Tiedätkö mikä on kaivattusi horoskooppi merkki. Itse vastaan n.rapu m.leijona
Horoskooppi
35
1037
Vastaukset
Kauris...
- omavalta
Oinas
- Itseoinasolen
Rapu
- vesimies_
Sanoisin että aurinko leijonassa ja kuu jousimiehessä. Tai aurinko ravussa ja kuu skorpparissa. Riippuu tulkintatavasta.
- veikkaisinmiehellä
Leijonaa.
- Minäkauris
Hän neitsyt.
- Qåpwqwq
Nainen siiderivalas toinen särlänniemem delfiini.
- vähän.leikkiä.mukaan
kiitos nauruista :D
- uoyssimI
Hän kauris, minä oinas.
- pkpkpkpkpkpkpkpk
Hän rapu ,mä neitsyt.
- minärapu
ja mies leijona...
- enkyluskonäihin
Nainen oinas, minä vesimies.
"Ilma Tuli = Kuuma ilma
Hurmasiko eläväinen Oinas sinut? Oinaan kanssa voit odottaa hyvää suhdetta ja hauskoja aikoja. Vähintäänkin voit odottaa hienoa platonista ystävyyttä, joka saattaa ajan myötä kasvaa intohimoiseksi rakkaudeksi.
Kun kohtaat Oinaan, huomaat heti, että hän on yhtä itsenäinen kuin sinäkin. Tarvitsette molemmat tilaa ja vapauttaa kasvamiselle. Jos suhteenne perustuu molemminpuoliselle kunnioitukselle, voitte tuoda esiin toistenne parhaat puolet. Arvostatte molemmat rehellisyyttä ja avointa kommunikointia. Tämän ansiosta suhteenne voi olla varsin pitkäikäinen.
Hyvät puolet
Tämä ilma- ja tulimerkin yhdistelmä synnyttää valtavan määrän energiaa, ja suhteessanne on eloisa ja vilkas sävy. Olette molemmat itsenäisiä ja aktiivisia yksilöitä, jotka arvostavat edistyksellistä ja dynaamista lähestymistä ongelmiin. Oinas on nokkela, innokas ja pursuu uusia ideoita. Koska sinua hallitsee innovatiivinen Uranus, et voi olla vastustamatta hänen seikkailun janoaan.
Teissä on molemmissa vähän kapinallisen vikaa. Haluatte irrottautua perinteisistä arvoista ja uskomuksista. Oinas kuitenkin painottaa enemmän yksilöllistä luovuutta, sinä olet sitoutuneempi sosiaalisiin ryhmiin ja yhteisöihin. Sinä et ole yhtä spontaani kuin Oinas, mutta merkkisi ilmaelementti ruokkii tämän tulimerkkiä ja saa aikaan voimakkaan reaktion. Lähdette innokkaasti tutkimaan välillänne vallitsevaa vetovoimaa.
Haasteet
Oinaalla on vahva ego ja sinäkin olet tietoinen itsestäsi, joten satunnaisia yhteenottoja voi olla edessä. Oinas on hieman itsekeskeinen ja toisinaan liian suorasanainen. Sinä taas luet hyvin ryhmän tunteita ja otat toiset paremmin huomioon. Voitkin toimia arvokkaana opettajana rakkaallesi tällä saralla.
Suhteessanne Oinas saattaa ottaa hallitsevan aseman. Vesimiestä hallitseva Uranus on arvaamaton planeetta. Siksi Vesimies saattaa jahkailla liikaa toimeliaan Oinaan mielestä. Turha omistushaluisuus ja mustasukkaisuus eivät kuitenkaan ole teidän suhteenne kompastuskiviä.
Seksi
Seksuaalisesti sovitte hyvin yhteen. Sängyssä Oinas on itsevarma ja kekseliäs, muttei voimakkaan tunteellinen. Sinäkään et halua velloa tunteissa, joten tulette hyvin toimeen. Edessä on nautinnollisia ja tyydyttäviä seikkailuja.
Jos rakastat Oinastasi, jatka valitsemallasi polulla. Teillä on edessä hauskoja aikoja ja sovit hyvin yhteen kultasi kanssa. Tästä voi tulla suuri rakkaustarina!"- kannattamaksaajauskoa
Voi luoja näitä...
Kannattaisi soittaa 0200-******* saadakseen lisää horoskooppiin liittyviä "ennustuksia" tyyliin "olet tämänkuukauden aikan vähissä rahoissa mutta ensikuukauden aikana saat lisää rahaa....
Rakkauden kohdalla:Kuun puolessavälissä koet pientä riitaa läheistesi kanssa mutta nekin haudataan kuun loppuun mennessa
Mitä? kannattamaksaajauskoa kirjoitti:
Voi luoja näitä...
Kannattaisi soittaa 0200-******* saadakseen lisää horoskooppiin liittyviä "ennustuksia" tyyliin "olet tämänkuukauden aikan vähissä rahoissa mutta ensikuukauden aikana saat lisää rahaa....
Rakkauden kohdalla:Kuun puolessavälissä koet pientä riitaa läheistesi kanssa mutta nekin haudataan kuun loppuun mennessa
Mitä?Perinteisesti väitetään, että Vesimiehen parhaat kumppanit löytyvät muista ilmanmerkeistä eli Vaa-asta ja Kaksosista.
