Kokemuksia 10lk ja miksi menitte ja kannattaako se?
Kymppiluokka
14
241
Vastaukset
Edes koulumme autistisin poika ei joutunut kymppiluokalle.
- Truuu
Kymppiluokalle ei jouduta, sinne mennään vapaaehtoisesti, jos ei ole varma minne haluaa mennä jatkokoulutukseen, tai jos haluaa nostaa keskiarvoaan.
Truuu kirjoitti:
Kymppiluokalle ei jouduta, sinne mennään vapaaehtoisesti, jos ei ole varma minne haluaa mennä jatkokoulutukseen, tai jos haluaa nostaa keskiarvoaan.
Vapaaehtoisesti (pakko mennä kun ei pääse muualle).
- phonexxx
AIDS kirjoitti:
Vapaaehtoisesti (pakko mennä kun ei pääse muualle).
Sinne voi mennä senkin takia että ei tiedä mitä haluaa:)
phonexxx kirjoitti:
Sinne voi mennä senkin takia että ei tiedä mitä haluaa:)
Lukioon voi mennä jos ei tiedä mitä haluaa tehdä isona.
- joossss
AIDS kirjoitti:
jos ei pääse lukioon:)
- Truuu
AIDS kirjoitti:
Lukio olis sitten sen kolme vuotta. Toki voisit jättää sen kesken, mutta sitten saisit luovuttajan maineen.
En mennyt, mutta paska paikka.
Itse vaihdoin kymppiluokalle, koska lukio ei sujunut ja halusin vaihtaa amikseen
Mut siis kannattaa mennä, jos on esim oppimisvaikeuksia tai jos keskittyminen on vaikeaa. Kymppiluokalla on paljon rennompaa, koska siellä(tai ainakin täälä missä mä oon) edetään omaan tahtiin ja kokeet tehdään vasta sitten kun on siihen itse valmis.
Edes koulumme autistisin poika ei joutunut kymppiluokalle. :)
Uskon, että se on hyvä vaihtoehto , jos haluaa korottaa numeroitaan tai saada vielä aikaa totuttautua johonkin uuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti40541169Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1199684Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316270Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös225048Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623945Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543869Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783508- 403047
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192498Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!212338