Jatkuva ahdistus

Ei_mielenrauhaa

Mulla on todella ahdistunut olo ollut jo kolme vuotta joka laukes rajun identiteettikriisin (ei siitä sen enempää) takia vaikkakin on myös ollut ennen sitä jonkin verran, ssri lääkkeiden avulla selvisin aika hyvin mutta tuntui että se vain maskeerasi tuskaisen oloni ja eikä parantanut sitä ja nyt olen lopettanut niiden lääkkeiden käytön ja ahdistus on kova, onko mitään muita apukeinoja jatkuvaan ahdistushäiriöön? Olo on siis että herään ja vähän aikaa on hyvä olo, mutta ahdistuneet ajatukset alkavat tulvia ja siitä lähtee taas päivä että paniikkia kokoajan puskee ja on tukala olo ja välillä jonkinlainen kohtaus ja vähän aikaa rauhaa ja taas alkaa.

6

205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4d1d12114d234d32413d24

      Moi!

      Onko sulla hei ystäviä/läheisiä joille voisit noista puhua? Tosi kurjaa jos yksin noita mietit ja kärsit :( Noi ssri:t on kyl kakspiippunen juttu, ite oon kans käyttäny monta vuotta eikä jeesanneet mua tai tuli tosi tyhjä olo niiden kanssa. Joku tekeminen ja puuhastelu vois viedä ainaki hetkeksi ajatukset muualle, jos vaan pystyy jotai tekemää vaikka kaverin kanssa.

      Voimia sulle!

    • taider

      ota kiltti yhteyttä lähimpään mielenterveystoimistoosi. siellä pääset halutessasi mm. juttelemaan psyk.sairaanhoitajan kanssa ahdistuksestasi. hän voi myös varata sinulle ajan lääkärille, joka voi määrätä sinulle ahdistusta lieventäviä lääkkeitä.

    • äläluovuta

      Tuttu juttu. Ihan samanlaisia olotiloja minulla.
      Pienellä annostuksella syön lääkkeitä ahdistukseen. Ei oikein auta.
      Mutta nyt en voi lopettaa lääkkeitäkään. Satimessa olen. Terapeuttia olen yrittänyt löytää. Terapia voisi ehkä vähän auttaa. Terapeutteja on niin monen sorttista, etten tiedä, mille menisin ja se maksaa paljon. Terveyskeskuksessa voi päästä juttelemaan psykiatrisen hoitajan kanssa. Koettu sekin. Hänen ammattitaitonsa ei riittänyt vaikeitten pulmien ratkomiseen. Hän vain kuunteli. Heidän on kai tarkoitus vain selvittää, mikä oire potilasta vaivaa ja arvioida psykiatrille tarve ja pääsy, mutta sitäkin vaihtoehtoa kannattaa yrittää. Voi olla parempiakin hoitajia.
      Hyvät ystävät olisivat kultaakin kalliimpia. Puhuminen helpottaisi edes vähän.

    • seeyoutoo

      Huomenna taas töihin, niin ahdistus unohtuu

    • sairastunutminä

      Mulla opiskelu on pahentanut ahdistusta, enää ei edes saa nukutuksi kun niin kauhea ja jännittynyt olo koko ajan. Olisipa mielenterveysongelmiin avun hakeminen ja saaminen helpompaa kuin nykyään. Ei oikein voimat riitä siihen, että jaksaisi alkaa metsästää jotain terapeutteja ja löytää psykiatri jne. Olis joku mielenterveystoimisto mihin vain marssia sisään ja kertoa ongelmansa ja siitä pääsis tarvittaessa heti jatkohoitoon ja sais hoidot pyörimään. Arvauskeskuksesta nyt on ihan turha toivoa mitään apua saavansa. Pillerit voivat väliaikaisesti helpottaa oloa mutta eiväthän ne itse syyhyn sen kummemmin vaikuta.

    • l--am

      Ettei vain ole seurakunta sinulle oppeineen aiheuttamassa ahdistusta ja huolta. Vaikuttaa olevan tavallista tällä keskustelu palstalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2880
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2145
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      1013
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe