Mitä rekatuille kuuluu..?

EntinenKittiechihunen-81

Piipahdin vaan kysymään mitä kuuluu..? Mikä fiilis? Ette ole kaivanneet yhtään? Terkkuja nyt kuitenkin!

102

882

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täs istuskelen ja mussutan pullaa. :] Viikonlopun kunniaks pitää vähän herkutellakki :) Oottelen Salkkareita..

      • EntinenKittiechihunen-81

        Hyvää viikonloppua! Ette vissiin ole kaivanneet minua?


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Hyvää viikonloppua! Ette vissiin ole kaivanneet minua?

        Hyvää viikonloppua sullekki :) Aina sitä kaipaa tänne jutusteluseuraa :))


      • onko_foliohattu_päässä
        EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Hyvää viikonloppua! Ette vissiin ole kaivanneet minua?

        Mikä sua vaivaa?
        Ehkä ehkä nuo kymmenet samansisältöiset aloituksessa on jo niin jauhettu että ei synny keskustelua niistä enää?
        Kuvittelet varmaan että sua vastaan on perustettu joku salaliitto?


      • EntinenKittiechihunen-81
        onko_foliohattu_päässä kirjoitti:

        Mikä sua vaivaa?
        Ehkä ehkä nuo kymmenet samansisältöiset aloituksessa on jo niin jauhettu että ei synny keskustelua niistä enää?
        Kuvittelet varmaan että sua vastaan on perustettu joku salaliitto?

        Mikä sinua vaivaa? Ei tuosta kommentistasi saanut kirjoitusvirheiltä selvää.. Mutta arvasin että joku tulee vattuilemaan. Tunge itse se foliohattu kurkkuusi ja rauhoitu.

        Vaikka olen mielenterveys kuntoutuja, en ole hullu. Tunteet voi olla herkemmät loukkauksile, mietippä sitä.


      • EntinenKittiechihunen-81
        onko_foliohattu_päässä kirjoitti:

        Mikä sua vaivaa?
        Ehkä ehkä nuo kymmenet samansisältöiset aloituksessa on jo niin jauhettu että ei synny keskustelua niistä enää?
        Kuvittelet varmaan että sua vastaan on perustettu joku salaliitto?

        Ikävä on teitä rekattuja minulla, joten oli pakko tulla moikkaamaan ja toivoa että ollaan kamuja vielä? Tänne on vaan vaikea tulla ja näyttää tunteita, kun saa heti vattuilua niskaan.. En varmaa usein tänne enää viitsi sen takia tulla.


      • RessuNro5

        Viikonlopun kunniaksi vaihdapa entinen profiilikuvasi takaisin;) Kaikenlaiset 'rehut' muistuttavat keväästä ja parvekkeen muuttamisesta kukkakeitaaksi, multasäkkien ja ruukkujen kantamisesta, käskyjen mukisematta vastaanottamisesta jne. muusta mieheen kohdistuvasta ikävyydestä;) Lyhyeen, mutta intensiiviseen tuttavuuteemme vedoten;)


      • RessuNro5
        EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Ikävä on teitä rekattuja minulla, joten oli pakko tulla moikkaamaan ja toivoa että ollaan kamuja vielä? Tänne on vaan vaikea tulla ja näyttää tunteita, kun saa heti vattuilua niskaan.. En varmaa usein tänne enää viitsi sen takia tulla.

        No ei kannata olla tyhjästä pahoilla mielin. Keskity hyvään, sitäkin on ympärilläsi runsain mitoin:) Muut jätä omaan arvoonsa.


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Ikävä on teitä rekattuja minulla, joten oli pakko tulla moikkaamaan ja toivoa että ollaan kamuja vielä? Tänne on vaan vaikea tulla ja näyttää tunteita, kun saa heti vattuilua niskaan.. En varmaa usein tänne enää viitsi sen takia tulla.

        Tarkotitko mulle tän..? :)


      • EntinenKittiechihunen-81
        RessuNro5 kirjoitti:

        No ei kannata olla tyhjästä pahoilla mielin. Keskity hyvään, sitäkin on ympärilläsi runsain mitoin:) Muut jätä omaan arvoonsa.

        Kiitti kaunis! Kiva että tällä palstalla on kaltaisiasi mukavia ja fiksuja, niitä täällä on liian vähän..


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Viikonlopun kunniaksi vaihdapa entinen profiilikuvasi takaisin;) Kaikenlaiset 'rehut' muistuttavat keväästä ja parvekkeen muuttamisesta kukkakeitaaksi, multasäkkien ja ruukkujen kantamisesta, käskyjen mukisematta vastaanottamisesta jne. muusta mieheen kohdistuvasta ikävyydestä;) Lyhyeen, mutta intensiiviseen tuttavuuteemme vedoten;)

        Ai..no voi hitto..jos oisin tuon tienny, nii en ois tuota kuvaa laittanu..Oisin valinnu siihen multasäkin kuvan ;))


      • EntinenKittiechihunen-81
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkotitko mulle tän..? :)

        Siis toivon että sinä olet kamuni ja nuo tuntemattomat vattuilee...


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Siis toivon että sinä olet kamuni ja nuo tuntemattomat vattuilee...

        No tietysti me ollaan kavereita :) Ja älä sinä vattuilijoista välitä. Kyllä mullekki välillä joku kirjottaa rumasti, mut en mä välitä niistä. Ja pitää vielä tää sanoa, että mun elämässä on riitoja piisannu. En halua tänne mitään riitoja kenenkään kanssa.


      • EntinenKittiechihunen-81
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tietysti me ollaan kavereita :) Ja älä sinä vattuilijoista välitä. Kyllä mullekki välillä joku kirjottaa rumasti, mut en mä välitä niistä. Ja pitää vielä tää sanoa, että mun elämässä on riitoja piisannu. En halua tänne mitään riitoja kenenkään kanssa.

