Perunadottea potuttaa

hyomio1

nenää on loukattu.

26

395

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • narsistinenloukkaus

      Yhyy, onko nassepoika saanut taas pakit? Miten tästä eteenpäin?

    • Vonguggleshovi

      ..Ja sinua sitten kiinnostaa stalkata toisten facebookia ;) Kun en tunne muutenkaan, etkä toisten elämästä ja kokemuksista tiedä hevon vittua niin voitko pitää huolen omista vitutuksista :)

    • Pöttynenämugula

      Vaikka vituttaa en anna elämän masentaa.. enkä kenenkään loukata, eikä ole syytäkään. Jos et osaa kommunikoida kasvotusten . Pidä ihan omista asioistasi huolta, vai saatkon jotain sairasta nautintoa toisten ihmisten vaikeuksista!? Olisi kamalaa jos lähipiirissä olisi noin kamala ihminen joka toisen vitutuksia tänne palstalle jakaa.

      • herkkänenä

        Kukaan ei lähipiiriään voi valita , eikä vihamiehiään.


    • rinssinakille

      Onko sun egosi ap kärsinyt kolauksen :) Vitun prinssinakkimuna

    • hyomio2

      Kunnianloukkaus tissejä kohtaan ylittää nenäloukkauksen.

      • narsistinenromahdus

        Kunnianloukkaus nassea kohtaan on ainoa tapahtunut loukkaus. Nasse on saanut pakit.


      • narsistinenromahdus

        Kyllä se siitä nasse-setä, yrität vain megalomaanisesti tuhota senkin pakit antaneen naisen. :D


      • ei_saa_Nassea
        narsistinenromahdus kirjoitti:

        Kunnianloukkaus nassea kohtaan on ainoa tapahtunut loukkaus. Nasse on saanut pakit.

        "Kunnianloukkaus nassea kohtaan...." :D


      • tuhotaansenainen
        ei_saa_Nassea kirjoitti:

        "Kunnianloukkaus nassea kohtaan...." :D

        Nasse-setä ei osaa käsitellä pakkeja, vaikka kokemukset vaan kertyvät.


    • peeniskateus

      uuh se on hyvä kun on tissejä on loukattu. Taivas varjele kuinka tyhmä aloitus

    • outohomma

      Osoittaa lapsellisuutta kirjoittajilta, kun ihmisten ulkoisia ominaisuuksia ja piirteitä ruvetaan arvostelemaan. Monille ihmisille, erityisesti nuorille nämä on äärimmäisen herkkiä juttuja. Ja sellainen, joka pitää tuota kivana hassutteluna on aika yksinkertainen. On eri juttu, jos omalle hauskalle ulkonäölleen nauraa. Miksi ihmisistä ei voi korostaa niitä kivoja piirteitä niihinhän ihmisissä tykästutäänkin.

      • hyomio3

        Kunnianloukkaus aloittajan persoonaa kohtaan, koska tärkeintä lopulta on olla loukkaamatta yhtään ketään...


      • joissakineiole

        Ehkäpä aloittajassa ei ole kivoja piirteitä, joihin kukaan tykästyisi. Sitten niitä ei saisi olla muissakaan, niissäkään joihin tykästytään.


      • hyomio4

        Pohjattoman surullista, jos asia on tällä tolalla. Nyt mietityttää...


      • hengen_nostattaja
        hyomio3 kirjoitti:

        Kunnianloukkaus aloittajan persoonaa kohtaan, koska tärkeintä lopulta on olla loukkaamatta yhtään ketään...

        Äläpä sinä täällä muille ohjeita jakele. Ei meinaan ole tippaakaan varaa ja vittuilijalle saa vittuilla takaisin. Kannattaa lopettaa se mussuttaminen niin alkaa se aurinkokin paistaa


      • hyomio6

        Mitä... enhä oo kettuillu yhtään..


    • narsistinenromahdus

      Mene nasse tankkaamaan promilleja. Elämän tähtihetki, se on sentään onanointi pikkupoikien kesken.

      • hyomio5

        Hyvin epäkohteliasta. Pitäisikö sinun oppia kunnioittamaan toisia ihmisiä?


      • narsistinenromahdus
        hyomio5 kirjoitti:

        Hyvin epäkohteliasta. Pitäisikö sinun oppia kunnioittamaan toisia ihmisiä?

        Olet itse hyvin epäkohtelias etkä kunnioita ihmisiä. Ei sinun elämälläsi ole minulle mitään arvoa.


    • Kenellä on perunanenä? Ja kuka on niin epäkohtelias,
      että arvostelee toisen nenää - ääneen(?)

    • hjlljgh

      Mitä tekisit jos tietäisit hänen lukevan viestisi? Uskaltaisitko tavata henkilön kasvotusten ja olisiko sinulla jotain sanottavaa?

      • hyomio7

        kyllä minut voi tavata kasvotusten ja varmasti uskaltaa...


      • Ykköseltäkakkoselle
        hyomio7 kirjoitti:

        kyllä minut voi tavata kasvotusten ja varmasti uskaltaa...

        Tuskin ethän edes ottanut yhteyttä kuten ilmoittelin. Kunhan oli hauskaa ja mitä saitkaan? Jos et uskalla tuoda asiaa esille turha täällä uhota!


      • hyomio7

        Lukitaan tämä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe