Moro! Oon 24 vuotias kundi ja poikuus on tallella. Joskus aihe eksyy keskusteluun, kun kaverit itse puhuvat "naisvalloituksistaan" ja huomaavat, että itse en pahemmin kommentoi. Tämän jälkeen ei muuta puheenaihetta ole eikä tule. Asia ei itseäni juuri vaivaa, mutta harmittaa kun ei kohta voi puhua mistään muusta. Tämän jälkeen kaikilla on kiire taluttaa minut ulos baareihin jotta pääsen eroon "ongelmastani". Lopulta kävelen kotiin kun muut ovat jo täydessä kännissä ja unohtaneet baarireissun tarkoituksen.
Ajattelin tehdä sen viisaimman teon ja kysyä täysin tuntemattomilta neuvoa. Joten pitäisikö minun vähentää ajanviettoa kaveriden kanssa? Vai olenko jokin luonnonoikku joka ei tajua ongelmaansa? Eli pitäisikö minun vaan ottaa baarissa useampi rohkaiseva ja viedä asia naisten kanssa jutustelua pidemmälle sen enempää miettimättä?
Onko kiire?
11
466
Vastaukset
- TäysinTuntematon
Pitää.
- Kysyisin-vaan
Selvä. Kiitos vastauksesta.
- TäysinTuntematon
Eli siis vastasin tuohon iha viimesimpää kyssäriis. Jatkasin viel aiemman tekstisi osalta, että opettele elämää hetkessä ja liika miettiminen voi koitua kohdallasi jopa haitaksi. Uusiin ihmisiin voo aina pyrkii tutustumaan, mutta hyvin usein ulkopuoliset myös neuvovat lopettamaan ihmissuhteita, millon mistäkin syystä. Nuo kuvailemasi "ystävät" ovat hyvin tyypillisiä ryyppyjengi sakkia joita ei välttämättä kiinnosta pohjimmiltaa kuin oma "huvittuminen". Ei sillä etteikö näistä voisi tulla joistakin rakentavampaa seuraa mut kumminkin joskus hyvä tiedostaa. Älä ota turhia paineita minkää suhteen vaikka se onkin tosi helppoa sanoa
- dgrdfthgfr
No siis on seksi ihan mukavaa puuhaa, että ei sitä kannata vierastaakaan.
Mutta ei se myöskään mikään pakko ole. Että jos sua ei kiinnosta niin älä sitten harrasta.
Jos kaverien kanssa ei ole kiva viettää aikaa niin älä sitten vietä. Etsi uusia kavereita.- Kysyisin-vaan
Jaa... Voi olla semmoisia kavereita vaikea löytää. Ehkä pitäisi pistää välit poikki ja alkaa viettää aikaa vaikka ristikoiden parissa.
- Gkncx
Eihän uusien kaverien hankkiminen päivässä käy. Rupeat käymään vähemmän baarissa näitten kanssa ja enemmän tunget uusiin paikkoihin ja pidät silmät auki.
- onmullahaalarit
noh kunhan sulle ei käy niinkuin mulle että palleista puristaen vievät mukanaan.
omin ehdoin. kumminkin puolin. - tiemi
Mennäänkö panemaan?
T. 22-vuotias neitsyt likka - Mc3
Olen 61 vuotias mies ja poikuus tallella, eika se nyt niin vaarallista ole. Niin, etta, ei sulla nyt niin kiiretta ole, ehtiihan sita huomennakin, jos ei, niin ylihuomenna sitten. Tai sitten ei.
Olen naamaltani hieman .. eksoottinen .. ja naiset karttelee. On toki ollu joitakin kertoja, jolloin olisin paassyt poikuudestani. En halunnut, olivat liian humalassa ja mina en, kun mulla oli ratti ja silloin ei opetella liikennesaantoja kossupullon pohjaa katsomalla neuvoa-antavia. - Nainen.vastaa
Seksi ei ole se maailman tärkein asia. Arvostan sitä, ettet halua panna jokaista lyyliä, joka tarjolla olisi. Baarista löytäisit varmasti humalaisen seuralaisen, joka ei turhan tarkka ole tavarastaan, siis jos helposti haluaisit poikuudestasi eroon.
Mitä sinä itse haluat? Ehkä odotat sitä oikeaa, joka vie jalat alta? Toivottavasti et kuitenkaan neitsyttä tyttöä, voivat olla aika harvassa.... Jos itseäsi ei vaivaa, ettet petipuuhissa ole yhtä kokenut kuin kaverisi, niin silloin ei ole ongelmaakaan, jatkat samaan malliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708