Lax ehdottaa kiintiötä europarlamenttiin

Kiintiö

3

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saamelaiset ovat EUn ainoa alkuperäiskansa, joten heille on taattava vähemmistöpaikkoja!

• jösses

tiiäkkö että niitä saamelaisia on Suomessa 5000? ruotsissa ehkä toiset 5000 ja norjassa 10000-15000? niillekö saitten omat paikat vai? ei tipu! eikä suruillekaan ei ne sitä ansaitse. sitäpaitsi nehän sanoo olevansa samaa kansaa meidän kanssa, eivätkä lue itseään vähemmistöksi, vaan tasavertaiseksi kansanosaksi! Eli mitään vähemmistöpaikkoja ei todellakaan. On aika idiootti tuo lax kun tuollaista ehdottaakaan.

• jösses kirjoitti:

tiiäkkö että niitä saamelaisia on Suomessa 5000? ruotsissa ehkä toiset 5000 ja norjassa 10000-15000? niillekö saitten omat paikat vai? ei tipu! eikä suruillekaan ei ne sitä ansaitse. sitäpaitsi nehän sanoo olevansa samaa kansaa meidän kanssa, eivätkä lue itseään vähemmistöksi, vaan tasavertaiseksi kansanosaksi! Eli mitään vähemmistöpaikkoja ei todellakaan. On aika idiootti tuo lax kun tuollaista ehdottaakaan.

Ymmärsit yskän.
        Vaikka en minä perustelujasi ymmärrä. Sekö perusteeksi, että on lukumääräisesti vähän?
        Vrt vaikka suomea puhuvien määrä ja aiemmin valtaa pitävien venäläisten määrä?
        Sen mukaan Suomi ei olisi saanut olla itsenäinen.
        Ja toisinpäin: Kun Etelä-Afrikassa oli valkoisten valta ja mustat vaati oikeuksiaan, sanoivat, että kyllä se muuten kävisi, mutta teitä on niin paljon...
        Niin, tiesinhän tuon, kun sitä saamen verta virtaa Kollissahi. Vaikka en mie pösilöihen kans väittelemään rupia. Sie sentään kirjoitit asiallisesti, jota nämä kaikki eivät osaa tai eivät halua.
        Ja onpa saamelaisia Venäjälläkin, eikä kaikki ole ilmoittamaasi mieltä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5196
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3601
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3233
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2375
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1986
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1907
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163