        Yritän olla välittämättä, joskus olen vaan herkkänä.. Nuo vattuilijat ei kyllä tunne minua ollenkaan, luulee ihan outoja..😜

        Voi Tinttu, en halua sinulle aiheuttaa pahaa mieltä minun takia..❤Kai nämä jutut liittyy sairauteen.


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Yritän olla välittämättä, joskus olen vaan herkkänä.. Nuo vattuilijat ei kyllä tunne minua ollenkaan, luulee ihan outoja..😜

        Voi Tinttu, en halua sinulle aiheuttaa pahaa mieltä minun takia..❤Kai nämä jutut liittyy sairauteen.

        No et sä mulle mitää pahaa mieltä aiheuta :) Tarkotin vaan että yritän itse välttää riitelyä, ku se tuo vaa kurjan fiiliksen.


      • RessuNro5
        EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Kiitti kaunis! Kiva että tällä palstalla on kaltaisiasi mukavia ja fiksuja, niitä täällä on liian vähän..

        No täällä voi yksi ainoa rääväsuu antaa vaikutelman monesta, turhan herkästi ei pidä lannistua:)


      • RessuNro5
        tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..no voi hitto..jos oisin tuon tienny, nii en ois tuota kuvaa laittanu..Oisin valinnu siihen multasäkin kuvan ;))

        Auts, isku vyön alle;)


      • EntinenKittiechihunen-81
        tinttu-liina kirjoitti:

        No et sä mulle mitää pahaa mieltä aiheuta :) Tarkotin vaan että yritän itse välttää riitelyä, ku se tuo vaa kurjan fiiliksen.

        No kyllä kai sinunkin on joskus pakko suutahtaa?😊


      • EntinenKittiechihunen-81
        RessuNro5 kirjoitti:

        No täällä voi yksi ainoa rääväsuu antaa vaikutelman monesta, turhan herkästi ei pidä lannistua:)

        Olet kyllä oikeassa, olen liian herkkä ja ei saisi välittää.


      • RessuNro5 kirjoitti:

        Auts, isku vyön alle;)

        Eiks ollu loppujen lopuksi hyvä ku laitoin ton kukan..sä katos voit nyt jo henkisesti valmistautua tulevaan kevääseen. Se ei sit stressaa enää ku on ajankohtasta..;)) Reipas Ressu..


      • EntinenKittiechihunen-81
        tinttu-liina kirjoitti:

        Eiks ollu loppujen lopuksi hyvä ku laitoin ton kukan..sä katos voit nyt jo henkisesti valmistautua tulevaan kevääseen. Se ei sit stressaa enää ku on ajankohtasta..;)) Reipas Ressu..

        Minun mielestä nuo kukat on nättejä ja just keväisiä..😊


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        No kyllä kai sinunkin on joskus pakko suutahtaa?😊

        No tietysti mä joskus suutun ja riitelenki, mut tietyissä rajoissa ja rajoitetuissa asioissa.


      • EntinenKittiechihunen-81
        tinttu-liina kirjoitti:

        No tietysti mä joskus suutun ja riitelenki, mut tietyissä rajoissa ja rajoitetuissa asioissa.

        No se olisikin luonnotonta olla suuttumasta mistään..😊 Vaikka tunnen kyllä sellaisia tosi kilttejä ihmisiä myös..


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        No se olisikin luonnotonta olla suuttumasta mistään..😊 Vaikka tunnen kyllä sellaisia tosi kilttejä ihmisiä myös..

        No mä uskon ettei yhdenkää ihmisen elämä mene niin, että jaksais aina olla tyyni ja kiltti..Väkisinki tulee eteen asioita jotka saattaa kiukuttaa. Tunteet kuuluu elämään..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mä uskon ettei yhdenkää ihmisen elämä mene niin, että jaksais aina olla tyyni ja kiltti..Väkisinki tulee eteen asioita jotka saattaa kiukuttaa. Tunteet kuuluu elämään..

        Niin kuuluvat, mutta oikeasti tunnen sellaisia tosi kilttejä ihmisiä, jotka eivät oikein suutu mistään..

        Minun mies esim. on super kiltti.😃


      • Kittiechi-81- kirjoitti:

        Niin kuuluvat, mutta oikeasti tunnen sellaisia tosi kilttejä ihmisiä, jotka eivät oikein suutu mistään..

        Minun mies esim. on super kiltti.😃

        Mä tuun testaamaa tuon asian..:))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä tuun testaamaa tuon asian..:))))

        Lycks till!😄


      • Kittiechi-81- kirjoitti:

        Lycks till!😄

        Sano tuo miehelles.. :))))


      • Hyvästi_
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tarkotitko mulle tän..? :)

        Eräs rekattu nimimerkki lakkasi tänään olemasta koska sitä ei tarvita!


      • Hyvästi_
        EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Olet kyllä oikeassa, olen liian herkkä ja ei saisi välittää.

        Ehkä et ole liian herkkä! Miksi herkkien pitäisi tuntea siitä syyllisyyttä kun muut saavat olla oma itsensä ja heidät hyväksytään ihmisenä.


    • No oon mä sua kaipaillu kuten myös Arielia. Jäbiä en kehtaa sanoa kaipaavani mutta kyllähän sitä välillä miettii että kuinkahan teilläkin siellä hurisee...

      Kittie ja Ariel, tehkääpäs nyt sopu ihan meikäläisen mieliksi... Se ois kamalan miehekäs teko ja palkintona voisin luvata teille kolmen tunnin valvontavapaan ajanjakson valitsemallanne ajalla. Aatelkaa nyt, kolme tuntia ilman tontun tuhmuusvalvontaa!

