Missä ajassa elämme?

kuuntelejatee

Monenlaista viestiä on nyt ollut liikkeellä jo muutamia kymmeniä vuosia, joten on aika tarkastella tätä maailmaa oikealta kantilta.

Tässä ajassa maailmassa on enemmän kuin koskaan ihmisiä, jotka eivät ole kuulleet lainkaan evankeliumia. Mitä se tarkoittaa?

Jeesuksen antama lähetyskäsky: 'Menkää kaikkeen maailmaan ja julistakaa evankeliumia ..' on siis täysin toteuttamatta - olemme siis entistä huonommin selvinneet siitä annetusta tehtävästä.

Mistä lähteestä tulevat nuo kaikenlaiset muut julistukset? Niiden vaikutuksesta sinuun tiedät suoraan niiden lähteen.

Mikäli sanomat vaikuttavat sinuun lamaannuttavasti, ja saavat sinut suorastaan pysyähtymään kutsumuksessasi ja jopa jonkinlaisen pelon valtaan, sinä tiedät, että ne sanomat ovat suoraan paholaisen konttorista tulleita.

Pyhän Hengen sanomat vaikuttavat sinuun niin, että sinä alat ahkeroida lujasti kutsumuksesi työssä evankeliumin levittämisessä kaikkeen maailmaan ja mihinkään muuhun huuhaa puuhasteluun ja sanomien seuraamiseen sinulla ei ole lainkaan aikaa. Sinun sydämesi suorastaan palaa sille, että voit toteuttaa sitä kutsua, jonka Jeesus on sinulle antanut ja joka on pahasti maailmanlaajuisesti kesken. Tänä päivänä sinä voit mennä maailmanlaajuisesti ja julistaa, jos sinulla on tietokone ja netti, sinun ei tarvitse edes matkustaa maailman ääriin.

Mitä sanomia siis kuuntelet?

Kuunteletko sitä kysymystä, jonka eteen Jeesus haluaa sinut pysäyttää: 'Mitä Jeesus haluaisit minun tekevän?' Tuon kysymyksen äärelle sinun pitäisi pysähtyä ja odottaa, että Jeesus antaa sinulle vastauksen.

Vai eikö sinua kiinnosta?

13

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin.sen.näen

Annetaan nyt vaan Jumalan ja Jessen itse julistaa mitä julistaa.
      On typerää, että kaikkivoipa pompotta meitä kuolevaisia.
      Hoitakoot itse asiansa kun ovat tämän sotkun saaneet aikaiseksikin.

Jos Jumala haluaa pelastaa ihmisiä kadotuksesta (jonka Jumala itse loi) niin annetaan Jumalan itse hoitaa se. Mitä ihmeen juoksupoikia ja lähettejä me heille ollaan?

Tämä muistuttaa firmaa, jossa pomo on luvannut, että jos ootte oikein hyviä työntekijöitä niin pääsette matkalle keväällä.
      Henkilökunta luolee pomon persette pitkin vuotta, eikä pomolle kelpaa mikään ja matka jää saamatta.

• opettelehan.asia

Näkee selvästi, että sinulla on pallo hukassa.
        Jutuissa ei ole päätä, eikä häntää, mutta silti sanoja riittää.

• capiche

Ei minulla ole koskaan ollut aikaa eikä kiinnostustakaan juosta hengellisten trendien perässä. Olen keskittynyt lähinnä Raamatun sanomaan ja Jumalan suunnitelmaan omassa elämässäni. Mihin se on sitten vienytkin.

• huomioin.sanastasi

Tuo tuntuukin aivan siltä, että olet ymmärtänyt vaelluksen idean ja haluat elää polulla.

• JesusNasaretLahko

Jeesushan kantoi sairautemme. Jeesus huusi ristillä Isää, "miksi minut hylkäsit". Oliko Jeesuksella siis skitsofrenia, koska hän kantoi kaikki sairautemme. Esittäähän kristillinen kansa, että Jeesus oli itse Yksi Jumala. Eli oliko Jeesuksella myös skitsofrenia?

• on.yö

Kysyit mikä aika, ja kun olen tätä nyky aikaa nähnyt ja arvioinut, niin juuri viime päivinä on tullut yhä selvemmäksi se, että on yö, ja yhä vaikeammaksi käy työn tekeminen.

Siis tämä Raamatunkohta on pyörinyt mielessäni:

Joh. 9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

Siis evankeliumi ei kelpaa enää, tämä aika on niin pimeä, että minusta ainakin on jo pitkään tuntunut siltä, että teen turhaan, vaikka toki mikään ei ole turhaa, mutta näen Hengessä, että on kuin seinä vastassa.

Siis aiemmin oli vielä etsiviä sieluja, mutta nyt yhä harvemmassa.

Sain jo 10 vuotta sitten sellaisen näyn, jossa katsoin Suomea ja oli ihan pimeää, ja vasta kun tarkemmin tihrusin sinne pimeään, näin vain muutamia valoja mutta hyvin harvassa.

Kyllä sitten muutamat alkoivat loistaa siellä pimeässä kirkkaammin, mutta silti oli valoina kuin majakkoina, vain harvoja uskovia siis.

Tuossa jossain kohtaa, kun tuskailin asiaa ja ajettelin rukoilla tämän kansan puolesta, niin Herra nosti esiin tämän kohdan Sanastaan:

Jeremia 7

1 Tämä on sana, joka tuli Jeremialle Herralta:
      2 "Asetu Herran huoneen portille ja julista siellä tämä sana ja sano: Kuulkaa Herran sana, koko Juuda, te jotka tulette näistä porteista kumartaen rukoilemaan Herraa.
      3 Näin sanoo Herra Sebaot, Israelin Jumala: Vaeltakaa hyvin ja tehkää hyviä tekoja, niin minä annan teidän asua tässä paikassa.
      4 Älkää luottako valheen sanoihin, kun sanotaan: 'Tämä on Herran temppeli, Herran temppeli, Herran temppeli!'
      5 Vaan jos te todella parannatte vaelluksenne ja tekonne, jos te todella teette oikeuden niin toiselle kuin toisellekin,
      6 ette sorra muukalaista, orpoa ja leskeä, ette vuodata viatonta verta tässä paikassa ettekä seuraa muita jumalia turmioksenne,
      7 niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
      8 Mutta katso, te luotatte valheen sanoihin, joista ei ole hyötyä.
      9 Miten on? Te varastatte, tapatte, rikotte avion, vannotte väärin, poltatte uhreja Baalille ja seuraatte vieraita jumalia, joita te ette tunne.
      10 Ja te tulette ja astutte minun eteeni tähän huoneeseen, joka on otettu minun nimiini, ja sanotte: 'Me kyllä pelastumme' -tehdäksenne yhä kaikkia näitä kauhistuksia!
      11 Ryövärien luolaksiko te katsotte tämän huoneen, joka on otettu minun nimiini? Katso, sellaiseksi minäkin olen sen havainnut, sanoo Herra.
      12 Menkääpä minun asuinpaikkaani, joka oli Siilossa, jossa minä ensin annoin nimeni asua, ja katsokaa, mitä minä olen sille tehnyt kansani Israelin pahuuden tähden!
      13 Ja koska te nyt olette kaikkia näitä tekoja tehneet, sanoo Herra, ettekä ole kuulleet, vaikka minä varhaisesta alkaen olen teille puhunut, koska ette vastanneet, vaikka minä teille huusin,
      14 niin minä teen tälle huoneelle, joka on otettu minun nimiini, johon te luotatte, ja tälle paikalle, jonka minä olen antanut teille ja teidän isillenne, samoin kuin olen tehnyt Siilolle,
      15 ja heitän teidät pois kasvojeni edestä, niinkuin olen heittänyt pois kaikki teidän veljenne, kaikki Efraimin jälkeläiset.
      16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
      17 Etkö näe, mitä he tekevät Juudan kaupungeissa ja Jerusalemin kaduilla?
      18 Lapset kokoavat puita, isät sytyttävät tulen, ja vaimot sotkevat taikinaa valmistaaksensa uhrikakkuja taivaan kuningattarelle, ja he vuodattavat juomauhreja muille jumalille, minulle mielikarvaudeksi.
      19 Minulleko he tuottavat mielikarvautta, sanoo Herra, eivätkö pikemmin itselleen, omaksi häpeäksensä?
      20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minun vihani ja kiivauteni on vuotava tämän paikan ylitse, ihmisten, eläinten, kedon puitten ja maan hedelmän ylitse, ja se palaa sammumatta."

Tuosta erityisesti nämä jakeet, vaikka koko kohta on selvää asiaa:

16 Mutta sinä älä rukoile tämän kansan puolesta, älä kohota heidän puolestaan huutoa ja rukousta äläkä niillä minua ahdista; sillä en minä sinua kuule.
      20 Sentähden, näin sanoo Herra, Herra: Katso, minun vihani ja kiivauteni on vuotava tämän paikan ylitse, ihmisten, eläinten, kedon puitten ja maan hedelmän ylitse, ja se palaa sammumatta."

Eli käsitin sen, että olemme kansana ylittäneet Jumalan sietokyvyn, ja nyt rangaistus on JO päällämme, mutta itse odotan vielä lisää, kun kansa ei herää, vaikka sitä on varoitettu.

Siis edes uskovat eivät ole heränneet, vaikka varoittajia eli niitä majakoita on ollut valoina kertomassa sen, missä nyt mennään oikeasti.

Mutta tämän kansan sydämet ja uskovienkin sydämet on niin paadutettu, että mitään muutosta ei ole näköpiirissäkään.

Näin olen itse kokenut ja saanut Herralta, kun tämän asian kanssa olen tuskaillut.

Mutta vaikka siis kaikki näyttääkin turhalta, niin on kylvettävä silti, eli elämme kuitenkin toivossa, sillä Jumala voi antaa sitten ajallaan sen kasvun sille kylvämällemme siemenelle.

• JesusNasaretLahko

Aamen!!!!

• Kun kansankirkon luopumus tuli, ei ihmiset paljoa enää piittaa.

• pakanapoika

Elämme nykyajassa. Ihmiset ovat huomanneet raamatun jutut heille tarpeettomiksi ja niinhän se vain on! Meidän tulee okkultismia käyttäen uuttaa ja rakentaa uusi uskonto, joka tulee perustumaan ihmisen sisäiseen kasvuun yksilön oma henkilökohtainen rakenne huomioiden. Emme tarvitse enää raamattua, suurimmaksi osaksi se on vanhaa höpöhöpöä.

• etsikkoaikaonnyt

Tänä päivänä on maailmassa enemmän hämmentyneitä ja kysymyksiä täynnä olevia ihmisiä, jotka odottavat, että joku tulee heidän luoksensa ja kertoo heille toivosta ja tulevaisuudesta, siitä, että on olemassa tie, jolla ei tarvitse pelätä.

Meidän pitää kysyä Herralta, miten me löydämme nuo ihmiset, he eivät tule meidän kirkkoihimme tai kokoontumispaikkoihimme, meidän on löydettävä tie heidän luoksensa.

Miljoonat ihmiset odottavat sitä, että Jumala lähettäisi jonkun heidän luoksensa kertomaan ...

• etsikää-herran-valtakun

Hyvä viesti. Juuti noin. Ja kokemuksesta on todettava, että KUN rukoilee, Herra johtaa pala palalta. Näyttää ne ihmiset. Antaa sanat, taikka useimmiten on oltava vain kristuksen kirjeenä, ja sitten tulee oikea hetki! Ihmiset karttavat, jopa kammoksuvat ns. uskovien paikkoja, eikä ihme.
        Mutta kaikkeen maailmaan Jeesus meidät lähetti. Jokaisella se "maailma" on siinä omassa ympäristössä, ei tartte mennä merten taakse kalaan! Ovet ovat auki...
        Viisautta ja taitoa tarvitaan, ettei karkoteta etsiviä paatoksella, fanaattisuudella...
        Kyselyitä on tosiaan!!

• Jeesusannaviisaus

Me olemme kadottaneet polut ihmisten luokse, ne on löydettävä uudelleen ...

• olla-ihminen-

Polut on ihan siinä vieressä. Ihmiset. Olla ihminen ihmiselle, arvostaa, kuunnella, RUKOILLA, sanoa valittuja sanoja, ottaa osaa ihmisten taakkoihin. Jokaisella on kenttä ihan omassa ympäristössä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      44
      2988
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      23
      2884
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      46
      2703
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2558
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2468
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2460
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2231
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2138
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2038
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2032
    Aihe