on. Kannattais lukea niitä tuotoksiaan eikä innostua joka kirjoituksesta

        Voi herranjumala kun ihmiset täällä vetää herneen nenään helposti ja oikein etsii aihetta mihin vois puuttua, kuuleppas tuo oli sellanen heitto aloittajalle joka ei varmasti ole kuule se josta kirjotin toiseen aloitukseen, ihan näin pilke silmäkulmassa. Tajuatko yleensäkään esimerkiksi sarkasmia jne?
        En ole kuule innostunut yhestäkään aloituksesta että olis mulle.
        Oletko kateelinen jostain vai mikä on?
        No sinä et minua tunne joten ihan sama mitä huutelet


      • lepää_osastolla kirjoitti:

        Justhan sä julistit että jätät rauhaan kun kehoitettu on. Kannattais lukea niitä tuotoksiaan eikä innostua joka kirjoituksesta

        Vai pitäskö mun nyt sitten läpän heittokin jättää ettei vaan joku tuntematon käsitä väärin kommenttejani?


      • kirjoitellapöhköjä

        Se on ihan hyvä ettei tunne, sillä ollaan anonyymipalstalla. Itsekin menen sillä ajatuksella ettei kukaan tunne ja kirjoitellaan mitä kirjoitellaan, kunhan ei ilkeyksiä mihinkä täällä jotkut sortuu. Henkilönä nuo epäloogiset kirjoituksesi aivan kuin sinussa olisi monta eri ihmistä varmaan häiritsi edellistä kirjoittajaa.


      • kirjoitellapöhköjä kirjoitti:

        Se on ihan hyvä ettei tunne, sillä ollaan anonyymipalstalla. Itsekin menen sillä ajatuksella ettei kukaan tunne ja kirjoitellaan mitä kirjoitellaan, kunhan ei ilkeyksiä mihinkä täällä jotkut sortuu. Henkilönä nuo epäloogiset kirjoituksesi aivan kuin sinussa olisi monta eri ihmistä varmaan häiritsi edellistä kirjoittajaa.

        No niin kun ei kaikilla ole samanlainen huumori, näin niinku live elämässä uudelle ihmiselle mainitsen aina että mulla on vähän erikoinen huumori välillä ja mustaakin huumoria saattaa tulla ettei saa väärää käsitystä.


      • lepää_osastolla
        Tkirjaimellaalkavamies kirjoitti:

        Voi herranjumala kun ihmiset täällä vetää herneen nenään helposti ja oikein etsii aihetta mihin vois puuttua, kuuleppas tuo oli sellanen heitto aloittajalle joka ei varmasti ole kuule se josta kirjotin toiseen aloitukseen, ihan näin pilke silmäkulmassa. Tajuatko yleensäkään esimerkiksi sarkasmia jne?
        En ole kuule innostunut yhestäkään aloituksesta että olis mulle.
        Oletko kateelinen jostain vai mikä on?
        No sinä et minua tunne joten ihan sama mitä huutelet

        En ole kateellinen itseään tyrkyttävälle harhaiselle multipersoonalle. Enemmän harmissani, että tuollaisia ristiksemme laitetaan


      • lepää_osastolla kirjoitti:

        En ole kateellinen itseään tyrkyttävälle harhaiselle multipersoonalle. Enemmän harmissani, että tuollaisia ristiksemme laitetaan

        Voi voi, ei kuule mee mun päivä pilalle, elä sinä vain niissä harhoissasi


    • En kesytä ketään. Kotona on jo kesy Leijona-mies.

    • eeeeeee

      Kerro mulle vaan että kiinnostaa, niin jatkan.

    • fiilis-alamaissa

      Pidän susta puolivillinä, en halua edes kesyttää loppuun. Pienet raatelujäljet ei haittaa, vois tehdä ihan hyvääkin..

      Prkl miten paska päivä. Joskus ei jaksa edes yrittää olla kunnolla.

    • periaateenmies

      Tulin puliväliin vastaan mutta sinua ei näkynyt.

    • faktaahommaa

      Tiedätkö mitä, arvostan paljon enemmän kun sanoisit, että luulen tai tiedän sinun olevan tällä palstalla, ei ole hyvä se, kirjoitellaan mualla. Sillä tällä tavoin minä en pysty teitä näkemään hyvää tarkoittavina. Ja todellakin puhun monikossa.

    • Mieluumminkuineimitään

      Jos nainen ei yhtään anna ymmärtää, että tunteet voivat olla molemminpuolisia, jatkuva liehittely on ahdistelua.

      Siksi jätin lähentelyn sikseen. Haluan olla edes ystävä.

    • Spjutnica

      Mene sinne kuplaasi ja sulje luukku, niin potkaisen sinut maata kiertävälle radalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe