Olisiko itkuilleni saatava jo loppu??!!

Vaikeastimasentunut

Tiedän, että täällä itkemisestä ei ole mitään hyötyä. Ilmeisesti jotku ovat matkineet kirjoitustyyliänikin ja tehtailleet tänne mitä hullumpia kirjoituksia saadakseen muut uskomaan, että minunkin tarinani olisi feikkiä. Toisaalta ihan sama uskooko muut vai ei. Haluankin nyt vinkkiä, miten voisin silleen pehmeesti tehdä lopun näille itkemisille, joita kukaan tuskin kuulee.
Haluaisin pois. Aamuisin pitkittelen ylösnousua. Toivoisin, että saisin nukkua pois. Se on ainut rukouksen aihe ollut mulla. Mietinkin, että jokin sellainen itsensä päättämisen keino olis hyvä, jossa ikään kuin nukahdetaan, eikä herätä tarvis.
Haulikkohoitoa en voisi tehdä, vaikka omistaisinkin haulikon. Junan alle hyppääminen ei onnistu, se on jo nähty. Nukkuminen on kivointa tällä hetkellä ja sitä kautta olisi myös mukava uinahtaa lopulliseen uneen. Kertokaa vinkkejä, miten tehdä itselleen mahdollisimman helppo lopetus. Saataisiin aidosti loppu näille märinöille!

8

92

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinä_olet_to-

si hyvä tyyppi. Ainakin kerran viikossa keksit uuden roolin. Joka kuukausi vaivut pohjattomaan epätoivoon, ja kaikki palstalaiset antavat sinulle selviytymisneuvoja. Joku on opastanut haulikon käytössäkin. Kaikki on siis mallillaan.

• Vaikeastimasentunut

Minäpä kerron, miten voit tunnistaa trollin ja oikean?
        Selaile kirjoituksia menneeseen. Katso, mitkä "roolit" ovat olleet kauiten...
        Vertaile niitä keskenään, ovatko ne johdonmukaisia.
        Minä olen osallistunut keskusteluihinkin täällä, mutta lähinnä kaikki aloituseni ovat käsitelleet tätä epätoivon tilaa. Alkuun minulla ei ollut vakituista nimimerkkiä, koska en ole ollut vakituinen kävijä täällä. Aina äärimmäisen epätoivon hetkellä olen tänne käynyt märisemässä ja en ole muistanut aiempaa nimimerkkiäni. Kuitenkin kun luet noita tekemiäni kirjoituksia tuonne pitkälle menneisyyteen, huomaat, ettei niitä oo voitu keksiä! Täytyisi olla ihan mielettömän hyvä mielikuvitus ja myöskin muisti, että osaa palata aiemmin tapahtuneisiin asioihin.
        Feikkaajat sen sijaan jää aina ennen pitkää kiinni valheistaan. Ei mulla muuta!

• Vaikeastimasentunut

Vain kaksi henkilöä tietävät pintaraapaisun tilanteestani ja yleensä elämästäni. Jos he kävisivät täällä, he saattaisivat tunnistaa minut. Niin paljon olen heillekin kertonut sitä samaa, mitä täällä... tosin paljon pintapuolisemmin.
        En usko, että heillä on edes aikaa tänne... Ei minullakaan olisi, jos elämä vähänkään enemmän hymyilisi!

• Eihän_kukaan
        Vaikeastimasentunut kirjoitti:

Vain kaksi henkilöä tietävät pintaraapaisun tilanteestani ja yleensä elämästäni. Jos he kävisivät täällä, he saattaisivat tunnistaa minut. Niin paljon olen heillekin kertonut sitä samaa, mitä täällä... tosin paljon pintapuolisemmin.
        En usko, että heillä on edes aikaa tänne... Ei minullakaan olisi, jos elämä vähänkään enemmän hymyilisi!

voi ottaa mitään kirjoituksia todesta, jos ei vaivauduta kirjoittamaan rekisteröidyllä nimimerkillä. Kuka niitä vaihtuvien nmimerkkien kirjoituksia lähtisi penkomaan, Täällä ei paljon olekaan rekisteröytyjä nimimerkkejä. Melperi ja Kesitas ovat, mutta melperikin useimmiten kirjoittaa nimimerkittömänä, mutta hajusta sen tuntee. Ei täällä masentunut paljon lohtua taida saada. Jonkinlaista ajanvietettä. Jollakin muulla palstalla on ehkä helpompaa ja mielenkiintoisempaa.

• Vaikeastimasentunut
        Eihän_kukaan kirjoitti:

voi ottaa mitään kirjoituksia todesta, jos ei vaivauduta kirjoittamaan rekisteröidyllä nimimerkillä. Kuka niitä vaihtuvien nmimerkkien kirjoituksia lähtisi penkomaan, Täällä ei paljon olekaan rekisteröytyjä nimimerkkejä. Melperi ja Kesitas ovat, mutta melperikin useimmiten kirjoittaa nimimerkittömänä, mutta hajusta sen tuntee. Ei täällä masentunut paljon lohtua taida saada. Jonkinlaista ajanvietettä. Jollakin muulla palstalla on ehkä helpompaa ja mielenkiintoisempaa.

Olen harkinnutkin rekisteröidyn nimimerkin ottamista. Minulla on aina ollut kuitenkin pyrkimyksenä se, etten täällä viettelisi aikaa. Nyt kun kuitenkin olen näitä aloituksiani tehnyt useampiakin, niin nimimerkki ei olisi mitenkään poissuljettu juttu. Toisaalta rekisteröidyt nimimerkitkään eivät aina kerro sitä, ovatko jutut keksittyjä vai eivät.

• Eihän_kukaan kirjoitti:

Nyt minulla on rekisteröity nimimerkki. kirjoitukseni tulevat tästedes tämän nimimerkin takaa. Jos muita kirjoituksia ilmenee muilla nimimerkeillä, ne eivät ole minun kirjoituksiani. Kirjoittelen jatkossa vain tällä!
        Miksi nimimerkki Luzer?
        En keksinyt muuta. Intuitio sen minulle saneli. Nimimerkissä ei saa ilmetä tämän hetkinen tilanteeni. Entä sitten, kun kaikki on hyvin jos on. Jos tulee käänne, että kaikki hoituu ja pääsen aallon huipulle. Nimimerkkini olisi silloin harhaanjohtava.

• Syrjäytyneen_vanhempi
        Vaikeastimasentunut kirjoitti:

Johonkin toimintaan olisi hyvä päästä mukaan. Vaihtoehtoja on monta. Kokkolassa on esim. Kokkotyösäätiö, joka järjestää toimintaa n.s. syrjäytyneille. Ihmissuhteet ovat tärkeitä ja jonkin toiminnan puitteissa niitä syntyy.
        Vaikka tämä maailma tuntuisi pahalta keskitysleiriltä, itsemurha on hyvin arveluttavaa, sillä sen jälkeen voi joutua vielä pahemmalle keskitysleirille, josta ei ole koskaan poispääsyä.

• letkujenkka

Kun sängyssä mieluusti löhön, nau kaulaan, sido jalkaan, siis sängynjalkaan, 20 senttiä varaa ja yksi, kaksi, HYPPY suoraan tuntemattomaan. Kierähdystyylillä. Löhöt, naru, piti kirjoittamani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      91
      3010
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      300
      1717
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1597
    4. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      403
      1410
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1401
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      403
      1323
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1139
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1077
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      335
      917
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      263
      891
    Aihe