Om Putin ville bygga en mur mot Finland och begärde att Finland skulle stå för byggnadskostnaderna skulle Finland betala ?
Murbyggande.
6
83
Vastaukset
- tummenupp
Det anser jag att Finland absolut borde göra.
- muuriontyperää
Liettua alkoi hysteerisenä huutamaan että maa aikoo rakentaa 3.6 miljoonaa euroa maksavan muurin Venäjän "uhkaa" vastaan. Mitä Venäjän viranomaiset vastasivat?
Siitä vaan, me maksamme ilomielin kaikesta ja toimitamme kaikki rakennustarvikkeet ilmaiseksi.
Vain idiootti uhittelee Venäjälle ja vielä luulee että Venäjä pelkää. Hahaha- ingabesök
Rysslands grannar är rädda,därför vore en mur på sin plats.
- billigare
Fennorna skulle gärna bygga mur mot Sverige och betala den själv.
Nää men sveriges kalifat borde bygga muret mot tornio och pello med egen kostnad och i torneå-sidans plakat skrivs :"Muslimer int trivs där"
- lönarsig
Muren mot Sverige blir kortare.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510592
- 817143
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445244- 624750
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella734454Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334013- 472928
- 362795
- 402360
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per361974