Älä tuhlaa muiden yhtiöiden henkilöstön kallista aikaa jos olet lähitapiolan asiakas. Riittää kun käyt "omassa konttorissa" ja kerrot että olet kilpailuttamassa. Hinta putoaa saman tien roimasti.
Toki kannattaa myös katsoa turvat.
Yleensä Ladan hinnalla ei saa Mersua!
Älä tuhlaa muiden aikaa pidä lähitapiolassa
2
236
Vastaukset
- pölöpölö
Näin neuvoo Lähin oma väki! Veraile ehtoja ja palvelua hinnan lisäksi.
- vitunämmätsiellä
LähiTapiolan laskutus on ainakin perseestä. Vaihdoin pikkusen vakuutustyyppejä siellä. Vino pino laskuja tuli postilaatikkooni. Pari hyvitystä omalle tilille. Pari korvaavaa laskua jo tulleiden tilalle. Jäi silti 3 kpl autovakuutuksia maksuun. Mulla on tietääkseni vain Kasko ja liikennevakuutus. Tässä ylimääräisessä lukee myös liikennevakuutus ja lisäksi moottoriajoneuvovakuutus. Kotivakuutuksiakin tuplaten johon hyvitystä ja yhden laskun kumoaminen toisella. En edes kajonnut kotivakuutukseeni muutoksilla. Sit vielä tapaturmavakuutuksia ...
Menen huomenna avokonttoriin ja lyön muijalle noi paprut eteen ja sanon et selittää mitä maksan ja miksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 52647
- 50645