yksityinen lääkäriasema

tämä.ei.ole.mainos

Käyttäkää hyvät ihmiset yksityistä lääkäriasemaa somerolla, ettei se lopeta. Kun käy terveyskeskuksessa, niin ihmiset jonottaa lääkärinvastaanotolle tuntikausia. Oletteko te niin perseauki, ettei ole varaa yksityiseen?

7

1513

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskottavuus

Kyllä se on niin. Kaupungin hallituksenkin epäiltävästi käyttää yksityistä, epäillään saman näköisen olleen yksityisellä puolen vastaan otolla.
      Itse kyllä käytäisin perus palveluita, koska menee uskottavuus siihen muuten. Suomi on vapaa maa ja saa käydä missä itse haluaa parasta hoitoa saavan. Niikuin rakennus hankeissa, se ketä ponsoroi saa epäiltävästi mahdollisesti työ urakat, Kaiken mahdollisia selityksiä kerrotaan, suosi sitä mistä tuulee ja raha juoksee.

• Tatte

On se hyvä että tänne saatiin yksityinen terveysasema, on vaihtoehtoja.

• kallistaon

Käyttäköön ne joilla on rahaa. Minulla ei ainakaan ole varaa pistäö sataa euroa yhteen lääkäri käyntiin kun sen lisäksi tulee usein laboratorio ja röntgen maksut.

• Juoruasema

Ei liity perseeseen mitenkään, ettemme käytä Terveystaloa.
      Sinne siirtyi pahimmat juoruämmät terveyskeskuksesta. Siis sairaanhoitajajuoruämmät.

Ymmärsitkö!

• uskomatontatou

ei sinne kamalan montaa juorua hoitsua ole voinu vaihtaa koska se on niin pieni puljukin kyllä niitä pahimpia on tuolla osastoilla ja vanhainkodeissa yhä ja erittäin ilkeitä sekä julmia ovat vanhuksille

• Tatte

Ei se yksityinen terveysasema ole Terveystalo ketjua, vaan yksityinen terveysasema nimeltään Someron lääkäriasema.

• julkea.terhikki

Aika vanha lääkäri omistaa yksityisen lääkäriaseman. Kuinka kauan mahtaa vielä toimia lääkärinä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      66
      2111
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      33
      1696
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1122
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      45
      870
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      793
    6. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      25
      756
    7. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      29
      660
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      39
      628
    9. Äimän käki

Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,
      Sinkut
      129
      569
    10. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      56
      568
    Aihe