Raamattu opettaa:
"Kunnioita Herraa antamalla varoistasi ja kaiken satosi parhaimmasta, niin sinun jyväaittasi täyttyvät runsaudella, ja viini pursuu sinun kuurnistasi." Sananl. 3:9,10.
Kristityillä tuntuu olevan rahaa kaikkeen muuhun paitsi Jumalan valtakunnan työhön. Yleistä asennemuutosta tarvitaan. Kymmenysten antaminen Herran työhön on velvollisuutemme.
"Ihmiset ovat haluamassa Jumalalta kaiken mutta itse antavat Jumalalle hyvin vähän ja Jumala käyttää sitä mitä me hänen työlleen annamme. Hän itse sanoo: millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan. Tämä koskee tätä maailman aikaa."
Anna rahaa minulle
16
204
Vastaukset
- Tänne.kaikki.heti
Ei vaan minulle ne rahat kuuluu.
Tämä meidän hallitus jo ryöstää köyhiltä, ettei rahat tahdo köyhillä riittää elämiseen, jonka tiedättekin. Eihän ne itseltä mitään leikkaa. Raamatun opetus on, että jokainen antaa minkä voi antaa hyvästä sydämestä, mutta sitten siinäkin tulee pian köyhälle raja. Kymmenykset on höpöä ja lakihenkisyyttä.
- wwssssddeeee
Nykyaikana on vaikea löytää sellaista seurakuntaa, josta voisi varmuudella sanoa, että rahat menevät Jumalan tarkoittamaan työhön.
- Vääristelijät
Kysykää, jos se teidän niin kovasti kunnioittamanne Päivi Räsänen/Sari Essayah saisi suhmuroitua muiden veronmaksajien rahoja teille. Onnistuu kai se yhtä hyvin heiltäkin kuin Berneriltäkin. Kummaa porukkaa ootte, jos ette ruoki toinen toisianne. Toivottavasti minun ei tarvitsisi maksaa senttiäkään helluntailaisten olemassaolosta.
- Petos-ei.kannata
Vääristelijät kirjoitti:
Kysykää, jos se teidän niin kovasti kunnioittamanne Päivi Räsänen/Sari Essayah saisi suhmuroitua muiden veronmaksajien rahoja teille. Onnistuu kai se yhtä hyvin heiltäkin kuin Berneriltäkin. Kummaa porukkaa ootte, jos ette ruoki toinen toisianne. Toivottavasti minun ei tarvitsisi maksaa senttiäkään helluntailaisten olemassaolosta.
Päivi R. on ev.lut:sa Me taas kunnioitamme Jumalaa myös varoillamme.
Katsos kun Apostolien teoissa on kirjoitettu näin:
5: Mutta eräs mies, nimeltä Ananias, ja hänen vaimonsa Safiira myivät maatilan, ja mies kätki vaimonsa tieten osan hinnasta, ja osan hän toi ja pani apostolien jalkojen eteen.
Mutta Pietari sanoi: "Ananias, miksi on saatana täyttänyt sinun sydämesi, niin että koetit pettää Pyhää Henkeä ja kätkit osan maatilan hinnasta? Eikö se myymätönnä ollut sinun omasi, ja eikö myynnin jälkeenkin sen hinta ollut sinun? Miksi päätit sydämessäsi tämän tehdä? Et sinä ole valhetellut ihmisille, vaan Jumalalle." Kun Ananias kuuli nämä sanat, kaatui hän maahan ja heitti henkensä. Ja suuri pelko valtasi kaikki, jotka sen kuulivat. Ja nuoret miehet nousivat ja korjasivat hänet ja kantoivat hänet pois ja hautasivat.
Noin kolmen hetken kuluttua hänen vaimonsa tuli sisään eikä tiennyt, mitä oli tapahtunut.
Niin Pietari kysyi häneltä: "Sano minulle: siihenkö hintaan te myitte maatilan?" Hän vastasi: "Kyllä, juuri siihen hintaan."
Mutta Pietari sanoi hänelle: "Miksi olette yksissä neuvoin käyneet kiusaamaan Herran Henkeä? Katso, niiden jalat, jotka hautasivat sinun miehesi, ovat oven takana, ja he kantavat sinutkin pois.''
Niin hän heti kaatui hänen jalkojensa eteen ja heitti henkensä; ja kun nuorukaiset tulivat sisään, tapasivat he hänet kuolleena, kantoivat pois ja hautasivat hänet hänen miehensä viereen."
http://www.saarnatuoli.net/?page_id=35
- Laskuntulos
Jos seurakunnassa on käynyt puhujia, jotka ovat saaneet ulkomailta oppinsa, niin lopettakaa uhraaminen tälläiselle seurakunnalle! Euro on hyvä konsultti.
- linnunratailija
Tuossa linkissä perinteisestä poikkeavaa näkemystä siitä, mitä Raamattu oikeasti opettaa uhraamisesta:
http://linnunratakirkkonikattona.blogspot.fi/2016/09/legenda-lesken-rovosta.html- Vääristelijät
Petoseikannata. Miksi te helluntailaiset sitten käytätte julkista terveyden huoltoa, koulutatte lapsenne valtion kouluissa ja kuppaatte myös muuta yhteistähyvää, jotka ovat tavis veronmaksajien aikaansaamaa. Rahoittakaa itse elämänne, muutoi olette täitä, jotka olisi kyllä syytä häätää, tästä yhteiskunnasta.
- sekotekstiä
Vääristelijät kirjoitti:
Petoseikannata. Miksi te helluntailaiset sitten käytätte julkista terveyden huoltoa, koulutatte lapsenne valtion kouluissa ja kuppaatte myös muuta yhteistähyvää, jotka ovat tavis veronmaksajien aikaansaamaa. Rahoittakaa itse elämänne, muutoi olette täitä, jotka olisi kyllä syytä häätää, tästä yhteiskunnasta.
Mitä sinä sekoilet? Oletko aineissa, kun ei saa selvää tekstistä?
- Vääristelijät
Olen aineissa. Aineinani ovat rehellisyys, oikeudenmukaisuus, suorapuheisuus, silkka fakta. Ei oman kilven kiillotus, kuten teillä.
Perustakaa oma valtio, kun kuvittelette olevanne muita parempia. Miksi kuppaatte yhteistähyvää.
Alkuseurakunta ei käsittääksen kerännyt kymmenyksiä, mutta monet antoivat koko omaisuutensa kuitenki seurakunnan käyttöön omasta vapaasta tahdostaan, tai tapahtui myös nii, että seurakunnissa tehtiin keräyksiä heikossa asemassa olevien kristittyjen vuoksi.
- Vääristelijät
Taviksista voi tarttua teihin pian omituisia ajatuksia. Eikö oma valtio olisi paras"Jumalan valituille".
- IltapaskanTonttu
Lukekaa lööppejämme! Lukekaa! Juntit uskoo kaiken!
- tänäpäivänä
ei kun maahanmuuttajille nyt annetaan rahaa !! Tervetuloa suomeen. Sanoo: Jihad Sipilä.
- tänäpäivänä
ei kun maahanmuutajille nyt annetaan rahaa. Sanoo.... "jihad" Sipilä.
- Vääristelijät
Mikä ero on maahanmuuttajilla ja helluntailaisilla. Samanlaisia fundamentalisteja molemmat. Helluntaiseurakunnista on myös käyty paapomassa maahanmuuttajia. Ilmeisesti mainosmielessä, jotta kansa harhaantuisi luulemaan teitä oikeamielisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442988Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232884- 462703
- 562558
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582468Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482460On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532231Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782138- 692038
- 452032