Kurkon laskukiito ja töpsähdys.

HarleyTyttö

Sinä pidät itseäsi mailman valioyksilöiden ykkösenä moottoripyöräpalstalla homotellen, huoritellen ja osoittaen äärimmäistä rasismia, unohtamatta toki seksuaalisia idiotismejasi.
Olet kertomasi mukaan lentokapteeni, lennonjohtaja, sekä äärimmäisen rikas, muiden ollen fattaporukkaa, työttömiä ja jopa potilaita Sinun nimeltä mainitsemissa hoitolaitoksissa.

Olet päätynyt jatkamaan oireiluasi ilmoittaen tehneesi rikosilmoituksen saamiesi vastineiden johdosta, joten minä vastavuoroisesti ilmoitan että teen kaikkeni että oireilusi loppuu ja mikäli olet lennonjohtaja, kohtalosi käsittelee työnantajasi.

Mikäli Sinulla on hiemankaan tervettä harkintakykyä, pyydät anteeksi ja poistut palstoilta ainakin idiotismioireilujesi kanssa.

Mikäli et tiedä, niin on olemassa naisia kuten minä, että jos joku huorittelee niin siitä myös vastaa ja se on Sinun kohtalosi nyt.

8

121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ThaiLady

Jep, anna palaa Tyttö.

• HondaKurkonAkseli

Menepäs nyt Harleytyttöpoikahermafrodiittipelle joko päälääkärille tai Jakomäen pubiin lyhytterapiaan. Vitun nettikyylä. Lainaa jostain mopo, saat tuntea wild and free -fiilistä. Tai sitten tapa ittes, mikä olisi paras vaihtoehto noin kansantaloudellisesti mietittynä. Olet pelkkä kuluerä yhteiskunnalle.
      Joko virkamiehet kävivät? Apina.

• HondaKurkonAkseli

Tällä Harleypojullatytöllä, Palikkatestillä, mikä lieneekään nimimerkkinsä, on ilmeisesti maaninen vaihe menossa. Kohta lähtee alaspäin, ja sitten vetelee taas ranteitaan auki.

Anna mennä vaan, emme menetä mitään. BUAAHHAAHHAAAAA.

• Hondanen

TöpsTöps goottiajobuutsi.
        Joko on KTM vaihdevivun suunnittelu valmistunut, että voi vaihtaa myös ylöspäin kun tossu ei mahdu nykyvivun alle?

• Jutustelija1

Jos haluaa ratkaisun tuohon vaihtamis ongelmaan, niin Harrikoissahan on sellainen vaihdevipu jota voi polkea kantapäällä takaa ylös vaihdettaessa niin ei tarvitse mahtua popot sinne etuväliin.

Tuosta voi katsella meikäläisen vanhoja vermeitä: http://mattiviikate.blogspot.fi/

Tuosta kolumniani, siellä on kanssa kuvia parista vanhasta jos jaksaa kaivella: http://mattiviikate.newsvine.com/

Tuossa vielä suoralinkki siihen juttuun jossa on kuvia prätkistä kolumnissa: http://mattiviikate.newsvine.com/_news/2016/05/27/35598447-pictures-of-my-old-motorbikes-suzuki-gsx-r-1000-and-kawasaki-zx-9r

• HondaKurkonAkseli

Vituttaako köyhiä?

• HarleyKurko

Jutustelija on näppärä, siis harrikan vaihdevipu HondaKurkon Kooteeämmään, johon köyhillä ei ole varaa mutta pikkujuttu TöpöKurkolle.
        Kiitos muuten kysymästä, ei vituta.

• Jutustelija1

Joo sillä se vaihteidenvaihto sujuu vaikka olisi millaiset pohjat kengissä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      126
      1882
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      54
      1243
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1121
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      876
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      810
    9. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      38
      807
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe