:) Moi! Mitä kuuluu?
A:lta M:lle
28
856
Vastaukset
- Uteliaas
Matilleko?
- ViestiMinultaSinulle
Ei :(
- mercy1
:)joo
- öhömm
Ei juu vaarin housut... Vai miten se meni...?😊
- Viestiätakaisin
M:ltä A:lle. Nälki iski. Pitää syödä. Mitä itsellesi?
- ViestiMinultaSinulle
A:lta M:lle. Mullakin kohta lounas. Milloin kahvitellaan?
- Viestiätakaisin
Huomenna töiden jälkeen, kun viikonloppukin alkaa :). Missäs haluat kahvitella?
- ViestiMinultaSinulle
Viestiätakaisin kirjoitti:
Huomenna töiden jälkeen, kun viikonloppukin alkaa :). Missäs haluat kahvitella?
Niin kuin aina! Sun luona :) Jos käy?
- toimintaleffois
muistutat yhtä suosikkinäyttelijää (amerikkalaista)
- näemmekösamoin
Ai ketä😊?
- Viestiätakaisin
ViestiMinultaSinulle kirjoitti:
Niin kuin aina! Sun luona :) Jos käy?
Et oo kyllä mun luona koskaan kahvitellut :´(
Missä voisi kahvitella? - ViestiMinultaSinulle
Viestiätakaisin kirjoitti:
Et oo kyllä mun luona koskaan kahvitellut :´(
Missä voisi kahvitella?Ehdotathan sinä!
- elluhalloyb
Moi moi vaan
MULTAKIN sulle A!!
Vietä kiva päivä...(*_*)- ViestiMinultaSinulle
Voi kiitti! Tuskin olet minun M, mutta sinullekin moikka MINULTA! Hymyile! :-*
- jos-vaikka-osuisi
Eräälle Aalle äMmältä terkkuja, katosit kuin tuuleen silloin joskus. Harmittaa se viimeinen tekstari, vieläkin :(. Kotikonnuilla oleskelen.
- ViestiMinultaSinulle
Puhutko viestistä, jota sain viime lauantaina? (jos vaikka osuisi)
- harminpaikka-
En, aikaa on kulunut paljon enemmän :) ei sitten osunut :(
- Viestiätakaisin
ViestiMinultaSinulle kirjoitti:
Puhutko viestistä, jota sain viime lauantaina? (jos vaikka osuisi)
En lauantaina ole viestiä lähettänyt :\
Plääh... - ensais
Eräs kysyy... Tarkoitatko toukokuun lopulla laitetusta tekstarista?
- jos-vaikka-osuisi
ensais kirjoitti:
Eräs kysyy... Tarkoitatko toukokuun lopulla laitetusta tekstarista?
Jos tarkoitat mun viestiä, niin kyllä toukokuun muttei 2016. Kyllä kai kysyä aina saa.
- ensais
Vastaatkos??? Oliko toukokuussa loppupuolella aamulla se viesti?
- eisiinämitään
Tämä aloitus vois olla vaikka minun.. Mut ei ole.
- niinseolisilloin
Eikä ole minunkaan.. Vaikka voisi olla.
- ViestiMinultaSinulle
Minun oli aloitus ja viesti oli M-miehelle;) Ei mitään uutta, ei tullut vastausta. Ikävä!
Viikonloppu ohi mutta... Sama kysymys! Mitä kuuluu?- MauriAnterom
Kyllä olen sinut huomannut:) kuvittelit ehkä etten, mutta et vain sitä itse huomannut. Hyvää kuuluu leikisti.
- ViestiMinultaSinulle
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
Annilta M-miehelle? Niinköhän?
En ole Anni ;)
- ViestiMinultaSinulle
On jo 10 päivää viimeisestä viestistä vatausta ei tulut. Mität kuuluu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419