https://www.youtube.com/watch?v=AOzi5PTDWEw
Ihan asiaa oli.
Video toronto siunauksesta
15
298
Vastaukset
- ahtimarjalainen
Hyvä kun näitä paljastellaan.
- MääritelkääEksytys
Ei kuitenkaan paljastanut Paavola nimiä, ketkä hänen mielestään ovat eksyttäjiä. Ei myöskään määritellyt,
MITÄ SE EKSYTYS ON? MITEN ILMENEE?
Jäi vähän epämääräiseksi koko esitys. - TässäSyy
On viisasta puhua eksytyksestä ja eksyttäjistä vain yleisellä tasolla. Tällä tavoin kuulija itse omissa ajatuksissaan tekee tarvittavat määritelmät.
Liika tarkkuus aiheuttaisi kaaoksen ja rivien rikkoutumisen, sillä eksytyksen määritelmästä ei ikinä päästäisi yhteisymmärrykseen.
- äläeksy
Matt. 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
- Jumalanviisaus
On viisautta toimia Jeesuksen esimerkin mukaisesti.
- ilmianto
Nimiä esiin. Kuka on eksyttäjä?
- Raamatunperusta
Ja perustelut eksytyksestä Raamatusta!
- Tutki
Lue Kristityn foorumilta
- kfeipuhutotuutta
KF ei ole puolueeton sivusto.
- kehäkettuna
Perustelut eksytyksistä kehiin.
- paunoeenaki
Video paljasti koko homman.
- okralankake
Ps. 40:5 Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
- äläsäiky
Älkää säikähtäkö, älkää jääkö kauhun valtaan! Enkö ole jo aikoja sitten kertonut ja ilmoittanut näitä teille? Te olette minun todistajani: onko muuta Jumalaa, muuta turvakalliota kuin minä? Minä en toista tunne!
- RistiJaArmoVain
Mauno Mattila: Todistukseni ja varoitukseni matkastani äärikarismaattisuuteen ... ja takaisin Jeesuksen Kristuksen armoon.
https://www.youtube.com/watch?v=xmIP1asbJPU - ArviointiOk
Katsokaapa One Way TV:stä uusin Hard Talk. Aiheena "Oletko tulensammuttaja, jos koettelet uusia oppeja? Aiheeseen vastaamassa ovat Tapani Suonto ja Leif Nummela."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1196354Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3816177Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie696050Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443972Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482395Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1211420- 121261
- 1871098
- 61907