      • EntinenKittiechihunen-81

        Itselläni oli oikeasti paha mieli ja sitä ariel vissiin vattuili minulle.. Joten kyllä anteeksi pyynnön pitäisi häneltä tulla?


      • EntinenKittiechihunen-81 kirjoitti:

        Itselläni oli oikeasti paha mieli ja sitä ariel vissiin vattuili minulle.. Joten kyllä anteeksi pyynnön pitäisi häneltä tulla?

        Sopu ei tosiaankaan synny siten että nimeän teistä jommankumman syylliseksi...

        Nyt nöyrästi ja rohkeasti sovinnon viestiä kehiin tyttöset:)


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Sopu ei tosiaankaan synny siten että nimeän teistä jommankumman syylliseksi...

        Nyt nöyrästi ja rohkeasti sovinnon viestiä kehiin tyttöset:)

        Minäki haluan valvontavapaata..niih! :]


      • EntinenKittiechihunen-81
        HerraToljanter kirjoitti:

        Sopu ei tosiaankaan synny siten että nimeän teistä jommankumman syylliseksi...

        Nyt nöyrästi ja rohkeasti sovinnon viestiä kehiin tyttöset:)

        Öh.. Minä en ollut kuin pahoilla mielin, mitä täällä ei kyllä kannata olla, siis näyttää tunteita julkisella palstalla.. Kun siitä saa vaan vattuilua.. Sori Tonttu, ei minun kyllä tässä Arielilta pidä pyytää anteeksi..


      • Hyvästi_

        Taas täällä on ollu riitaa. Ei jaksa tätä riitelyä.


    • kahtoppa vaan ku kadonnu lammaski on palannu katraaseen :) no kyllä jäbä on kovastikki veipijongin myyrää kaivannu. joka päivä on tullu ajateltua useammanki kerran.. :)

    • No kaivannut olen minäkin teitä rekattuja.. Pakko tulla palstalle teidän kamujen takia, vaikka välillä tekee mieli heittää hanskat tiskiin palstan raadollisuuden takia..

      Mutta jos lähtisin pois, niin en voisi enää jutella teidän kanssa..❤

      Mitäs sinulle kuuluu? Entä Arielille? Minä toivon että Arielkin pitää minua kamuna, eikä pilkkaa minua..?

      • On sit duunipäivä mut siistii ku paistaa arska. Tota noin... Arielil on kyl kipee palovamma sormes et toi jutska ei ollu läppää. Ny sit vaan laitat vuffen kuvan paikoilleen et oot taas niinku me muutki :)


      • sivusta_seurannut

        vittuili kumminki. Pikkuturkoosipimu nauratti meitä kaikkia. Osaa se tyttö näpsäistä mainiosti hah hahhaa.


      • artagnan kirjoitti:

        On sit duunipäivä mut siistii ku paistaa arska. Tota noin... Arielil on kyl kipee palovamma sormes et toi jutska ei ollu läppää. Ny sit vaan laitat vuffen kuvan paikoilleen et oot taas niinku me muutki :)

        Palovammat ovat ikäviä.. Minä näen ongelman asiassa näin, oli paha mieli.. Olisi Arielilta ollut kohteliasta siihen sanoa jotain, eikä vaan puhua omasta vaivastaan keskenkaiken.. Niin ja Tonttu ei ymmärtänyt fiilistäni, mutta vastasi kyllä Arielille heti..😞

        Minun mielestä on tärkeää huomioida ja välittää.


      • sivusta_seurannut kirjoitti:

        vittuili kumminki. Pikkuturkoosipimu nauratti meitä kaikkia. Osaa se tyttö näpsäistä mainiosti hah hahhaa.

        Onko kivaa jos toinen vattuilee, kun minulla oli paha mieli? Sairasta nauttia sellaisesta.. Ja miksi olisi pitänyt vatuilla, kun en ole sitä ansainnut..?


      • diagnooseja
        sivusta_seurannut kirjoitti:

        vittuili kumminki. Pikkuturkoosipimu nauratti meitä kaikkia. Osaa se tyttö näpsäistä mainiosti hah hahhaa.

        Siitäpä alat iskemään hemaisevaa pikkupimatsua, saisit lääkärin omasta takaa kun valmistuu.


      • Kittiechi-81- kirjoitti:

        Palovammat ovat ikäviä.. Minä näen ongelman asiassa näin, oli paha mieli.. Olisi Arielilta ollut kohteliasta siihen sanoa jotain, eikä vaan puhua omasta vaivastaan keskenkaiken.. Niin ja Tonttu ei ymmärtänyt fiilistäni, mutta vastasi kyllä Arielille heti..😞

        Minun mielestä on tärkeää huomioida ja välittää.

        No hymyy huuleen ny ku me kyl susta välitetään :) Arielki on sellainen herkkä kukkaistyttö et hän ei kyl ikäin ketään loukkais tahallaan :)


      • alistettuja_reppanoita

        On jätkillä tekemistä kun yrittävät paikata turkoosipimun möläytyksiä. Sääliksi käy teitäkin pojuja.


      • alistettuja_reppanoita kirjoitti:

        On jätkillä tekemistä kun yrittävät paikata turkoosipimun möläytyksiä. Sääliksi käy teitäkin pojuja.

        tämmösiin ei yleensä viihti sanoa juuta eikä jaata mut nytpä jäbä tekee sitte poikkeuksen. hyvä sydämmisempää ja läheisistään enempi välittävää tyttöä tuskin on olemassa ku meidän typykkä. et pidä vaan säälin tunne ihtelläs..


      • temmirauta kirjoitti:

        tämmösiin ei yleensä viihti sanoa juuta eikä jaata mut nytpä jäbä tekee sitte poikkeuksen. hyvä sydämmisempää ja läheisistään enempi välittävää tyttöä tuskin on olemassa ku meidän typykkä. et pidä vaan säälin tunne ihtelläs..

