JYP palasi syksyn tehotto- ja huolimattomuuteen

Synergia_A3-katsomo

JYP ei ollut kyllä asennoitunut oikein Ilvestä vastaan. Varmaan pelaajat olivat katsoneet sarjataulukkoa ja sen mukaan mielessä oli läpihuutojuttu! Ilves oli edellisen kerran saanut kolme pistettä mukaansa 2006. Näin ei ollut kuitenkaan missään nimessä. Pakit taas omassa päässä hautoivat kiekkoa liikaa antoivat vastustajan ottaa sen kuin karkin lapselta. Ilveksen tappioputki Jyväskylässä siis meni poikki ja kyllä ihan ansaitusti. En ymmärrä, mikä hätä pakeilla oli monta kertaa antaa syöttä vastustajan luistimiin tai lapaan. Tästä usein tuli erittäin vaarallienn tilanne. Ihmetelen myös sitä, että hyökätessä vastustajan päässä, vastustajan saatua kieko ja lyötyä sen maalin takaa kiertäen, ei Jypin pakki ole laidassa ottamassa kiekkoa. Luulisi, että vastustajan saatua kiekon voisi jo ennakoida tätä lyöntiä ja olla valmiina ottamaan rännikeikon. Kukaan jypiläinen ei kuitenkaan osaa tätä ennakointia.
Kun Jyp hyökkäsi, ei hyökkääjät etsineet maalin toiselta sivulta, kuin millä kiekollinen pelaaja oli, vapaata paikkaa. joskus kaikki olivat samalla puolella maalia, katsokaa videota! Pahin tilanne syntyy maalivahdin kannalta juuri poikittaissyötöstä! Tässä pelissä sitä ei yritetty, en tiedä, oliko pelko, että vastustaja tietää sen! Näin ei kuitenkaan ole. Sitä paitsi Karri Kivi on erinomainen valmentaja ja huominen peli voi mennä samaa rataa, jos pelaajat eivät ryhdistäydy! Asennetta enemmän peliin. voiton eteen on tehtävä hemmetisti töitä, ei kolme pistettä tule ilman yritystä!

0

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
        Ikävä
        102
        2176
      2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
        Ikävä
        99
        1557
      3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
        Ikävä
        80
        1275
      4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
        Ikävä
        121
        1273
      5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
        Ikävä
        117
        1226
      6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
        Ikävä
        57
        1034
      7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
        Ikävä
        60
        1014
      8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
        Ikävä
        51
        1007
      9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
        Ikävä
        36
        932
      10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
        Ikävä
        33
        814
      Aihe