Auto Virosta

Mersu-Virosta

12

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppulasku

      Palataan asiaan hinnasta, kun olet saanut sen täällä kilpiin ja kaikki laskut ovat tulleet.

    • luulitko.muuta

      Kun tuot sen Suomeen niin joudut maksamaan autoverot. Hinta jää VÄHÄN alle Suomen hinnan.

    • lasiöljy

      Palkat on virossa kovat ja sosiaalituva loistava

      • ei-suomalaisille

        Virolainen elää keskimäärin satavuotiaaksi. Tallinnassa on useita kymmeniä suursairaaloita ja suurerikoisklinikoita ja kaikki tämä on ilmaista paikallisille.


    • poropekka.ei.tiedä

      Ruotsissa puhutaan ruotsia. Minkä takia.

    • Boutros

      Osassa uusista vieläkin suurempi hintaero. Ostin viime keväänä Audi SQ5:n virolaiselle firmalleni ja hintaa tuli 48k. Sama jostain syystä samoin varustein Härmässä 105k. Ei tarvi miettii kummasta maasta ostaa.

    • tai.rankat.sakot

      Hyvä mutta et voi käyttää sitä Suomessa.

      • Eimitäänongelmaa

        Kyllä voi. Ajaa ei saa kukaan muu jos et itse istu vieressä. Työsuhde auto. Saa ajaa suomessa vaikka rekisteröity viroon. Ja autohan käy virossa säännöllisesti.


    • hitsihommia.tiedossa

      Kannattaa autoa noutaessa käydä Tallinnan K-raudasta rulla peltiä mukaan. En tiedä mitä myrkkysuolaa Virossa käytetään, mutta jo muutaman vuoden vanhat autot ovat melkoisia ruostepesiä. Pesevätkö virolaiset sitten harvemmin autojaan vai mistä lienee johtuu, mutta tälläinen havainto on tullut tehtyä.

      • uuttako

        Oletko kuullut ruostesuojauksesta? Muutamalla satasella saa kunnon ruostesuoiauksen.


      • hitsihommia.tiedossa
        uuttako kirjoitti:

        Oletko kuullut ruostesuojauksesta? Muutamalla satasella saa kunnon ruostesuoiauksen.

        Olen kuullut, olen jopa itse tehnyt, mutta virolaiset eivät ilmeisesti ole. Vai ajattelitko vetäistä suoja-aineet ruosteiden päälle?


      • auto.alle.10vuotta
        hitsihommia.tiedossa kirjoitti:

        Olen kuullut, olen jopa itse tehnyt, mutta virolaiset eivät ilmeisesti ole. Vai ajattelitko vetäistä suoja-aineet ruosteiden päälle?

        Tietysti päälle koska alle ei helpolla saa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1867
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      78
      1757
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1343
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      70
      1158
    5. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      889
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      815
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      787
    8. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      759
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      755
    10. Mikä tekee kaivatustasi

      haluttavan?
      Ikävä
      45
      747
    Aihe