Tulimerkkien eli Oinaan, Leijonan ja Jousimiehen väitetään tulevan parhaiten toimeen keskenään.
Mieheni on ehta Leijona, mutta minä en ole Oinas tai Jousimies horoskoopiltani.
Silloin, kun MTV3:n sivujen kautta sai vielä tehdä ilmaisen rakkaushoroskoopin, joka perustui kummankin puolison tarkkoihin syntymäaikoihin, tein sen. (Tuloksen mukaan mieheni ja minä olimme lähes TÄYDELLINEN
MATCH, 1500:lla yhteensopivuuspisteellä.)kannattamaksaajauskoa kirjoitti:
Voi luoja näitä...
Mitä?Nimenomaan ei.
Horoskoopeista voi lukea kirjoista - ilmaiseksi.
Ja netistäkin löytyy "tietoa" ja ilmaisia testejä.
(Jos on pakko syventyä horoskooppeihin. Itse en
ole niitä JUURI vuosiin lukenut.)- enkyluskonäihin
kannattamaksaajauskoa kirjoitti:
Voi luoja näitä...
Mitä?Tosiaan, mitä? En usko horoskooppeihin yhtään (edes vähää alusta ;) ) mutta vastasin keskusteluun kun olin käyttänyt googletteluun kaiken parikyt sekuntia, voilà, copypaste ja kolme sanaa.
Geebus!
- Kglhymcl
Kuningas toisessa polvessa.
- eimitäänhajua
Olen Oinas, en kysele mitään. Eikä minua kiinnosta toisten horoskoopit.
- oletsitäjatätäuskojo
Mua ei kiinnosta edes oma horoskooppini, saati kenenkään muun.
- suepidävärikkäistä
Olen kuullut Suen joskus sanovan hänen olevan heidän horoskooppinsa mukaan käärme.Itse tätä hieman ihmettelinkin ja vähän pelästyinkin, kuinka noin ihana nainen voi minkään mukaan olla käärme.No, nämä heidän uskomuksiaan.Päivä taas lopuillaan,
ajatukset siirtyyneet taas Sueen.Tänään syntynyt myös ajatus,että palaan kaupungin
kautta ja ostan suelle uuden kauniin kankaan, josta hän voi ommella itselleen uuden
mekon.Olen vain kehno valitsemaan niitä,ehkäpä pidämme vapaa päivän ja menemme
yhdessä.Voimme samalla pysähtyä mieli paikkaamme ja nauttia maisemista,Suen
vierellä on ihana rentoutua,olla vaan, ilman kiireitä.Suen ihanat kasvot,rintaani vasten
kauniina kesäpäivänä on parasta, mitä tiedän.Lähdempä hakemaan kahviveden,palaillaan- envoimitään
Hymyilyttää,
- Snorkwoman
Ui kin kala vedessä. Aquavarius.
- omavalta
Ei hutsis vastata. Tiedän tietenkin. Tiedän myös yhden toisenkin ihmisen jota kiinnostaa horoskoopit. Mies on kyseessä. Itse kysynyt ensi kun istuimme kahvilla, sitä vähän hämmästyin.
Horoskooppimerkkini EI ole Rapu.
Mieheni on Jellona eli Leijona.Kaksonen olen, siis itseeni ihastunut ;)
- Vklskjhh
Minä en ole herkkä rapu.
Milloin pidetään rapujuhlat? 🤓 - JousimiesOinas
Tiedän.
- OinasJousimies
Minäkin.
- Josoletseoikea
Osui ja uppos. Mut nyt ei varmaa nähä vähää aikaa.
- meollaankaksikalaa
kalat & kalat = <3<3
- Horoskoopitonpyllystä
Ensimmäinen mieheni oli vaaka (se toimi )
seuraava tapailukumppanini oli kalat (ei toiminut)
Siitten tuli Oinas (toimi mutta väärä aika suhteelle olin eronnut viikko sitten pitkästä suhteestani,meidän taåailun alettua)
Sitten tuli seurustelukumppani skorppion (ei toiminut ollenkaan)
Siiitten tapailukumppani merkillä vaaka (toimi,mutta suhteelle väärä aika. Olin juuri eronnut 2 viikkoa takaperin skorpparista)
Nyt on sitten Leijona.. siitä en vielä tiedä..sopiikoNo, sinulla on ollut monta kumppania.
Minulla on ollut vain kaksi:
1) Vesimies
2) Leijona.- Horoskoopitonpyllystä
M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:
No, sinulla on ollut monta kumppania.
Minulla on ollut vain kaksi:
1) Vesimies
2) Leijona.Sitä se teettää kun ei osannut nuorempana olla yksin vaan haki heti uutta kun vanha suhde loppui. Nuorempana oli kova meno koko ajan ja täydellisenä hurjapäänä aina suhteesta suoraan uuteen. Entiset katseli kiukkuisena ja päätään pyöritellen mun menoa ja pyysi hiljentään, mut minua elämä vei.
- tykkääntykkään
Se mies on neitsyt, ja vaikka en horoskooppeihin usko, niin on hän kyllä luonteeltaan juuri yhtä ärsyttävän analyyttinen niin kuin neitsyet olevinaan on.
Itse olen rapu. - myä
rapu ja härkä <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 435754
- 455275
- 483678
- 133643
- 313116
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise883103- 592854
- 572700
- 532350
- 381814