Vapaa kuvaus

Nykyisin haluan vetäytyä vain omiin oloihin. Tiedän, ettei se ole hyväksi minulle, mutta ei ole oikein muutakaan vaihtoehtoa. En halua, että huono elämäntilanteeni paljastuisi kenellekään. Avaudun murheistani mieluiten ammattihenkilöille jos mahdollista.Riittävän hoidon saaminen on kuitenkin vaikeaa, joten aina välillä maljani vuotaa tänne keskustelupalstoille. Kestämisiä!!!

Aloituksia

16

Kommenttia

99

1. Milloin on aika luovuttaa?

Siitä onkin aikaa, kun viimeksi olen täällä itkenyt. Siitä on aikaa. Taas olen umpikujassa. Näitä umpikujia on ollut jo
    43
    664
  2. Pääsinkö avun piiriin?

Vuosi sitten elin todella tukalaa elämäntilannetta joka oli päättyä kevättalvella kehnosti, kun en apua saanut millään.
    1
    66
  3. Miksi kaikki aloitukseni poistetaan???!!!

En jaksa ymmärtää, miksi muut saa kertoa omista kokemuksistaan, mutta mun tekstit hävitetään aina jonnekin bittiavaruute
    Masennus
    2
    98
  4. Kannattaisiko jo luovuttaa?

En enää kykene mihinkään. Milloin olisin. Sama, mitä päätöksiä teen, teen vain tyhmiä ja sitäkin tyhmempiä päätöksiä. Ku
    5
    141
  5. Miksi asiat edistyvät niin hitaasti?

Olenko malttamaton vai mitä. Jotenkin nämä viimeiset vuodet ja erityisesti viimeiset kuukaudet ovat olleet vain pelkkää
    2
    83
  6. Suviseurat alkavat kohta!

Niin on taas se aika vuodesta, jolloin meikäläiset perheet ympäri Suomen kokoontuvat Sanan kuuloon. Monille vuoden kohok
    27
    527
  7. Kevättä kohti mennään. Toivoa on!

Tulin pienen tauon jälkeen taas tänne kirjoittelemaan. Nyt eletään kevättä. Olemme saaneet nauttia auringon paisteesta.
    Lestadiolaisuus
    9
    162
  8. Voin jo paremmin. Uskokin vahvistunut.

Olen pikkuhiljaa pääsemässä jaloilleen. Toimeentulo on kohtalaisesti jo turvattu ja olen voinut olla taas ystävienkin ka
    1
    74
  9. Uskon pääseväni eroon masennuksesta

Viime aikoina en ole kirjoitellut täällä. Tällä hetkellä tilanteeni näyttää jo vähän valoisammalta. Olen saanut toimeent
    2
    71
  10. Eutanasia myös vaikeasti masentuneille!

Mun mielestä eutanasia pitäisi sallia myös vaikeasti masentuneille sillä ehdolla, että ovat yrittäneet ensin kaikkensa p
    Masennus
    8
    170
  11. Töitä olisi, vaan liian kaukana!

Mulle tulee päivittäin ilmoituksia työkeikoista... Ne vain kaikki ovat liian kaukana minusta. HSL:n alueen ulkopuolelta.
    1
    82
  12. Varmoja keinoja päivien päättämiseen?

Haluaisin vinkkejä, miten pääsee helpoiten tästä elämästä. Mua on neuvottu antamaan haulikkohoitoa itselle, mutta kun en
    Masennus
    26
    381
  13. Uskoni on joutunut lujille, haluan pysyä uskomassa

Kirjoitan taas vaihteeksi tänne, vaikkei tästä hirveänä ole hyötyä. Olen aiemmin varsin tuotteliaasti purkanut tuntojani
    11
    210
  14. Nyt se päivä sitten koitti, olen PA

Olen elänyt viimeiset päivät todellisella säästökuurilla. Syönyt jotain, mitä saanut halvalla. Pääosin makaronia ja jauh
    38
    573
  15. Kolmas maailmansota. Oisko sen aika jo?

En tiedä. En toivoisi sinänsä mitään sotia. Enkä haluaisi yhdenkään sivullisen kuolevan sodassa. Maailma on kuitenkin hy
    5
    78
  16. Itkuruikutusavaukseni

Nyt minulla on oma rekisteröity nimimerkki. Tämän avauksen alle lupaan vuotaa kaikki maljani ylikuohumiset. Ihan mieluit
    20
    258