Saisimpa vielä

Jos.on.tarkoitettu

Suudella sua S nainen...tietysti kaikkea muutakin mitä yhdessä olemiseen kuuluu.

30

645

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mistässitäkoskaantietää

      otsikko :D -saisimpa vielä

    • ÄssäTässä

      Täällä olen.
      Samoissa toiveissa. Kun tietäisit vaan
      ...Miten oon sua ajatellut ja öisin unia nähnyt. Tää on jäljelle käsittämätöntä. Jotain mulle teit. Jokin sussa tekee susta erityisen. En voi tunteilleni mitään.

    • parempaa.tiedossa

      vaan kut et saa hörhö !

    • ainoaoikeaS

      Mulla on ihan muut jutut mielessä kuin sinä ja suuteleminen.

    • gjlllk
    • HyväHaltia

      Jos olet J, niin toteutukoon toiveesi!

    • Josvoisitollatotta
      • Kaunis ääni naisella vaikkei tuu pahemmin tälläsiä kuunneltua, arvostan biisejä joissa on kaunis nais ääni


    • kyseleenainen

      Oletko m-alkava mies? :)

      • Ei voi tietää kun aloittaja ei nimimerkkiä viestiinsä laittanut.


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Ei voi tietää kun aloittaja ei nimimerkkiä viestiinsä laittanut.

        Mutta jospa tää alottaja vastailis :) Kaipaan niin m-miestä.. Hulluks tuun :)


      • Kirjoita suoraan viesti jos tahdot tavoittaa. Täällä todennäköisyys on alle 0,01%


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Kirjoita suoraan viesti jos tahdot tavoittaa. Täällä todennäköisyys on alle 0,01%

        No oon kyllä kertonut hänelle että kaipaan..Ei vaan johda mihinkään.. :/ Siksi epätoivoisena täällä pyörin..


      • kyseleenainenn kirjoitti:

        No oon kyllä kertonut hänelle että kaipaan..Ei vaan johda mihinkään.. :/ Siksi epätoivoisena täällä pyörin..

        Vastasiko mitään sinulle kun kerroit?


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Vastasiko mitään sinulle kun kerroit?

        Joo vastasi että pitäisi nähdä käydä kahvilla yms.. Sitten viikon päästä kysyin, että sopisiko nähdä yhtenä päivä niin vastaus oli ympäripyöreä..Eikä palannut asiaan enää....


      • kyseleenainenn kirjoitti:

        Joo vastasi että pitäisi nähdä käydä kahvilla yms.. Sitten viikon päästä kysyin, että sopisiko nähdä yhtenä päivä niin vastaus oli ympäripyöreä..Eikä palannut asiaan enää....

        Ettekä sen jälken ole enää kommunikoineet? Ehkä ymmärsit jotain väärin miehen viestistä? Jos hän odottaa sinulta ehdotusta uudesta ajasta tai sitä että sinä ehdotat että hän sopii päivän?


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Ettekä sen jälken ole enää kommunikoineet? Ehkä ymmärsit jotain väärin miehen viestistä? Jos hän odottaa sinulta ehdotusta uudesta ajasta tai sitä että sinä ehdotat että hän sopii päivän?

        En usko.. Kysyin viikonloppua yli viikon päähän.. eikä osannut sanoa, että sopiiko ja ei muistanut oliko sopinut jotain menoa.. Jos kiinnostaisi niin olisi jälkeenpäin palannut asiaan, että sopiiko..Yritti vaan kieltäytyä kohteliaasti. Muutenkin vähän vaikea tilanne.

        Olin kerännyt rohkeutta pitkään ja sit tollanen vastaus häneltä :)


      • kyseleenainenn kirjoitti:

        En usko.. Kysyin viikonloppua yli viikon päähän.. eikä osannut sanoa, että sopiiko ja ei muistanut oliko sopinut jotain menoa.. Jos kiinnostaisi niin olisi jälkeenpäin palannut asiaan, että sopiiko..Yritti vaan kieltäytyä kohteliaasti. Muutenkin vähän vaikea tilanne.

        Olin kerännyt rohkeutta pitkään ja sit tollanen vastaus häneltä :)

        Todella kurjaa jos ei uskalla suoraan vasta suoraan ja kohteliaasti.
        Olit rohkea kun kysyit. :) Minusta rohkeus on hieno piirre naisessa ja tekee positiivisen vaikutuksen. :)

        Hyviä öitä sinne :)


      • kyseleenainenn
        M....Mies kirjoitti:

        Todella kurjaa jos ei uskalla suoraan vasta suoraan ja kohteliaasti.
        Olit rohkea kun kysyit. :) Minusta rohkeus on hieno piirre naisessa ja tekee positiivisen vaikutuksen. :)

        Hyviä öitä sinne :)

        Kiitti kauniista sanoista! Hyvää yötä myös sinne! :)


      • Anonyymi
        M....Mies kirjoitti:

        Kirjoita suoraan viesti jos tahdot tavoittaa. Täällä todennäköisyys on alle 0,01%

        Täällä taas on 100%.


    • ErästummaS

      Milloin suutelit häntä viimeksi?

      • Haaveilijami

        Kesällä kerran.


    • öööööö1

      Missäpäin Suomea S asuu?

      • jooooo1

        Pari kilsaa kehä III:n landen puolella.


    • suellekukkiatulijaisiksi

      Odotan kyllä kovasti,että työt valmistuu ja pääsen näyttämään Suelle häntä kohtaan
      tuntemani tunteet.Pelkään toki,että pitkällä työreissulla patoutuneet tunteet voi
      näyttäytyä liian "intohimoisina".Tiedän Suen ymmärtävän,onhan hän erittäin viehättävä nainen.

    • Eikös täällä kannattas kaikkien ainakin kaipaavien sinkkujen tutustua toisiinsa, järjestäisitte sellasia tapaamisia kukin siinä kauungissa missä on sinkkuja jotka kirjottelee tänne, siitähän saattais kehkeytyä monta rakkaustarinaa, mistä sitä tietää.:)

      • tiedokses_tämä

        sinulle ei tule yhtään niistä


      • botskillekaikki

        Stadista parisataa, vantaalta parikymmentä, tamperseestä 40 ja muualta n 100. Mjoo kyl saattais osua monikin kohdilleen ihan irl jutuista.


      • tiedokses_tämä kirjoitti:

        sinulle ei tule yhtään niistä

        En minä täältä ketään haikailekkaan kunhan kirjottelen, ehdotus muille, mikä tuossa nyt oli niin ärsyttävää?
        Olenko kenties tehnyt sinulle jotain?


      • tiedokses_tämä kirjoitti:

        sinulle ei tule yhtään niistä

        Lisäyksesksi vielä että ei mua tollanen häiritse, toki tykkään väitellä jos se on sellasta rakentavaa ja asiallista, ihan mielenkiinnon vuoksi kysyn että miksihän näin ajattelet?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4009
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2606
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2214
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2175
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      49
      1879
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe