Ottako työ käynnä Savossa ? Savo on suurvalta, joka ulottuu Suomem pohjoespuolelta Salomonin suarille. Savo on vähintännii mualiman kaanein mua ja mualiman napa.
Savon piäkaapunti on Kuopijo, tosij jottii tolovanat tykkee, jotta se oesj jokkii suamarin Mikkelj taekka pahimmassa tappaaksessa Savollinna.
Nykyselläsä Savo on mualiman napa, jonka asevvoemat - Savon Rikaattj Mikkeljssä ja Karjalan lennosto Siilijjärvellä ja laevasto Raatapohojasalamesa - pittääp kaekemmualiman hulttijoeta kurissa ja ojennuksessa. Asevvoemia komentaap oman kylän poeka, Kiäriäissepi. Meellä ee poejankoltiaiset silimille koekkelehi !
Tulukeepa käymmää vaikka rattorilla taikka riisseliautolla !
Savo o mualiman napa
R-öm-pötti
1
167
Vastaukset
- suloinenSatakunta
Ei kiinnosta, jo tuo hirveä murre ärsyttää. Onko teillä alemmuudentunne kun aina sitä savolaisuuttanne korostatte?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565