http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000005059639.html
vai menikö veronmaksajien piikkiin.
Maksoiko Berner omasta pussistaan
26
252
Vastaukset
- Bärberinpiikki
Berner on piikki ihmisen ihossa ja se maksaa. Maksaja ei ole Bärneri vaan se jota piikitetään.
- aina.ja.alati
Saamme koko veronmaksajien suku nauttia Bernerin edesottamuksista, nyt ja tulevaisuudessa.
- akkahelvettiin
Hyvä veli paskaa maailman tappiin.
- eikämaksanut
Katainen pisti puolta paremmaksi ja häipyi kesken hommien rysseliin..
- kahvikassa.kaatui
Berneri maksoi kahvikassastaan kaiken.
- RefugeeHospitalPub
Kepulainen maksaa aina kaiken itse. Vai menikö se päinvastoin. Kepulainen maksaa aina. Ei. Komiat pärjää aina, niin se taitaa mennä.
- zxaq
maksoi valtion pussista omaan pussiin.Niin tämä rosvokopla pelaa.
Eli Berner oli vaan orkesterijohtaja tuossa LVM:n skandaalin hajuisessa näytelmässä. Keräsipä kuitenkin yleisöltä mahtavat suosionosoitukset.
- eisuomeen
Ainakin kaikki firmat ulkomaalaisia, eli rahat menivät ulkomaille.
- eivät.sentään.kaikki
Ei nyt sentään ole ulkolaisia kaikki vaikka onkin vierasperäinen nimi.
- jcvbnr
Tuosta selvityksestä kuulta läpi että Sipilä ja Berner on olleet Juhantalon koplaus koulun oppilaita.
Sipilä ja Berner autoveron poiston yhteyteen koplasivat asiaan kuulimattoman elementin, valtion veronmaksajien rahoilla rakentama miljardien omaisuuden ryöstö ilmaiseksi perustettavaan yhtiöön yksityiseksi omaisuudeksi.
Sontelia on hyvä esimerkki kielteisistä vaikutuksista yksityistämisestä johtuen kun valtion veronmaksajien rahoilla ja avustuksin rakennettiin puhelinlinjat, sontelian mielestä heillä oli oikeus kannattomat puhelinlinja kääriä rullaile.
Kävisikö tieverkolle samapeli että kannattamattomat tien pätkät suljettaisiin liikenteeltä ajokielto merkein?
- ehkei.kiinnosta
Montako sukulaista ja kaveria oli konsultteina? Ei sentään Himanen ollut konsulttina, se Kataisen kaveri? Olisiko HImanen edes kiinnostunut moisista pikkurahoista?
Kalliita on konsulttien nollat.
Berner kysyi konsultilta että montako nollaa laitetaan tuohon autoilijoilta vuosittain kerättävään kolehtiin, no konsultti sanoi että laita vaikka kymmenen nollaa sinne kutosen perään.- ei.ole.salaista
LVM:n tilaamat selvitykset ja lausunnot pitää julkistaa veronmaksajien nähtäviksi.
- Timo3T
Nimenomaa!
Just olinki tos tätä lukemassa:
http://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2016/2016139
Onkoha Berner nähnykää koko lakia? :/ - Timo3T
(Nii tai siis tota 1397 kohtaa. Ei näköjää osaa linkki pitää tota kohallaa)
- Arvaavaan
Konsultti kaverit teki hyvän tilin
- liikaa.konsultteja
Miksi piti olla noin monta konsulttia.
- Lylymukana
Berner toimi oikein toteuttaessaan hallituksen päätöksen selvityksestä. Mukana perustuslain tarkastelu kuten on vaadittu.
- selvästinäin
Ei voi olla perustuslain mukaista asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan riippuen siitä missä asuu. Julkinen liikenne on lopetettu suurimmasta osasta maata. Esityksenä se kyllä esiteltiin. Piti tulla voimaan vuoden 2018 alusta.
- saisikovastauksen
selvästinäin kirjoitti:
Ei voi olla perustuslain mukaista asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan riippuen siitä missä asuu. Julkinen liikenne on lopetettu suurimmasta osasta maata. Esityksenä se kyllä esiteltiin. Piti tulla voimaan vuoden 2018 alusta.
Vahin lapsista pääsi portilta lukioon julkisilla. Keskimmäinen kilometrin päästä bussipysäkiltä. Nuorinta vietiin ja tuotiin 7 kilometrin päähän valtatien varteen lukion 3 vuotta. Pitääkö tästäkin sitten vielä alkaa maksaa jotain tiemaksuja? Tiet huonoja sorateitä.
- ehdottomastinäin
Itse kun määrittelee mikä on laillista mikä, ei tulos on oikea aina.
Kyllä tuon selvitystyön olisi voinut tehdä joku toinenkin, olisi säästynyt Bernerin palkka. Ja olisi voinut tulla parempi esitys.
- SalatJulki
Tuossa mitään konsultteja olisi tarvittu. Konsulttien käytöllä asia saatiin maalaisjärjes vastaiseksi.
Olisi vaan käytetty maalaisjärkeä, niin olisi tullut järkevämpi päätös.
Tietekin esitysksen keinot olisivat tulleet kalliiksi autoilijalle, koska hinnoittelussa laskettiin autoilun hinnaksi konsulttien palkkiotaso.
Berner kuittasi varmana esityksestään muutaman kymppitonnin, mutta sitähän ei julkisuuteen parane julkaista.
Samoin Sipilä kehuessaan Berneriä, kehui siitä syystä, kun tiedossa oli muutama tonni rahapalkkio kehumisesta. eikä siitäkään julkisuuteen hiiskuta. - voi.pahus
Siinä meni taas monen mummon vaipparahat kankkulan kaivoon.
- juurialle
Hyvin oli näköjään konsulttipalkkiot hinnoiteltu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491154Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770