        Toivottavasti olette oikeassa, tehän hänet tunnette hyvin. Mutta muistakaa ettei kukaan ole täydellinen, meissä kaikissa on virheitä ja varaa kasvaa..


      • Kittiechi-81- kirjoitti:

        Toivottavasti olette oikeassa, tehän hänet tunnette hyvin. Mutta muistakaa ettei kukaan ole täydellinen, meissä kaikissa on virheitä ja varaa kasvaa..

        No kyl hän on sillai täydellinen et mä tiedän jo ny et toista samanlaista en mä tuu elämässäin tapaamaan...


      • Kittiechi-81- kirjoitti:

        Onko kivaa jos toinen vattuilee, kun minulla oli paha mieli? Sairasta nauttia sellaisesta.. Ja miksi olisi pitänyt vatuilla, kun en ole sitä ansainnut..?

        Kerro mulle, että minkä vuoksi olisin halunnut satuttaa sua tai pahoittaa sun mielen??? Mulla oli ainoastaan tarkoituksena huvittaa sua ja muita mun Toljanteriin kohdistuneella epätoivolla :)) Ei mutta hei!!! Katso mitä ihanan superjännittävää löysin netistä... Istumme samalla penkillä ihan sulassa sovussa ja pusuttelemme Toljanteria vuoron perään ♡ Not true!!! Multa menee oikeasti melkein taju... (ↁ_ↁ❀)☆*。★゚*♪

        https://raisingmellow.files.wordpress.com/2012/10/2girls-one-boy.jpg


      • uteliasolen

        Anteeksi, mutta saisinko kysy kun olet näemmä kiinnostunut tuosta toljanterista,niin mikset kauniina tyttönä nappaa kiinni?kaunotar tuskin saa pakkeja


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Kerro mulle, että minkä vuoksi olisin halunnut satuttaa sua tai pahoittaa sun mielen??? Mulla oli ainoastaan tarkoituksena huvittaa sua ja muita mun Toljanteriin kohdistuneella epätoivolla :)) Ei mutta hei!!! Katso mitä ihanan superjännittävää löysin netistä... Istumme samalla penkillä ihan sulassa sovussa ja pusuttelemme Toljanteria vuoron perään ♡ Not true!!! Multa menee oikeasti melkein taju... (ↁ_ↁ❀)☆*。★゚*♪

        https://raisingmellow.files.wordpress.com/2012/10/2girls-one-boy.jpg

        Huomioisit mutkin Cinderella, niin kuin viime syksynä teit:) Yksi sana vaan..

        https://www.youtube.com/watch?v=y5PjU6ZOGtc


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Kerro mulle, että minkä vuoksi olisin halunnut satuttaa sua tai pahoittaa sun mielen??? Mulla oli ainoastaan tarkoituksena huvittaa sua ja muita mun Toljanteriin kohdistuneella epätoivolla :)) Ei mutta hei!!! Katso mitä ihanan superjännittävää löysin netistä... Istumme samalla penkillä ihan sulassa sovussa ja pusuttelemme Toljanteria vuoron perään ♡ Not true!!! Multa menee oikeasti melkein taju... (ↁ_ↁ❀)☆*。★゚*♪

        https://raisingmellow.files.wordpress.com/2012/10/2girls-one-boy.jpg

        No hyvä juttu että ymmärsin väärin, ollaan niin erilaisia, että voi tulla väärin käsityksiä.. Sori!😊


      • Kittiechi-81- kirjoitti:

        No hyvä juttu että ymmärsin väärin, ollaan niin erilaisia, että voi tulla väärin käsityksiä.. Sori!😊

        Kiva nähdä suakin Kittie:)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Kerro mulle, että minkä vuoksi olisin halunnut satuttaa sua tai pahoittaa sun mielen??? Mulla oli ainoastaan tarkoituksena huvittaa sua ja muita mun Toljanteriin kohdistuneella epätoivolla :)) Ei mutta hei!!! Katso mitä ihanan superjännittävää löysin netistä... Istumme samalla penkillä ihan sulassa sovussa ja pusuttelemme Toljanteria vuoron perään ♡ Not true!!! Multa menee oikeasti melkein taju... (ↁ_ↁ❀)☆*。★゚*♪

        https://raisingmellow.files.wordpress.com/2012/10/2girls-one-boy.jpg

        Tota noin... Mäki oon mestari googlaileen ;) Täs mä imuttelen sun kaa... Ai ku sä tykkäät <3
        https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/3d/e4/f0/3de4f05261aa5aeefe34872f159671d6.jpg
        Sit täs on magee biisi mitä sä diggaat... <3 Sori sit jos tuli mato ;)
        https://www.youtube.com/watch?v=hHbJ1B1_hmA


      • fantasia_maailma
        uteliasolen kirjoitti:

        Anteeksi, mutta saisinko kysy kun olet näemmä kiinnostunut tuosta toljanterista,niin mikset kauniina tyttönä nappaa kiinni?kaunotar tuskin saa pakkeja

        Mitä käyttöä tuollaisella nuorella kuvankauniilla neitokaisella on vanhalle papparaiselle?


      • lusikkasoppaan
        fantasia_maailma kirjoitti:

        Mitä käyttöä tuollaisella nuorella kuvankauniilla neitokaisella on vanhalle papparaiselle?

        Tahtoo kokenutta petiseuraa?


      • Hyvästi_
        Kittiechi-81- kirjoitti:

        Onko kivaa jos toinen vattuilee, kun minulla oli paha mieli? Sairasta nauttia sellaisesta.. Ja miksi olisi pitänyt vatuilla, kun en ole sitä ansainnut..?

        Ei ole. Yritä jaksaa.


      • klan_komein_uros
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Kerro mulle, että minkä vuoksi olisin halunnut satuttaa sua tai pahoittaa sun mielen??? Mulla oli ainoastaan tarkoituksena huvittaa sua ja muita mun Toljanteriin kohdistuneella epätoivolla :)) Ei mutta hei!!! Katso mitä ihanan superjännittävää löysin netistä... Istumme samalla penkillä ihan sulassa sovussa ja pusuttelemme Toljanteria vuoron perään ♡ Not true!!! Multa menee oikeasti melkein taju... (ↁ_ↁ❀)☆*。★゚*♪

        https://raisingmellow.files.wordpress.com/2012/10/2girls-one-boy.jpg

        Lankea syliini tajuttomuuden tilassasi;)


      • rekkaamaton
        Kittiechi-81- kirjoitti:

        No hyvä juttu että ymmärsin väärin, ollaan niin erilaisia, että voi tulla väärin käsityksiä.. Sori!😊

        Peukutetaan sopua, olette mukavia tyttöjä kumpikin:)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Kerro mulle, että minkä vuoksi olisin halunnut satuttaa sua tai pahoittaa sun mielen??? Mulla oli ainoastaan tarkoituksena huvittaa sua ja muita mun Toljanteriin kohdistuneella epätoivolla :)) Ei mutta hei!!! Katso mitä ihanan superjännittävää löysin netistä... Istumme samalla penkillä ihan sulassa sovussa ja pusuttelemme Toljanteria vuoron perään ♡ Not true!!! Multa menee oikeasti melkein taju... (ↁ_ↁ❀)☆*。★゚*♪

        https://raisingmellow.files.wordpress.com/2012/10/2girls-one-boy.jpg

        näköjään kahtelet kummiski päältä typykkä kulta ja oottelet jäbää paikalle.. ;)


      • alistettuja_reppanoita kirjoitti:

        On jätkillä tekemistä kun yrittävät paikata turkoosipimun möläytyksiä. Sääliksi käy teitäkin pojuja.

        Hitto vieköön kuka on viittiny peukuttaa tällasii? Ei täs mitään reppanoi olla ku sillai snadisti alistettui vaan... :D


      • RessuNro5
        artagnan kirjoitti:

        Hitto vieköön kuka on viittiny peukuttaa tällasii? Ei täs mitään reppanoi olla ku sillai snadisti alistettui vaan... :D

        Alistettuja ja pisteytettyjä;)


    • Hyvästi_

      Hyvästi

    • Hyvästi_

      Eräs rekattu hermostui ja lähti kävelemään tästä palstasta ja ei ole todellakaan hänen paikka tämä. Eipä hänen tarvi tänne palata lukemaan kuinka asiat ei muutu miksikään. Tuli sekkaamaan ja ei kadu päätöstä sanoa hyvästit teille..

      • kenen_nikki_poissa

        Kuka rekattu on häipynyt?


      • Hyvästi_

        Siinäpä mietitte ja sehän kertoo et oikein oli.


      • butsin_tuttu

        Butsi on tauolla mutta se ei ole minnekkään lähtenyt.


      • trollausta
        kenen_nikki_poissa kirjoitti:

        Kuka rekattu on häipynyt?

        Ei kukaan. Joku trollasi pikkupimusta kun se oli viikon poissa.


      • EntinenIlmannimi2
        trollausta kirjoitti:

        Ei kukaan. Joku trollasi pikkupimusta kun se oli viikon poissa.

        Ette sitten huomanneet että poistin Ilmanimi2 nimimerkin!


      • EntinenIlmannimi2
        EntinenIlmannimi2 kirjoitti:

        Ette sitten huomanneet että poistin Ilmanimi2 nimimerkin!

        Niin ja sehän vain kertoo ettei minulla ole mitään annettavaa tälle palstalle ja toi lähteminen ei ollu päähän pistos. Kittie tietää mistä palstasta minut löytää.
        Nähdään kittie siellä..


      • EntinenIlmannimi2 kirjoitti:

        Ette sitten huomanneet että poistin Ilmanimi2 nimimerkin!

        Mä en nyt oikein ymmärrä tätä juttua...Mä en ole oikein huomannut, että sua kukaan olis täällä kiusannu..ei ees Ressu. Toisekseen kirjoitit aika tylysti tuolla Kahvipalstalla sun oloista täällä....Mun mielestä me kaikki rekatut ollaan yritetty olla kilttejä ja jutella...Me ei oltais ansaittu tollasta väheksymistä..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en nyt oikein ymmärrä tätä juttua...Mä en ole oikein huomannut, että sua kukaan olis täällä kiusannu..ei ees Ressu. Toisekseen kirjoitit aika tylysti tuolla Kahvipalstalla sun oloista täällä....Mun mielestä me kaikki rekatut ollaan yritetty olla kilttejä ja jutella...Me ei oltais ansaittu tollasta väheksymistä..

        Mullekin tuli pienenä yllätyksenä, että mun läsnäolo koetaan noin hirveän ärsyttävänä. En olisi luultavasti huomannut koko asiaa, mutta pikkulinnut lauloivat mun korvaan :)) Ehkä vetäisin nyt takaisin mun sanat Ilmannimen kiltteydestä ja hyväsydämisyydestä. Muistakaa muuten olla mainitsematta mitään mun opinnoista, ettei kenelläkään elämä syöksy raiteiltaan tai tule ihan kaamean paha mieli, jooko? :))


      • tsempparimies
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mullekin tuli pienenä yllätyksenä, että mun läsnäolo koetaan noin hirveän ärsyttävänä. En olisi luultavasti huomannut koko asiaa, mutta pikkulinnut lauloivat mun korvaan :)) Ehkä vetäisin nyt takaisin mun sanat Ilmannimen kiltteydestä ja hyväsydämisyydestä. Muistakaa muuten olla mainitsematta mitään mun opinnoista, ettei kenelläkään elämä syöksy raiteiltaan tai tule ihan kaamean paha mieli, jooko? :))

        Tsemppiä nätti tyttö, sun opinnot;) Oliko pahasti sanottu?


