Olen huomannut, että Somerolla on paljon lihavia miehiä. Oletteko te muutkin huomanneet sen?
Lihavat miehet
12
1210
Vastaukset
- geelishampoo
Hyvin syöneitä putiineja. Sikoja ovatkin tai kanoja mitkä kaakaataa ja määkii joka asiasta mää mää luulin eka mää
- soukkalikka
Olen huomannut saman asian. Ihme turvokkeita suurin osa.
- zowinisti
Ja naiset hoikkia ja sutjakoita. Heh, heh, heh, heh, heh, heh.
- Anonyymi
Jos sovitaan että kaikki somerolaiset on sikoja niin kaikki on tyytyväisiä.
- Anonyymi
Oho ainutlaatuista
- Anonyymi
Somerolainen ylipainoinen totesi että paikkakunnalla ei ole kuntoilupaikkoja ja ruokakin on epäterveellisempää kuin muualla. Lenkillekään ei voi lähteä kun rumat maisemat ja vilkas liikenne.
Eli syy on siis muissa.- Anonyymi
Eikös Somero tv sarjassa ollut komiat kuntoportaat? Mitäs niille on tapahtunut?
- Anonyymi
Suomen sikala vai. miten se nyt menikään. Rilliruoan valtakunta.
- Anonyymi
Suomen sikako
- Anonyymi
Juu ja vielä enemmän rumia naisia. Lihava voi sentään laihduttaa, mutta mitäs ruma tekee?
- Anonyymi
Läski on rumaa. Ihmisen piirteet tulevat näkyviin, kun laihtuu. Rilliruoka turvottaa. Oluenjuojat maksimoivat lihomisensa: nopea hiilihydraatti yhdistettynä alkoholiin - ja alkaa napa nousta.
- Anonyymi
Maatiaisista harva tietää ylipainon olevan syöpäriski. Iltasanomissa juttua tästä.
https://www.is.fi/terveys/art-2000011071790.html
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201605Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61379- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351275