säikähtänyt käytöstäsi niin paljon että olen melkein alkanut itkeä ja meinannut karata kotia sen silijan tein. Silloin olen ihan tosissani pelännänyt sinua. Olet yhtäkkiä kuin ihan joku toinen ihminen. Ei ihmisen persoona yleensä noin radikaalisti muutu äkkiseltään.
Muutan kerran olen jopa
10
377
Vastaukset
- menesitkoloosi
Höpö höpö. Lakkaa olemasta tuollanen muka erityisherkkä luuseri. Kukaan jaksa tuollasta kaikkea pelkäävää hiirulaista.
- hehehhehe
Trololololo... karjala takaisin isämmaa tuulihousu verkkari suu kiinni.
Lopeta heti alkuunsa tuollainen sekopäinen nettiraivoaminen. Kukaan jaksa tuollaista uhittelevaa salimakea.
- outoolet
mitä tollasta tyyppiä edes märehdit täällä enää??? Ihme daiju olet sitten itsekkin kun et yli pääse.
- Halusinollaenkelijolleki
Hei.... :(
Ei kannata tuhlata aikaa äkkipikaiseen ihmiseen erityisesti jos se ei näytä mitään katumuksen merkkejä jälkeenpäin.
Säästät paljon aikaa ja vaivaa jättämällä hänet jonkun muun epäonnisen ongelmaksi.
Samalla kun hylkäät tämän jätkän niin tee selväksi että se johtuu juuri siitä apinamaisesta äkkipikaisuudesta ja SITÄ EI KUKAAN NAINEN JOKA ITSEÄÄN KUNNIOITTAA JÄÄ KATSELEMAAN!
Ihan kokemuksesta kerron
Pelasta itsesi
Se jätkä tarvii psykiatria eikä sääliä ja rakkautta, vaikka sitä sinä varmaan haluat tarjota toivossa että olisit hänen pelastava enkelinsä.
Sitte monen vuoden jälkeen mietit että onkohan nyt jo liian myöhäistä erota ainakaan hyvillä syillä kun olet kuitenkin katsonut hänen huonoa käytöstään ja silti pysynyt suhteessa. Ei voi keksiä tekosyitä erolle kun katsoo kaiken sormien läpi.Noin asia varmaankin on.
Itse onnittelen itseäni usein SIITÄ, että olen saanut "maailman kilteimmän" miehen, jolla on erittäin tasainen luonne puolisokseni.- Ehkäpänäin
Se jätkä osaa varmasti kerätä sääliäkin juuri tuolla vialla mikä pelottaa naiset pois. Saa sinut luulemaan että se hän tiedostaa vian ja häpeää ja katuu sitä. Se katumus ja häpeä kuitenkin unohtuu taas seuraavan kerran kun vituttaa vähän ja sama kierre jatkuu.
Siksi kannattaa vaan jättää se yksin korjaamaan vikojaan kun ei siinä oikeasti muut voi auttaa - ainakaan viattomat romantikot.
Onpas aloittajalla vaikea tilanne rakkaansa kanssa!
Itse en ole käynyt 17 vuoteen treffeillä.
Oman mieheni luonne ja käytös sen mukaisesti ovat
äärimmäisen tasaiset.- Siinäpämietittävää
Ehkä otin, ehkä en https://youtu.be/s6kjCd7QRbw
- PaikkakuntaEri
Joku seurannut jotain.
- Enollutenkeli
Parisuhde äkkipikaisen miehen kanssa muuttaa ihmistä. Kasvatat ympärillesi kuoren ja sinusta tulee ajan mittaa turta miehen hulluudelle joka pelottaa sitten vain muita(ja he miettivät mikä sinulla on kun et pelkää). Tuo tai rikkoudut kokonaan ihmisenä, se vähän riippuu.
Minusta ainakin tuli turta miehen hulluudelle. Lopulta kun miehen hulluus karkasi niin pahasti käsistä ja annoin hänen vihdoin maistaa omaa lääkettään kun minulla napsahti päässä.
Erittäin kärsivällinen alistuva ihminen muuttui sekopääksi niin pahasti että sekopäisyyden aiheuttajakin säikähti helvetisti... no tämä tarina jää nyt tähän....
Eli ei siis kannata oman henkisen terveyden vuoksikaan yrittää vaikka saatat tuntea saman kun minä eli mikään ei muka ole mahdotonta jos on tahdonvoimaa.
Tahdonvoima ei auta ihmiseen jolla on oma tahto.
Etsi ihana tasapainoinen mies. Sellainen joka ei yritä dominoida ja pelottaa.
Tässä minun tarinan miehessäni... voi kun hän oli niin ihana ja lämmin mies muuten... melkein täydellinen... mutta hän rikkoi niin pahasti. Ei vaan voi vaikka sattuu... pitää olla se kylmä päättäväinen ihminen ja vaan viileästi lopettaa kaikki... ihan tosi. :|
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579197Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123639Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292947Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht852258Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142070Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3671856Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu721104