Näettekö etiäisiä?

TapahtuuAsioita

Minä näen ja kaikki niistä ovat menneet niin kuin ne silloin tulivat.

24

832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pagan_baby

Olen nähnyt. Harmi vain että yleensä ei voi tietää onko joku uni tai vaikka korppi etiäinen vai ei. Sen tietää vasta jälkeenpäin. Sikäli hyödyttömiä, sillä lailla varoituksina. Joskin saavat uskomaan yliluonnolliseen, ehkä siinä on niiden tarkoitus.

Edelliskesänä kuolemankellot soitti ahkerasti ja aavistin että se on yksi vanha ystävä. Niin se oli, ystävä meni ja silloin kellot lakkasi soittamasta. Näin raakkuvan maakotkankin, se kaarteli yllä pahaenteisesti.

• paranoidinainen

Näen etiäisiä että yläpuolellani asuu stalkkeri

• pelottavaavaiei

Näen enneunia. Tänne voi tunnustaa, muualle en ole puhunut. Ei niistä kyllä ole mitään hyötyä, ne on sekavia. Olen tulkinnut asian niin, että kun elämässäni tapahtuu jotain tärkeää, tulee enneuni. Enneuni on pätkä tai kuva jostain tulevasta, josta en ymmärrä mitään enkä osaa tulkita sitä tai tulkitsen väärin, koska en oikeasti voi tietää mitä tulevaisuudessa tapahtuu. Enneuni ei pelaile millään tulkittavilla unikuvilla, vaan se on kuvapätkä jostain tulevasta. Muistan ne yleensä tosi hyvin. Yleensä kaiken lisäksi enneunen ja tapahtuvan välillä on melkein aina puoli vuotta - vuosi väliä. Kirjoittelen unia muistiin. Kun se tietty tapahtuma tulee vastaan, tiedän, tunnistan ja muistan, tämä se nyt on. Esim. näin unta tulevasta opiskelupaikastani ennen kuin tiesin, että menen sinne opiskelemaan edes. Uni oli pätkä koulun käytävältä, jossa koulukaverit jutteli ja odotimme tunnin alkua.

• pelottavaavaiei

No ei ollut, mene sinne sonjasi tykö sekoilemaan ja pois minun tekstiä omimasta.

• Anonyymi

Itse näin unessa sen työpaikan missä nyt olen.
        Ja en siis ollut koskaan sitä ennen käynyt siellä niin että en voinut tietää miltä siellä näyttää. Muistin tietysti heti tuon unen kun tulin tähän työpaikkaan ja tuli niin tuttu tunne siitä että ihan kuin olisin käynyt ennenkin.

• 10nainenkuinunelma

hänestä myös päiväetiäisiä pilvien muodoista ym.

kerran etiäinen jonka hän lähetti, pelasti minut törmäämästä hirveen joka hyppäsi tielle. olin juuri hiljentänyt vauhtia.

• ToisinaanJuu

Enneunia näen.

• Ei en näe etiäisiä, enneunia kyllä.

Tarkkaan ottaenhan etiäisellä on ALUNPERIN tarkoitettu sen henkilön hahmon näkemistä, joka myöhemmin oikeasti tulee vastaan.

Enneuneni ovat hyvin selkeitä, ja selkeydessään myös helposti mieleenpainuvia.
      Samaa olen lukenut, ja kuullut muidenkin, toisinaan enneunia näkevien kertovan:
      Enneunet ovat muista unista poiketen hämmästyttävän selkeitä, ja usein niissä vallitsee myös helposti tunnistettava tunnelma. (Usein olen nähnyt tulevaa tapahtumaa tai tilannetta enteilevän unen 6-12 kk, ennen varsinaista tapahtumaa.)

Lukekaa Esko Mustosen-kirja Aavistuksia sodassa...Kaupasta sitä ei enää saa, kirjastosta kyllä.

• satkujatuhansii

En oo nähny etiäisiä,mut satiaisia kyllä.Kerrankin ku käytiin Venäjäl reisus,ni huomasin parin päivän päästä niitä kuhisemassa.No pakkohan se ol keroa muijallekin.Hää kysy sitte ihmetellen,että mistä myö ollaa ne saatu?Sanoin sille ettei niitä mistää saatu ole,ne piti ostaa!

• yks-monista

Joskus kai, ei mitään suuria ja merkittäviä, lähinnä kuulen usein puhelimen soivan ennen kuin se oikeasti soi. Joskus myös tuntuu että olen jo elänyt tämän hetken aiemmin ja tiedän mitä seuraavaksi tapahtuu. Ei kai oikeasti etiäisiä, jotain aivojen hämyjä..

• Anonyymi

Tiede ei pysty selittään kaikkea... onneksi. Tai, no voihan sitä aina vääntää asiat johonkin muottiin siinä ne sitte joku rikkoo ajan kanssa, väittää ja todistaa toisin.Kunnes tulee taas uus tyyppi väittää taas toisin. Jep.

• Unetsyövätsisintä

Se, että näen "etiäisiä" on pilannut elämäni ja mielenterveyteni. En halua nukkua. Siinä unen ja valveen hämärämailla näen ja koen asioita, joita ei kenenkään ole hyvä nähdä tai kokea. Jos olen tarpeeksi väsynyt, en pysty pitämään itseäni turvassa näyiltä hereilläkään. Olen yrittänyt hakea apua, mutta en kuulemma ole hullu, ja minulle on annettu vain unilääkkeitä joilla yritän hallita unihalvauksia ja muita yöllisiä kauhuja. Välillä ne toimivat, useimmiten eivät.

Hyvä esimerkki viimeisimmästä, olen istunut unessani koko alku syksyn hautajaisissa. Aluksi en tiennyt kenen hautajaiset oli kyseessä, mutta tapasin vieraita, serkkuja ja tädin. En tunnistanut heitä, joten olin lähinnä kevyesti ahdistunut toistuvasta unesta. Sitten ystäväni tägättiin facebookissa kuvaan kuvassa oli nainen, jonka olin unieni hautajaisissa tavannut. Hän on rakkaan ystäväni serkku. Ystäväni kertoi jouluna sairastuneensa syöpään. Kiitos "kykyni", tiedän ettei ole toivoa.

Koska tämä tauti on ollut mukanani teini-iästä saakka, olen kokenut vastaavia enteitä onnettomuuksista, kuolemista ja vammautumisista. Tiedän myös, että itse tulen kuolemaan väkivaltaisesti keski-ikäisenä, ja ettei asioihin pysty vaikuttamaan. Minulla on tieto, mutta koen vain kauhua ja tuskaa. Haluaisin edes yhden kerran mennä nukkumaan ilman pelkoa.

• enolerobottiminäkää

Näen monenlaisia asioita silloin tällöin, lähinnä unessa. Näin hänet, miehen, unessa ennen kuin olin edes tavannut häntä irl. En nähnyt selkeästi kasvoja (paitsi kirkkaat silmät jäivät mieleen) mutta hänen hahmonsa ja tunsin rakastavan lämmön joka hänestä välittyi. Hänen etunimensä kuiskasi joku siinä unessa ja näytti häntä kädellään. Sitten tapasin hänet irl kaupan kassalla ja tiesin heti että hän se on. Myöhemmin selvisi että nimikin on sama. Ja lämpö hänessä. <3

• hyvin_menee_

En näe. Näen harhoja :D

• niintapahtuu

asioita. joitakin asioita vaan tulee päähän, ilman unia. kuin haju kävisi sieraimiin. ei aina oikein tulkittuna, mutta tulee kuitenkin. hassua.

• eräsmieseioekeastaan

Näe kovin monta unta. Ehkä merkittäviä kuitenkin.
      Erästä unta olen seurannut n 10 vuotta, lähinnä sen toteutumista,
      ja olen ällistynyt.
      Kaksi muuta unta odottaa selvittämistä.
      Toisaalta kerran kohdatessani erään henkilön toistuvasti
      sain sisäisen kehoituksen ottaa häneen yhteyttä.
      Yllättävien sattumien avulla asia toteutui. Täällä ollaan.

• Anonyymi

Näin tai aavisti päivää paria ennen kun kodit paloi meidän ja samassa pihassa lähellä olevan sedän perheen koti. Olin 5 v.

• Anonyymi

Saan paljon etiäisiä. En niinkään unessa vaan valveilla ollessa. Toki jotain uniakin joskus.

• Anonyymi

Minä näen vain eri öttiäisiä. 🐜🐝🕷

• Kyllä. Sekä unia, kuten yllä joku sanoi niin pilvistä jne välillä jotain.
      Ihan hereillä ollessa yhtäkkiä tunnen jonkun asian joka sit pitää paikkansa. Kuolemia, syntymiä/raskauksia/ sun muuta..

• Anonyymi

Minä näen.

• Anonyymi

Lisäys edelliseen, näen myös enneunia, jotka ovat toteutuneet.

• Anonyymi

Et ymmärrä

• Anonyymi

Valitettavasti. En haluaisi, mutta olen nähnyt.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      9717
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4071
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3346
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      94
      2593
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2110
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      398
      2022
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1535
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1351
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1168
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1135
    Aihe