https://www.youtube.com/watch?v=AOzi5PTDWEw
Ihan asiaa oli.
Video toronto siunauksesta
15
239
Vastaukset
- ahtimarjalainen
Hyvä kun näitä paljastellaan.
- MääritelkääEksytys
Ei kuitenkaan paljastanut Paavola nimiä, ketkä hänen mielestään ovat eksyttäjiä. Ei myöskään määritellyt,
MITÄ SE EKSYTYS ON? MITEN ILMENEE?
Jäi vähän epämääräiseksi koko esitys. - TässäSyy
On viisasta puhua eksytyksestä ja eksyttäjistä vain yleisellä tasolla. Tällä tavoin kuulija itse omissa ajatuksissaan tekee tarvittavat määritelmät.
Liika tarkkuus aiheuttaisi kaaoksen ja rivien rikkoutumisen, sillä eksytyksen määritelmästä ei ikinä päästäisi yhteisymmärrykseen.
- äläeksy
Matt. 24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
- Jumalanviisaus
On viisautta toimia Jeesuksen esimerkin mukaisesti.
- ilmianto
Nimiä esiin. Kuka on eksyttäjä?
- Raamatunperusta
Ja perustelut eksytyksestä Raamatusta!
- Tutki
Lue Kristityn foorumilta
- kfeipuhutotuutta
KF ei ole puolueeton sivusto.
- kehäkettuna
Perustelut eksytyksistä kehiin.
- paunoeenaki
Video paljasti koko homman.
- okralankake
Ps. 40:5 Autuas se mies, joka panee turvansa Herraan eikä käänny ylpeiden puoleen eikä niitten, jotka valheeseen eksyvät!
- äläsäiky
Älkää säikähtäkö, älkää jääkö kauhun valtaan! Enkö ole jo aikoja sitten kertonut ja ilmoittanut näitä teille? Te olette minun todistajani: onko muuta Jumalaa, muuta turvakalliota kuin minä? Minä en toista tunne!
- RistiJaArmoVain
Mauno Mattila: Todistukseni ja varoitukseni matkastani äärikarismaattisuuteen ... ja takaisin Jeesuksen Kristuksen armoon.
https://www.youtube.com/watch?v=xmIP1asbJPU - ArviointiOk
Katsokaapa One Way TV:stä uusin Hard Talk. Aiheena "Oletko tulensammuttaja, jos koettelet uusia oppeja? Aiheeseen vastaamassa ovat Tapani Suonto ja Leif Nummela."
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990