      • EntinenIlmannimi2
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en nyt oikein ymmärrä tätä juttua...Mä en ole oikein huomannut, että sua kukaan olis täällä kiusannu..ei ees Ressu. Toisekseen kirjoitit aika tylysti tuolla Kahvipalstalla sun oloista täällä....Mun mielestä me kaikki rekatut ollaan yritetty olla kilttejä ja jutella...Me ei oltais ansaittu tollasta väheksymistä..

        Ette ole kiusaneet mutta ei minulla ole kerrottavaa itsestäni


      • EntinenIlmannimi2
        tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en nyt oikein ymmärrä tätä juttua...Mä en ole oikein huomannut, että sua kukaan olis täällä kiusannu..ei ees Ressu. Toisekseen kirjoitit aika tylysti tuolla Kahvipalstalla sun oloista täällä....Mun mielestä me kaikki rekatut ollaan yritetty olla kilttejä ja jutella...Me ei oltais ansaittu tollasta väheksymistä..

        Halusin kertoa kittielle yksityisesti miltä minusta tuntuu ja siksi kirjoitin kahvi palstalle ja miksi en käy täällä enää. Halusin selittää kittielle.

        Minkä voin sille jos siltä tuntuu? Oliko väärin tehdä se muualla kun en halunu teille pahaa mieltä. Ehkä oli. Ehkä oli väärin haluta aloittaa alusta kokonaan? JÄTTÄÄ menneet taakseen...

        Mutta kun täällä en voi ikinä puhua omista asioistaan ja se on ikävä kyllä totuus koska en voi ikinä niistä asioista täällä puhua.

        Halusin jonkun paikan missä voin puhua ilman että joku tuttu lukee minun elämästäni ja alkaa minulle oikeassa elämässä kotisemään.

        Mutta koska halusin suojella itseäni ni te tykkäsitte huonoa..

        Siitä olen pahoillani!


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en nyt oikein ymmärrä tätä juttua...Mä en ole oikein huomannut, että sua kukaan olis täällä kiusannu..ei ees Ressu. Toisekseen kirjoitit aika tylysti tuolla Kahvipalstalla sun oloista täällä....Mun mielestä me kaikki rekatut ollaan yritetty olla kilttejä ja jutella...Me ei oltais ansaittu tollasta väheksymistä..

        Eikö sinulla muka ole ikinä todella huonoa päivää ja sellaista fiilistä että haluat jutella ystävän kanssa? Minulla oli silloin sellainen todella huono päivä / viikon loppu ja halusin avautua ja kertoa pahasta olosta. Olen pahoillani etten Juuri silloin halunu jutella muitten kanssa. Olen todella pahoillani ja toivottavasti saan anteeksi sillä sanon suoraan että minulla oli todella ahdistava viikonloppu ja niin kauhea ja masentava etten toivo kenellekään.


      • EntinenIlmannimi2 kirjoitti:

        Halusin kertoa kittielle yksityisesti miltä minusta tuntuu ja siksi kirjoitin kahvi palstalle ja miksi en käy täällä enää. Halusin selittää kittielle.

        Minkä voin sille jos siltä tuntuu? Oliko väärin tehdä se muualla kun en halunu teille pahaa mieltä. Ehkä oli. Ehkä oli väärin haluta aloittaa alusta kokonaan? JÄTTÄÄ menneet taakseen...

        Mutta kun täällä en voi ikinä puhua omista asioistaan ja se on ikävä kyllä totuus koska en voi ikinä niistä asioista täällä puhua.

        Halusin jonkun paikan missä voin puhua ilman että joku tuttu lukee minun elämästäni ja alkaa minulle oikeassa elämässä kotisemään.

        Mutta koska halusin suojella itseäni ni te tykkäsitte huonoa..

        Siitä olen pahoillani!

        olisko tässä nyt jonkin sorttinen väärinkäsitys kyseessä. ku tuskimpa ketään erityisemmin häirihtee et missä täällä puhutaan ja kenenkä kans. se vaan et toi meidän typykkä on saanu muutenki niin paljo paskaa niskaan et ei kannata ihte ehdoin tahdoin lähtiä semmoselle linjalle tai ruveta sitä kautta muitten kans kaveeraamaan. kyllä se elämä näyttää aina sen aurinkoisenki puolensa vaikka ei aina siltä tuntuiskaan..


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mullekin tuli pienenä yllätyksenä, että mun läsnäolo koetaan noin hirveän ärsyttävänä. En olisi luultavasti huomannut koko asiaa, mutta pikkulinnut lauloivat mun korvaan :)) Ehkä vetäisin nyt takaisin mun sanat Ilmannimen kiltteydestä ja hyväsydämisyydestä. Muistakaa muuten olla mainitsematta mitään mun opinnoista, ettei kenelläkään elämä syöksy raiteiltaan tai tule ihan kaamean paha mieli, jooko? :))

        Minulla oli paska viikonloppu ja kamala viikko! Pyydän anteeksi


      • temmirauta kirjoitti:

        olisko tässä nyt jonkin sorttinen väärinkäsitys kyseessä. ku tuskimpa ketään erityisemmin häirihtee et missä täällä puhutaan ja kenenkä kans. se vaan et toi meidän typykkä on saanu muutenki niin paljo paskaa niskaan et ei kannata ihte ehdoin tahdoin lähtiä semmoselle linjalle tai ruveta sitä kautta muitten kans kaveeraamaan. kyllä se elämä näyttää aina sen aurinkoisenki puolensa vaikka ei aina siltä tuntuiskaan..

