Itse ainakin muistelen jokaista kostaamani tekoa hyvällä. Ainut ongelma on , että en ole vielä kostanut tarpeeksi. Pitää keksiä uusia tapoja piinata kusipäitä. Moraaliton poliisi on ainoastaan tiellä. Siksi pitää toimia lain rajamailla sekä hyvin ovelasti.
Traumaterapia tuntu siltä , että ongelmat lakaistaan vaan maton alle. Mikä johti siihen että sanoin psykiatria puoskariksi ja sanon , että ihan turhaa mä aikaa täällä kulutan kun ei sulla oo mitään ratkaisuja.
Muuta kuin itsepetosta lässyttämällä. Sitähän se psykiatria on itse hypnoosia. Uskotellaan , että voi saadaa jonkinasteisen rauhan sivuttamalla. Jumalauta ei todellakaan ole näin asia ei lakkaa vaivaamasta ellet ole antanut takaisin edes 1/10 osaa kusipään tekosista.
Tiettyyn pisteesen voi unohtaa mutta kaikkea ei todellakaan voi. En aio haaskata aikaa yhdenkään puoskarin vastaanotolla enään koskaan. Psykiatrian hoito tiivistettynä. Puhutaan pehmeitä ja lääkkeillä turrutetaan mieli. Vihaan pseudologiaa en voi vieläkään tajuta miksi sitä pidetään tieteenä. Sillä se on parhaimmillaan olettamuksia ja toiveajattelua ei sen enempää eikä vähempää.
Se on vale ettei kosto tuo tyydytystä
5
213
Vastaukset
- 3q5gt3
Karman laki saavuttaa sinutkin eli valmistaudu vastaanottamaan lähettämäsi energiat itsellesi takaisin. Sama pätee tekoihin.
Kyllä kosto voi tuottaa tyydytystä, mutta auttaako se loppujen lopuksi mitään pitkällä tähtäimellä? Sitten, kun mahdollisuus kostaa jostain syystä loppuukin, on edessä usein tyhjä elämä.
En muista kuka viisas tämän on sanonut, mutta mielestäni siinä on totuuden siemen, pelkästään vertauskuvallisestikin: "Jos päätät lähteä kostoretkelle, niin kaiva valmiiksi kaksi hautaa."- opksvvittu
Jep, aion antaa mun kiusaajille opetuksen jonain päivänä sitten kun ole tarpeeksi vahva. Ellen sitten oo jo kasvanut fiksummaksi, mutta veikkaanpa että e.
Haluan että ne kärsii kai se kuulostaa kylmältä mutta minulta kun ei tipu armoa eikä sääliä ikinä. Mutta eipä siellä vankilassakaan nyt niin kivaa olisi vaikka mukavenpaa siellä kuin niiden kanssa. Kostoni siis olisi hyvin väkivaltainen mikäli joskus sen toteuttaisin. Sitä päivää odotellessa!:)
Noei nyt oikeesti:-D Oonmä sen verran pehmo etten tekisi niin koskaan ellen nyt hullummaksi muutu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i641178Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?
Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä155967- 59837
Juuri nyt: Ei soraääniä, Kunnanhallitus esitti sittenkin kivitipun ostoa.
Kunnanhallitus esittää valtuustolle, että kunta ostaisi Kivitipun 170 000 euron kauppahinnalla. https://ilkkapohjalaine67757Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"
on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol269756Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."
Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas6721- 62682
Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment180669Älä epäile itseäsi
äläkä epäile minua. En ole menossa mihinkään - ellet pyydä minua poistumaan. 🧡31645- 29638