Mitä kivaa keksittäisiin ikätoverin polttari-illan huviksi. Kyltti "Pääsen vihdoinkin naimisiin" aiotaan laittaa eteen ja selkään, kun lähdetään ulos.
Ravintolaan tai pariinkin on tarkoitus kävellä vähän matkan päästä, että morsian tulee huomatuksi. Jonkin oppera-, musiikki- tai teatteritalon aulassa voisimme käydä pyörähtämässä, mutta esityksen katsominen veisi turhan paljon aikaa.
Juhlat pitäisi järjestää kuukauden sisällä.
Mitä kivaa tehtäisiin?
Polttarit 60+ikäiselle - mitä ...
21
250
Vastaukset
Suosittelen lasten-lauluja.
Menehän tutkimaan aloitusta.
Älä kuitenkaan laita laulua.
H.- O-Orvokki
Yleisillä kulkuneuvoilla matkustaminen antaa myös näkyvyyttä.
Ateneumissa tai muissa taidemuseoissa voisi olla mukava tehdä kierros.
Stockan kahvilassa voi poiketa yläkerrassa kahvilla.
Kaupungin keskustassa voi poiketa ihan suunnittelematta monissa paikoissa.
Uimahallien kahviloista voisi valita jonkun tauon pitämiseen.
Ravintolasta kannattaa varata etukäteen pöytä ja keskustella teemasta, jos aikoo jäädä jonnekin pitemmäksi aikaa juhlimaan. - Kovin päihtynyt joukko ei varmasti pääse moneenkaan ravintolaan, joten juopottelemaan ei kannata ryhtyä.. - suvenelli1
Kun yleensä polttareissa kerätään rahaa, niin kolehtirasia voisi olla arkun -mallinen. Morsiamen tai sulhasen voisi pukea käärinliinoihin. Saattoväki oli mustiin pukeutunut ja harpuin huiluin kantelein jne.
Kierrättää voisi hautausmailla, kappeleissa jne.- 100vai120
Miksi kummassa moinen kuvio, jos ihmiset voivat elää jo reilusti yli satavuotiaiksikin?
- Kalteritangou
Kateus on kavala tauti. - Toisaalta: nuorille immeisille itsensä toiseen kahlitseminen on ollut melkein sama kuin itsensä kuolettaminen ainakin ennen näitä päiviä. Toivotaan että tästä eteenpäin parisuhteessa voi olla kaksi erillistä persoonaa omine tapoineen ja ajatuksineen.
Kun iäkkäät immeiset liittyvät yhteen voi olla vain mukavaa että saa kaverin ja toivottavasti tasavertaisen toverin jakamaan iltaruskon ikää ja aikaa. - NikittäKerron
Minä ja mieheni rakastimme toisiamme, olimme tasa-arvoiset kumppanukset, harrastimme monenlaisia asioita yhdessa ja liikuimme melkein aina vapaa-aikana yhdessä, lisääntyessä koimme, että rotuakin tuli jalostetuksi. - Toivon, että jospa jonain päivänä onnistuisin vielä kohtaamaan ihmisen, jonka kanssa voisimme kulkea samalla tapaa yhdessä.
- suvenelli1
100vai120 kirjoitti:
Miksi kummassa moinen kuvio, jos ihmiset voivat elää jo reilusti yli satavuotiaiksikin?
No mun mielestä noi polttarit ovat nuorten juttu. Eli minusta olisi hullunkurista nähdä päälle kuuskymppinen hillumassa kaupungilla. Mutta jokainen taablaa tyylillään.
- Sekaanvainrohkeasti
Kyllä 60 voi "hillua kaupungilla" jos haluaa ja tahtoo. 'Hilluminen' on ehkä vain hieman erilaista kuin nuorten; rauhallisempaa, järjellisempää ja selväpäisempää.
Ihanko oikeasti? Kuuskymppiselle typerät kyltit roikkumaan ja julkiselle paikalle?
Painikaa mieluummin.- Pilkkupirkko
Myötähäpeää kokisin minäkin.
- Piste-rohmu
Myötähäpeää, sanan perään pitää laittaa pilkku
- Siilimuorikka3
Piste-rohmu kirjoitti:
Myötähäpeää, sanan perään pitää laittaa pilkku
No ei kyllä tuossa kohden tarvitse? Miten perustelisit?
- Mrs.Bean
Myötähäpeäjät ovat ahdasmielisiä. Kenenkään toisen puolesta ei tarvitse hävetä kun eihän oikeasti tarvitse omasta puolestaankaan. Tai ainakaan itse en ...
- Pilkkupirkko
Jos minä olisin tuleva morsian ja JOS ylipäätään pidettäisiin polttarit haluaisin ne kesällä johonkin mökkiin järven rannalle, ulkosaunoineen. Mukaan vain parhaimmat ystävät, hyvää syömistä ja juomista, hemmotteluhoitoja ja sen sellaista rentoa meininkiä. Kuten joku jo tuolla sanoikin, kaupungilla vietetyt kylttipolttarit on nuorten juttu.Tämän ikäisille jo naurettavaa ja voisi jopa sanoa halventavaa.
- Nokinenelämys
Tuon tapaisella retkellä olen ollut kerran naisporukan kanssa. Mökki, savusauna ja jääkylmä lampi, jossa uimme. Seuraavana aamuna lampi oli jäähileessä, sen verran hyinen oli jo syksyinen sää.
- Heikunkeikku
En usko ollenkaan, että aloitus olisi ihan oikeasta suunnitelmasta.
Kuhan aloittaja vaan keksiskeli aiheen:)
Polttarit ovat ihan kivoja nuorten keskuudessa .
Kukahan kuuskymppinen oikeasti tälläisi tuollaisen kyltin ja kuljeskelisi paikasta toiseen rinta rottingilla.
Ei ei ei ei, en usko aloitukseen. Tämä aloitus tuntuu olevan kaikkien aavistaman höpöttäjän juttu.
Ensin hän tekee, sanotaan 10 höpö-aloitusta.
Sitten aloittaa keskustelun eri nimmareittensa välillä.
Kun kukaan, etenkään hänen toivomansa fiksu ihminen ei tule mukaan hän lopettaa.
Ja alkaa haukkua tasosta.
Surullinen hahmo.
H.- Kylttivaihtoehtoja
"Kauan se kesti.."
"Läpimurto - Läpi-murto"
"Viimeisetkin homeet uunista ulos"
"Harmaasta arjesta takaisin harmaaseen"
"Lapsi saa tulla jos on tullakseen"- suvenelli1
Tämä on paras:
"Lapsi saa tulla jos on tullakseen"
:))
- ent.siivoojaparka
Aloituksessa siis kysymys naisesta, joka "pääsee naimisiin"?
Olisin kuvitellut siinä olevan kysymys jostakin peräkammarin pojasta.
Nainen menee naimisiin, jos menee. Miehet pääsevät naimisiin, jos pääsevät (kun ensin kauniisti polvillaan anovat ja rukoilevat). Minäkin voisin pitää polttarit, ilman naimisiin menoa. Jäivät väliin nuorempana.
Pukeutuisin vaikkapa Aina Inkeri Ankeiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591194Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11860Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83623Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46554Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501