        Pyydän anteeksi kun tuli tunne ettei kukaan huomaa muita kuin A-r-i-e-l ja todellakin minun elämä oli kammottavaa ja kauhea viikon loppu ja kun tulin sitten tänne lukemaan niin jotenki harmitti että täälläkin tunsin juuri sinä päivänä että mitä toi roskasakki täällä on.

        Oikeasti se minun fiilis ei ollu teidän syy mutta heidän joiden syy se oli ni minun piti olla vaan hiljaa ja sietää leuhkamista ja todellakin olen anteeksi pyynnön velkaa kun en voi paremmin selittää


      • tsempparimies kirjoitti:

        Tsemppiä nätti tyttö, sun opinnot;) Oliko pahasti sanottu?

        Pyydän anteeksi että olen ihminen joka oli silloin väsyny oikeaan elämään ja netti oli vain paikka mihin saatoin kertoa tunteistaan.

        Se oli sellainen päivä että jos edes yksikin asia olisi ollu hyvin niin en olisi teitä haukkunut mutta se päivä kautta viikko oli vain paskaa täynnä ja vitutti kaikki..


        Olen aina halunnut olla kiltti mutta mitä hyötyä siitä oli sinä päivänä kun heidän takia luulin olevani arvoton roska jolla ei ole mitään väliä.

        Luulin että tekin täällä halveksuntaa tunnette minua kohtaan kun olen epäonnistunut kaikesta ja en ole yhtä arvokas kuin he tai rikas.

        Eli ei ole teidän syy


    • Hyvästi_

      Ei ole päähän pistos tämä vaan pitkän harkinnan päätös jättää mennyttä taakseen ja jättää sellainen asia elämästä pois joka ei tuonut enää lainkaan iloa tai lohtua vaan pahaa mieltä. Te jotka haukuitte saatte voittaa tämän. Jatkan elämää ilman joitakin harvoja ilon pisaroita

    • EntinenIlmannimi2

      Voikaa hyvin! Anteeksi kun annan ripulin voittaa.. En jaksa enää taistella hänen kanssaan ja on parempi että luovutan! Hyvää jatkoa toivotan ja yhden pyynnön teen pitäkää kittiestä hyvää huoli tällä palstalla...

      Rakas ystäväni kittie olen pahoillani mutten voi palata tähän palataan ja sinä löydät minut sieltä palstasta.

      Olen siellä.

      Lupaan kertoa enemmän asioita mutta ainakin hetkeksi sanon näkemiin tälle palstalle.

    • EntinenIlmannimi2

      En halua jutella täällä kun en halua enää ripulia viestiä nähdä ku luen.

      • haluathan

        Viestiä silti tulee ihan urakalla!?


      • no se on vaan niin et täälläki väki tuppaa kirjoittamaan mitä sylki suuhun tuo. muutenki maailma on sen sorttinen paikka et eipä sitä hevillä mieleisekseen saa. toi ressu on kummiski loppujen lopulta pieni paha suuremmassa mittakaavassa..


      • temmirauta kirjoitti:

        no se on vaan niin et täälläki väki tuppaa kirjoittamaan mitä sylki suuhun tuo. muutenki maailma on sen sorttinen paikka et eipä sitä hevillä mieleisekseen saa. toi ressu on kummiski loppujen lopulta pieni paha suuremmassa mittakaavassa..

        Kuka tota daijuu ny viittii tosissaan ottaa..?


      • Joskus on päivä joka on aivan kammottava ja silloin vahvakin ihminen murtuu ja tämä on paikka missä voi jutella


      • artagnan kirjoitti:

        Kuka tota daijuu ny viittii tosissaan ottaa..?

        Pyydän anteeksi kun olin ilkeä..


    • EntinenIlmannimi2

      Niin ja ihan oikeasti toivoin ja luulin että olisin voinu siellä jutella niin että määrätyt ihmiset jotka minä tunnen oikeassa elämässä jos käyvät lukee niin ettei he saisi tietää minun elämästäni koska en halua että he saavat tietää!

      Se on myös syy miksi en voi puhua täällä koska en halua että he saisivat tietää että olen väsynyt ja uupunut ja onneton koska haluan suojella itseäni.

      Mutta te luulette että tarkoitan teitä.

      Mutta en vaan jotain mistä en voi puhua...

      Pyydän nöyrästi anteeksi kun loukkasin teitä tahattomasti


      En voi luottaa siihen ettei he käy lukee tätä palstaa joita vihaan yli kaiken ja tämäkin lause paljastaa paljon.... heille minä olen näkymätön!

      He ovat ihmisiä joille en halua antaa tietoa elämästäni.

      Siinä on se syy miksi halusin jutella muualla.

    • EntinenIlmannimi2

      Toinen asia A-r-i-e-l on kaunis ja mukava ihminen ja kiva. Ymmärrän että hänelle on helppo puhua. A-r-i-e-l vastaan minulla ei ole mitään. Yritin myös omalla viestillä kertoa kittielle ettei ole yksin omissa tunteista kun selitti ettei tänne palaa...

      Tulenko minä tänne takaisin ja juttelen taas kiva ilma. Ja muuta turhaa mitä olen jutellut.

      En tiedä..

    • Oikeastaan koko tämäkin viikko on ollut kauhea

    • Anteeksi

      • Älä enää pyytele anteeksi, ole rohkeasti oma itsesi ja juttele vaan meidän rekattujen kanssa, kyllä minä sinusta pidän ja varmaan muutkin rekatut.

        Et ole arvoton vaan arvokas! Ole rohkea!


      • No mä komppaan. Kandee rauhoittuu ku ei täs kuiteskaan mitään maata mullistavaa oo sillai sattunu et tarvii olla noin allapäin...


      • houkutteleva_seireeni

        Turkoosi kaunotar on jännänainen jonka kanssa miehet tahtovat kilpaa polttaa näppinsä.


