https://www.youtube.com/watch?v=AOzi5PTDWEw
Ihan asiaa oli.
Video toronto siunauksesta
15
244
Vastaukset
- ahtimarjalainen
Hyvä kun näitä paljastellaan.
- MääritelkääEksytys
Ei kuitenkaan paljastanut Paavola nimiä, ketkä hänen mielestään ovat eksyttäjiä. Ei myöskään määritellyt,
MITÄ SE EKSYTYS ON? MITEN ILMENEE?
Jäi vähän epämääräiseksi koko esitys. - TässäSyy
On viisasta puhua eksytyksestä ja eksyttäjistä vain yleisellä tasolla. Tällä tavoin kuulija itse omissa ajatuksissaan tekee tarvittavat määritelmät.
Liika tarkkuus aiheuttaisi kaaoksen ja rivien rikkoutumisen, sillä eksytyksen määritelmästä ei ikinä päästäisi yhteisymmärrykseen.
- äläeksy
Matt. 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
- Jumalanviisaus
On viisautta toimia Jeesuksen esimerkin mukaisesti.
- ilmianto
Nimiä esiin. Kuka on eksyttäjä?
- Raamatunperusta
Ja perustelut eksytyksestä Raamatusta!
- Tutki
Lue Kristityn foorumilta
- kfeipuhutotuutta
KF ei ole puolueeton sivusto.
- kehäkettuna
Perustelut eksytyksistä kehiin.
- paunoeenaki
Video paljasti koko homman.
- okralankake
Ps. 40:5 Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
- äläsäiky
Älkää säikähtäkö, älkää jääkö kauhun valtaan! Enkö ole jo aikoja sitten kertonut ja ilmoittanut näitä teille? Te olette minun todistajani: onko muuta Jumalaa, muuta turvakalliota kuin minä? Minä en toista tunne!
- RistiJaArmoVain
Mauno Mattila: Todistukseni ja varoitukseni matkastani äärikarismaattisuuteen ... ja takaisin Jeesuksen Kristuksen armoon.
https://www.youtube.com/watch?v=xmIP1asbJPU - ArviointiOk
Katsokaapa One Way TV:stä uusin Hard Talk. Aiheena "Oletko tulensammuttaja, jos koettelet uusia oppeja? Aiheeseen vastaamassa ovat Tapani Suonto ja Leif Nummela."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569