Auto Virosta

Mersu-Virosta

12

340

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loppulasku

Palataan asiaan hinnasta, kun olet saanut sen täällä kilpiin ja kaikki laskut ovat tulleet.

• luulitko.muuta

Kun tuot sen Suomeen niin joudut maksamaan autoverot. Hinta jää VÄHÄN alle Suomen hinnan.

• lasiöljy

Palkat on virossa kovat ja sosiaalituva loistava

• ei-suomalaisille

Virolainen elää keskimäärin satavuotiaaksi. Tallinnassa on useita kymmeniä suursairaaloita ja suurerikoisklinikoita ja kaikki tämä on ilmaista paikallisille.

• poropekka.ei.tiedä

Ruotsissa puhutaan ruotsia. Minkä takia.

• Boutros

Osassa uusista vieläkin suurempi hintaero. Ostin viime keväänä Audi SQ5:n virolaiselle firmalleni ja hintaa tuli 48k. Sama jostain syystä samoin varustein Härmässä 105k. Ei tarvi miettii kummasta maasta ostaa.

• tai.rankat.sakot

Hyvä mutta et voi käyttää sitä Suomessa.

• Eimitäänongelmaa

Kyllä voi. Ajaa ei saa kukaan muu jos et itse istu vieressä. Työsuhde auto. Saa ajaa suomessa vaikka rekisteröity viroon. Ja autohan käy virossa säännöllisesti.

• hitsihommia.tiedossa

Kannattaa autoa noutaessa käydä Tallinnan K-raudasta rulla peltiä mukaan. En tiedä mitä myrkkysuolaa Virossa käytetään, mutta jo muutaman vuoden vanhat autot ovat melkoisia ruostepesiä. Pesevätkö virolaiset sitten harvemmin autojaan vai mistä lienee johtuu, mutta tälläinen havainto on tullut tehtyä.

• uuttako

Oletko kuullut ruostesuojauksesta? Muutamalla satasella saa kunnon ruostesuoiauksen.

• hitsihommia.tiedossa
        uuttako kirjoitti:

Oletko kuullut ruostesuojauksesta? Muutamalla satasella saa kunnon ruostesuoiauksen.

Olen kuullut, olen jopa itse tehnyt, mutta virolaiset eivät ilmeisesti ole. Vai ajattelitko vetäistä suoja-aineet ruosteiden päälle?

• auto.alle.10vuotta
        hitsihommia.tiedossa kirjoitti:

Olen kuullut, olen jopa itse tehnyt, mutta virolaiset eivät ilmeisesti ole. Vai ajattelitko vetäistä suoja-aineet ruosteiden päälle?

Tietysti päälle koska alle ei helpolla saa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      135
      1476
    2. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1308
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      81
      796
    4. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      28
      737
    5. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      11
      720
    6. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      42
      612
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      19
      585
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      563
    9. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      46
      549
    10. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      38
      519
    Aihe