Hei, sinä "palstan aktiivisin abortinvastustaja"!

aborttikriittinen

Laitoin tämän viestin toiseen keskusteluun, mutta et ilmeisesti huomannut sitä. Tein sille siis oman keskustelun :)

Moi, sinä "palstan aktiivisin abortinvastustaja"!

Olet mielestäni oikealla asialla, vaikkakin ehkä joskus hieman turhan aggressiivisella asenteella. Olen kanssasi samaa mieltä suurimmasta osasta aborttiin liittyvistä asioista, ei siis tarvitse suhtautua minuun vastustajana tai "vihollisena". Minua jäivät mietityttämään nuo kertomasi mukaan aiemmin linkkaamasi faktat. Tällä palstalla on aika paljon keskustelua, viestiketjuja on varmaan tuhansia. Moni ei varmaan jaksa käydä niitä kaikkia läpi etsiessään siellä antamiasi faktoja. Löysin useasta keskustelusta mainintoja, että olet jo linkannut todisteet väitteillesi, mutta en ikävä kyllä näitä linkkejä löytänyt, en myöskään Suomi24:n hakutoiminnolla - asiaan liittyviä hakusanoja, kuten "fakta", "todiste", "lähteet" "biologia" käytetään tällä palstalla niin paljon. Ihan näin aborttiin kielteisesti suhtautuvasta näkökulmasta olisi mielenkiintoista nähdä näitä tutkimuksia ja lähteitä ajatuksillesi. Voisitko linkata vaikkapa sen keskustelun, johon olet ne laittanut? Täälläkin keskustelu pääsisi paremmin asiaan, eikä ainakaan kukaan voisi enää väittää ettet ole todistanut väitteitäsi! (Ja jos väittäisi, voisit linkata tämän keskustelun - kaikkien kannalta olisi varmaan muutenkin helpompaa, jos asiaan liittyvät faktat löytyisivät helposti yhdestä paikasta, eikä niitä tarvitsisi kaivells näiden tuhansien keskustelujen joukosta.)

Yritä olla välittämättä noista sinua kritisoivista/haukkuvista ihmisistä. Heillä täytyy olla aika vaikeaa omassa elämässään, kun jaksavat täällä vääntää kättä kanssasi. Olet hyvällä asialla, muista se! :)

12

293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitattunähdyksi

      En tiedä ketä tässä tarkoitetaan mutta kiitos kuitenkin, eiköhän tuon "Olet hyvällä asialla, muista se! :)" voi allekirjoittaa enemmistö hiljaisia taustalukijoita.. ;)

      Täällä tosiaan on niitä linkkejä laitettu lukuisia kertoja ja useiden vastustajien taholta, viimeisimmät ihailtavan kärsivälliseltä "kunhan_vastaan" -nimimerkiltä. Myös siellä faktojen kyselyketjussa oli esillä eräs joka ei (tietenkään) suosijoille kelvannut. Mitään kumoavaa ei tosin osanneet sen kertomasta tai itse linkin epäpätevyyttä osoittaa.
      http://yle.fi/progressive/fynd/oppiminen/oppiminen.yle.fi/yo-kokeet/biologia_2.pdf
      (12.) >Ihmisyksilön elämä alkaa hedelmöityksessä>
      http://www.sanakirja.org/search.php?id=100156&l2=3
      (Alkion) >Määritelmät
      Substantiivit
      1. (biologia) uuden kasvi- tai eläinyksilön varhainen kehitysmuoto; ihminen on alkio hedelmöityksen ja noin 8. raskausviikon välisenä aikana>
      Eräs vanha ketju aiheesta oli esim. tämä
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/6937931/yksilonkehitys-alkaa-hedelmoittymisesta
      Siinä vain muutamia lukuisista.
      Mielenterveyteen liittyviä mm. täällä ketjussa
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/14677255/abortti-ja-traumat#comment-88349305
      Eräs aiempi kaskustelu mt-ongelmista
      http://keskustelu.suomi24.fi/t/5627975/abortti-koettelee-mielenterveytta

    • HulluksiOnMennyt

      Kuka tämä Kemppis on?

      • kiinnijäitXD

        Aijai, nyt tais lähtee kunnianloukkaussytteet vetämään ;))))) tutisuta siellä punttias vaan Sossupaatti ;))


    • Haistakaavittujoo

      Teen heti abortin jos vahinko tulee enkä välitä näistä vitun vastustajista yhtään mitään. Tehköön ne itse kakaroita jo haluaa maata täyttää. Mulla ei ole hoivaviettiä.

      • Alapää

        Minä olen ainakin tehnyt monta aborttia ja poikaystäväni sanoo että pimppini maistuu ja tuoksuu oikeen hyvältä. Ei abortti kenenkään alapäätä pilaa. Tabletit naamaan ja normaalia runsaammat kuukautiset ja homma on hoidettu.


      • todellasäälittävääXD

        Eikö harmitakkin ku sä et voi toisten sananvapaudelle etkä tosiasioille YHTÄÄN MITÄÄN!! :D senkun vikiset ja toivot että " kyllä ne saa vielä ansionsa mukaan" ja paskat saada. Teen vaikka 100 000 lasta ja kerron yhtä monta kertaa mikä SINÄ faktasti olet jos huvittaa ja niin kaikki muutkin.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe