yksityinen lääkäriasema

tämä.ei.ole.mainos

Käyttäkää hyvät ihmiset yksityistä lääkäriasemaa somerolla, ettei se lopeta. Kun käy terveyskeskuksessa, niin ihmiset jonottaa lääkärinvastaanotolle tuntikausia. Oletteko te niin perseauki, ettei ole varaa yksityiseen?

7

1394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskottavuus

Kyllä se on niin. Kaupungin hallituksenkin epäiltävästi käyttää yksityistä, epäillään saman näköisen olleen yksityisellä puolen vastaan otolla.
      Itse kyllä käytäisin perus palveluita, koska menee uskottavuus siihen muuten. Suomi on vapaa maa ja saa käydä missä itse haluaa parasta hoitoa saavan. Niikuin rakennus hankeissa, se ketä ponsoroi saa epäiltävästi mahdollisesti työ urakat, Kaiken mahdollisia selityksiä kerrotaan, suosi sitä mistä tuulee ja raha juoksee.

• Tatte

On se hyvä että tänne saatiin yksityinen terveysasema, on vaihtoehtoja.

• kallistaon

Käyttäköön ne joilla on rahaa. Minulla ei ainakaan ole varaa pistäö sataa euroa yhteen lääkäri käyntiin kun sen lisäksi tulee usein laboratorio ja röntgen maksut.

• Juoruasema

Ei liity perseeseen mitenkään, ettemme käytä Terveystaloa.
      Sinne siirtyi pahimmat juoruämmät terveyskeskuksesta. Siis sairaanhoitajajuoruämmät.

Ymmärsitkö!

• uskomatontatou

ei sinne kamalan montaa juorua hoitsua ole voinu vaihtaa koska se on niin pieni puljukin kyllä niitä pahimpia on tuolla osastoilla ja vanhainkodeissa yhä ja erittäin ilkeitä sekä julmia ovat vanhuksille

• Tatte

Ei se yksityinen terveysasema ole Terveystalo ketjua, vaan yksityinen terveysasema nimeltään Someron lääkäriasema.

• julkea.terhikki

Aika vanha lääkäri omistaa yksityisen lääkäriaseman. Kuinka kauan mahtaa vielä toimia lääkärinä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      118
      1600
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1458
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      819
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      718
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      679
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe