kun nyt tietäis että mitä sä tiedät

tiedätkösä

nyt musta jotain vai et? kun se ois ihan valtava helpotus tietää se ja olla varma jostain. silloin kokis jotain valoa tunnelin päässä ja edistystä tietämällä että se oot sä ja me edetään. se olis mulle todella merkittävä asia. nyt kun ei voi vieläkään olla siitäkään varma niin se on johtanut siihen missä nyt olen eli ei kauhean hyvin mene. m-n

26

815

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ägklkhj

Kysy suoraan. Mitäs jos hän tykkää susta? Voitko koskaan olla 100% varma?

• nyhjötysten

Minun kanssa voi edetä juttelemalla tai keksimällä vaikka jotain jännää tekemistä. Ei alkuunsa tarvitse tietää mihin kaikki vie, mutta sellainen pieni kutina, lämpö ja vatovoima olisi jo aika paljon.

• Olet erittäin hieno mies "Texas". Aivan mahtava luonne, jos tämä on sinulta.
      En tiedä paljoakaan.
      Luulin, että Sinulle riittää hyvin menoksi URASI,
      ettet oikeastaan edes välitä parisuhteista nykyisellään.
      Jos olet löytänyt jonkun IHANAN NAISEN, iloitsen puolestasi.
      Laitan taas e-mailia, Y S T Ä V Ä.

Kun kiitit posteista, minusta tuntui oikein hyvältä! (Mäkin diggaan susta.)

Kuten kirjoitin joskus, täältä et totuudesta löydä kuin osan.

• muttaseonomavalinta

Voi, voi ehkä hän silloin menettää naisen, joka olisi hänelle parempi.

• muttaseonomavalinta kirjoitti:

Voi, voi ehkä hän silloin menettää naisen, joka olisi hänelle parempi.

Tuskin.

Sitä paitsi minähän hänet tunnen. Seurustelimme 6 vuotta.

• M-nainen_ei-ap.-ei-Mia

Älä nyt vajoa epätoivoon "Texas".
      Ilman sinunlaisiasi ihmisiä,
      ihmiskunnalle ei olisi suunniteltu yhtään kännykkää - ei yhtään ainoaa.
      Olet TERVE mies, parhaassa iässä (minun mielestäni) ja
      ihailtavan fiksu. Ja sinun oikeustajusi pelaa aika hyvin.
      Älä nyt mihinkään epätoivoon vaivu!!

(Toivottavasti aloitus ei ole "Texasilta".)

• Blackbird_dont_sing

... below my window... en tiedä hänestä muuta, kuin mitä itse on kertonut... <3 edelleen

• olisitpalikimussataas

Samma häär på Svenska

• Whats

En paljoakaan susta tiedä, sen tiedän että edetä haluaisin kanssasi.onko jotain tapahtunut

• Heythere2

Ikäväikävä

• VeikkaanN-M

Samat sanat...Luulin ja olin melko varma jossain vaiheessa, mutta sitten taas en. Sitten taas olin varma, kunnes taas tulin epävarmaksi. Tällä hetkellä luulen jotain, en tiedä. Luultavasti minut täältä olisi tunnistanut jos olisi täällä ollut.

• osaanmyöspuhuavinkvink

no jääköön kirjoittamatta ..

• nussimallapääseenuhasta

Tyhmät menee juoruihin.Nyt taitaa olla sellainen tilanne ,että kusetetaan koko porukkaa mennen tullen ja sitten vielä ulkopuolisetkin. Kyllä herrat kokoomuksen osaa.Toisaalta hauskaa jos Porvari kusettaa porvaria ja ylempi porvari uskoo tai ei usko mutta käyttää hyväkseen.Porvarit nukkukoon rauhassa ei vittu kiinnosta niin paljon että siitä saisi otsikoita.Itsemurha olisi hyvä vaihtoehto narua löytyy maailmassa.

• eivoiuskoavihaamitäkokee

Niin siis Porvari voisi kietoa sen narun kaulansa ympärille!!!

• Kaivoinvanhanrunon

Maailma ilman inhimillisyyttä missä näet ihmisen hymyilevän,säälivän, aidosti auttavan? Ravintolassa, humalassa, aidoimmillaan, herkimmillään koska herkkyys on heikkoutta epätoivo avuttomuutta sielunhätä synnillistä rakkaudennälkä huoruutta,sukupuolivietti rikollisuutta

• ihancrazyä

Ai vittu kun sä reagoit näihin porvari kommenteihin vahvasti.En elä enää 1917 lukua ,mutta te "älymystö" voisitte alkaa elämään 2017 lukua..

Mikä sua vaivaa ei helvetti l.johtaja ja sä ihan oikeeasti.

• Kuusi_yhteistä_vuotta

DI ja maisteri on ihan hyvä pari.
        Hän ei kirjoita noin huonoa suomea, siis VIHREÄSILMÄINEN mies.
        Hän kirjoitti suomenkielestä Laudaturin, kuten minäkin.

Ei ole olemassa mitään "1917-lukua", vain 1910-luku.
        Ja Pk tietää sen.

• hehekivänähdä

Ai vittu kun mieltä korpee ,keksi lisää valheita ex porvarilles ja joudu oikeuteen, Siellä ei välitetä kuka on di ja kuka ei .

• Kuusi_yhteistä_vuotta
        hehekivänähdä kirjoitti:

Ai vittu kun mieltä korpee ,keksi lisää valheita ex porvarilles ja joudu oikeuteen, Siellä ei välitetä kuka on di ja kuka ei .

Sinua saa korveta ihan niin paljon kuin haluat.
        Meillä e-mailit kulkevat. Meillä on luottamus.

Oikeastaan nuo OIKEUSHÖPINÄSI saavat ajattelemaan,
        ettet edes tunne "Texasia", minusta nyt puhumattakaan.

Texasissa on aika paljon samaa kuin pääministerissämme.
        Hän on jäärä ja autoritäärinen, mutta samalla OIKEUDENMUKAISUUTEEN PYRKIVÄ.
        Texas ajattelee omilla aivoillaan, ja tietää kyllä millainen vaimo hänelle sopii.

Älä sinä sivullinen sotkottele asioissa, joita et ymmärrä.

• T-miäs_48-vuotta

Haluaisin sinut PITKÄ, VAALEA nuoruuden rakkauteni Memmi.
      vielä tavata. Metsäiseltä rinteeltä luotani lähdit.
      Nyt kuitenkin olen kuullut sinun kaipaavan minua.

Olet kuulemma nyt alkoholisoitunut yksinhuoltaja,
      jonka puoliso teki itsemurhan. En tiedä pitääkö osakaan
      noista huhuista paikkansa.
      Mitä tapahtui? Mikä sai sinut tarttumaan pulloon?
      Entä puolisosi itsemurha, aiheutitko sinä sen?
      Mene ja tiedä.

Mielelläni sinut kotonasi tapaisin, ja
      kuulisin sitten ehkä lisääkin asioistasi.
      Kenties voisimme lohduttaa toisiamme.

• Tuheroon_pyrkivälle

Laupias Samarialainen taas
        yksiin pöksyihin pyrkimässä.

• ap---------

en tieda pystynkö ikinä uskomaan mihinkään jos en voi olla varma oletko se sä ja mitä sä tiedät.

• oojohiljaa

Mitähän sustakin pitäs tietää???!ootkos sä ajatellut että ko alotuksen viskatessas voit aiheuttaa muulle miehille sen että heistä kirjotetaan lokaa tänne vastauksiin??pidä nyt suus kiinni kaikella hyvällä ja koita muuta kautta se yhteys.

• netinihmeellisyyksiä

Ajattelen että hän joku tuntematon ei juttele mulle omana itsenään vaan tekeytyy toiseksi, mikä on hölmöä ja vähän loukkaavaa. Miten voi tutustua ihmiseen joka ei anna itsestään mitään aitoa. Mua ei haittaa toisella nimellä esiintyminen vaan se toisen esitys. Olen luotettava ja hyväntahtoinenkin ihminen en sellainen josta tulisi harmia jos juttumme ei etenisi mihinkään. Kuitenkin jotenkin vaistoan jotain kummaa kemiaa. Todella ärsyttävää kun pitäisi olla järkevä ja antaa olla.

• ap-------

aika monta kertaa on antanut itsestään ja sitten käynyt keskusteluja täällä kuin siellä nyt olisi se hän ja ei sitten kuitenkaan ole ollut. yleensä nykyisin selaan aika nopeasti vaan tätä sivua ja ketjuja joita avaan ei juuri jaksa kummemmin lukea niiden sisältöä. en ole kauhean hyvin perillä jutuista mitä täällä on ja teen siksi aloituksia itse koska niitä on helpoin seurata. jos en havaitse mitään oikeasti merkittivää sisältöä tunnisteellisesti niin kuin yleensä en niin en vain osaa alkaa käymään mitään keskustelua. se tuntuu niin turhalta kun ei ole sellainen että jättäisi jotain sellaisen varaan. joskus kyllä kuitenkin vastaillut tollasiin sattumiin mutta sitten se keskustelu on kuitenkin jäänyt ratkaisevalla tavalla auki. niin käy aina täällä. itse en vain taida mitenkään pystyä käymään vakavasti anonyymia ratkaisevaa keskustelua pelkkien oletusten varassa. ja jos en kerran ole oma itseni niin jos hän mut kerran tuntee niin hyvin niin miksi ei sitten osoita sitä? missä se telepatia ja intuitio nyt on sitä olen kysynyt jo kauan.

• höpsähtänyt_sinuun

Mie en tiijä ennää yhtää mittää, ainakkaa hänestä....

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      58
      9717
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4071
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      32
      3346
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      94
      2593
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2110
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      398
      2022
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1535
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1351
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1168
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1135
    Aihe