Käytetty auto on Suomessa kallis: Mersu Suomessa 30 000 €, Virossa 19 000 €
http://www.iltalehti.fi/autot/201701272200060917_au.shtml
Auto Virosta
12
270
Vastaukset
- Loppulasku
Palataan asiaan hinnasta, kun olet saanut sen täällä kilpiin ja kaikki laskut ovat tulleet.
- luulitko.muuta
Kun tuot sen Suomeen niin joudut maksamaan autoverot. Hinta jää VÄHÄN alle Suomen hinnan.
- lasiöljy
Palkat on virossa kovat ja sosiaalituva loistava
- ei-suomalaisille
Virolainen elää keskimäärin satavuotiaaksi. Tallinnassa on useita kymmeniä suursairaaloita ja suurerikoisklinikoita ja kaikki tämä on ilmaista paikallisille.
- poropekka.ei.tiedä
Ruotsissa puhutaan ruotsia. Minkä takia.
- Boutros
Osassa uusista vieläkin suurempi hintaero. Ostin viime keväänä Audi SQ5:n virolaiselle firmalleni ja hintaa tuli 48k. Sama jostain syystä samoin varustein Härmässä 105k. Ei tarvi miettii kummasta maasta ostaa.
- tai.rankat.sakot
Hyvä mutta et voi käyttää sitä Suomessa.
- Eimitäänongelmaa
Kyllä voi. Ajaa ei saa kukaan muu jos et itse istu vieressä. Työsuhde auto. Saa ajaa suomessa vaikka rekisteröity viroon. Ja autohan käy virossa säännöllisesti.
- hitsihommia.tiedossa
Kannattaa autoa noutaessa käydä Tallinnan K-raudasta rulla peltiä mukaan. En tiedä mitä myrkkysuolaa Virossa käytetään, mutta jo muutaman vuoden vanhat autot ovat melkoisia ruostepesiä. Pesevätkö virolaiset sitten harvemmin autojaan vai mistä lienee johtuu, mutta tälläinen havainto on tullut tehtyä.
- uuttako
Oletko kuullut ruostesuojauksesta? Muutamalla satasella saa kunnon ruostesuoiauksen.
- hitsihommia.tiedossa
uuttako kirjoitti:
Oletko kuullut ruostesuojauksesta? Muutamalla satasella saa kunnon ruostesuoiauksen.
Olen kuullut, olen jopa itse tehnyt, mutta virolaiset eivät ilmeisesti ole. Vai ajattelitko vetäistä suoja-aineet ruosteiden päälle?
- auto.alle.10vuotta
hitsihommia.tiedossa kirjoitti:
Olen kuullut, olen jopa itse tehnyt, mutta virolaiset eivät ilmeisesti ole. Vai ajattelitko vetäistä suoja-aineet ruosteiden päälle?
Tietysti päälle koska alle ei helpolla saa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä812820Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2961635Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461537- 871371
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4011349Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3961273Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381027Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21009Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden254832