ikävä ikävä ikävä
ikävä.....
32
894
Vastaukset
- enne---
sehän on mukava
- parempisunkannalta
En tiiä kun suunnanmuutos on välttämätön? Itteäni ajattelen.
- Ikävöivämies
Ikävähän se on, kun ei olla taas nähty pitkään aikaan, nainen. Sinun hymyilevät kasvot ei multa silti unohdu. Sinun kanssa on aina niin mukavaa. Tiedän, että merkitsen sulle jotain. Sinä saat päättää mitä...
- Nytnytnythetiheti
Ryyppään heti!!!!
Ikävähän se...
- ikävähelpottaa
Vaihda tuo merkki.
Ei sovi ikävöivälle - ihanatiikeri
ikävähelpottaa kirjoitti:
Vaihda tuo merkki.
Ei sovi ikävöivälleMinusta se sopii :)
- sesopii
ihanatiikeri kirjoitti:
Minusta se sopii :)
nimimerkki ei
- Eimitäänvikaa
ikävähelpottaa kirjoitti:
Vaihda tuo merkki.
Ei sovi ikävöivälleMun mielestä nimimerkki on taas hyvä :)
- Sinuasinuavaan
On on on, niin on...
Jos henkilö on jo edesmennyt, et voi kuin purkaa ikäväsi ruudulle
tai paperille, mutta jos hän elää, voit ehkä kertoa IKÄVÄSTÄSI
IRL.- Marialta
Minäkin ikävöin häntä.
Mikään nimimerkki ei haittaa.
Hän on tärkeä ja rakas.
Hyvää yötä hälle jota ikävöin
jo yli kaksi vuotta.
Olkoon iltasi ja yösi levollinen. - öitäsullekin
Maria
Kai se on etunimet- huomenet
Sullekin☺ NK Maria
- Marialta
Huomenta sulle NK huomenet:)
Olkoon päiväsi mukava.. - ennakoiva
Marialta kirjoitti:
Huomenta sulle NK huomenet:)
Olkoon päiväsi mukava..tekstin syöttö lisäsi nk.n
no ehkä varmaankaan haittaa - Marialta
Höpsistä.
Mua ei haittaa.
Mukavaa päivää! - kivajuttuse
Marialta kirjoitti:
Höpsistä.
Mua ei haittaa.
Mukavaa päivää!Olet mukava☺
Hyvää päivänjatloa sulor,😉 - Marialta
Mukavalta vaikutat sinäkin!:-)
- taidammeolla
Marialta kirjoitti:
Mukavalta vaikutat sinäkin!:-)
Vähän pidemmät tutut.
Ehkä heinäkuulta palstailleet.
Jos olet eräsneräs olet hän.
Myös muutnimi. kuten
K.lady jaleiv. - Marialta
En enää muista milloin tulin.
Nuo eivät ole mun nimimerkkejä.(sorry)
Käytän kyllä useita nikkejä. - Marialta
Toivon,että löydät omasi.
- erästätaas
Marialta kirjoitti:
Höpsistä.
Mua ei haittaa.
Mukavaa päivää!Kaipaan
- Marialta
Minäkin kaipaan..
Ihmeellinen ikävä..
- nainennnikävöii
Mattia niin ikävä
- ihastustaa
Kerro jotain hänestä...
- komeeoli
Tumma mies. Tavattiin baarissa
- nainenikävöi
ihastustaa kirjoitti:
Kerro jotain hänestä...
Ollaan tunnettu ehkä noin kolme vuotta... ei nähä enään yhtäusein kun ennen tietystä syystä..
- enolluttäällä
Äväki äväki äväki 🙃
- Saipäänpyörälle
Niin on! Miksi se mies alkoi käymään töissäni!! Eihän hänen pitänyt edes muistaa minua sen yhden baari kerran jälkeen! Miksi se tuli yhä uudelleen sinne!!!
- pelottavanoutoa
tehdään ja ajatellaan samoja asioita tietämättä toisen tekosista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291323
- 100851
- 75660
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11491ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m151427Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30397Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368