      • artagnan kirjoitti:

        No mä komppaan. Kandee rauhoittuu ku ei täs kuiteskaan mitään maata mullistavaa oo sillai sattunu et tarvii olla noin allapäin...

        Ei väliä ja voin luopua kaikesta kunhan minun pikkuinen kamu El karkaa ja hylkää minua


      • houkutteleva_seireeni kirjoitti:

        Turkoosi kaunotar on jännänainen jonka kanssa miehet tahtovat kilpaa polttaa näppinsä.

        Ottakaas pää pois pilvistä, ulkonäkö ei ole se tärkein! Kyllästyttää....


      • Ilmannimii kirjoitti:

        Ei väliä ja voin luopua kaikesta kunhan minun pikkuinen kamu El karkaa ja hylkää minua

        Älä murehdi niin paljon! Ja juttele vain rohkeasti täällä palstalla.


      • Kittiechi-81- kirjoitti:

        Älä murehdi niin paljon! Ja juttele vain rohkeasti täällä palstalla.

        En halua siitä puhua koska tämä on väärä paikka siitä asiasta puhua ja sen asian minun pitää hoitaa nenät vastakkaan koska en halua loukata ihmistä puhumalla täällä kun minun mielestäni olen törkeä ihminen jos en voi kertoa hänelle suoraan mikä minua pännii ja ottaa päähän.

        Ajattelen näin että itse en tykkäisi jos he jotka tunnen oikeassa elämässä alkaisi minua täällä haukkumaan koska kyllä minä ihmettelisin miksei sano suoraan...

        Muutenkin yleensä mietin miltä toisesta tuntuu ja yritän olla kiltti ja mukava mutta joskus todella harvoin onneksi on kauheita päiviä jolloin tämä muuri ratkeaa ja itkusta ja pahasta olosta ei tule loppua ja silloin en jaksa ajatella että miltä toisesta tuntuu koska silloin tuntuu että jos en saa puhua niin en vaan jaksa enää sietää...

        Harmi vaan että se että A-r-i-e-l on suosittu ihminen sai minun vanhat huonot muistot mieleen kun ikävä kyllä tuli muistooon kouluajat kun koulussa oli kauniita ihmisiä joita muut kannusti ja sitten oli meitä joita ei ollu muitten mielestä olemassakaan.

        Se ei kuitenkaan ole A-r-i-e-l syy että hän on mukava ja kaunis ja kaikin puolin ihana ihminen.

        Toivon että A-r-i-e-l voisi joskus ehkä jos vaan pystyy antamaan minulle anteeksi koska en oikeasti halua että kenellekään tulee paha mieli tai olo minun takia.

        En kuitenkaan kerro enempää miksi olin sillä fiiliksellä silloin koska en halua ajatella enää sitä ennen kun on pakko ja lupaan kun joudun seuraavan kerran siihen tilanteeseen niin silloin en kirjoita yhtään mitään.

        On parempi että jos minulle taas joskus tulee paha olo etten käy ollenkaan täällä ja keskityn vain pikkuiseen jonka toivon ettei ikinä karkaa koska ilman häntä en jaksais niin paljon kaikkea mitä minun pitää kestää oikeassa elämässä.


    • vakkarinen

      Mitä sä kyselet jatkuvasti uusilla palstojen avauksilla missä sä olet? Etkö nyt löydä itteäs muuta kö Kokkolanpalstalta????????? Joka kuukausi kysyt missä rekattu on no siinä sinä olet kymmenine rekattuine nimimerkkies kanssa koko ajan joka ikinen minuutti täällä asumassa lopeta tuo jankuttaminen hoi, ja ittestään kyselevä ja itteään kehuva trolli pudotetaan aina top-listalta pois olet nähny sen jo sata kertaa jotta lopeta tuhlaamasta ittes aikaa ja lopeta samalla trollaaminen asiosta mikkä ei kuuluu mitenkään Kokkolan aiheisiin.

      • Aika pimeä tyyppi pitää olla, että luulee yhtä ihmistä moneksi..Jos sulla vähänkää on järkeä päässä, niin tajuat että ois mahdotonta..Ja tuo top-lista...kuka siitä oikeesti välittää kenen jutut on ekana :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aika pimeä tyyppi pitää olla, että luulee yhtä ihmistä moneksi..Jos sulla vähänkää on järkeä päässä, niin tajuat että ois mahdotonta..Ja tuo top-lista...kuka siitä oikeesti välittää kenen jutut on ekana :))

        Mistä lie näitä outoja riittää..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      285
      2499
    2. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1731
    3. Minkälainen ihminen

      kaivattusi on?
      Ikävä
      107
      1557
    4. Kohuttu Iida Vainio mursi hiljaisuuden -Näin raskaus vaikutti Farmi-kuvauksissa: "Saattoi ruveta..."

      Ihanaa odotusta, tsemppiä ja voimia Iida! Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen asuvat yhdessä Helsingissä ja o
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1489
    5. Avoin kirje sinulle

      Rakas, Kirjoitan sinulle nyt, vaikka sanat tuntuvat niin vaatimattomilta siihen, mitä sydämeni on kantanut sisällään ni
      Ikävä
      41
      1212
    6. Sullahan oli ihan valtavat t...., nainen

      Aivan suunnattomat ja hyvin muodostuneet. Luulisi että olisit uskaltanut tehdä selvän aloitteen jos jotain haluat. Miksi
      Ikävä
      56
      1046
    7. Minkä ikäinen

      Kaivattusi on?.
      Ikävä
      57
      1021
    8. Mitä mies teet

      näin iltasella? 👾
      Ikävä
      53
      891
    9. Minkä näköinen

      Kaivattunne on?
      Ikävä
      39
      854
    10. Nainen, jos luet kirjoituksiani

      niin sano minulle jotain?
      Ikävä
      49
      846
    Aihe