Olkaa ihmisiksi

Bilman__

Tervehdys!
Toisille palstalaisille olen punainen vaate, toisille taas, ei jaksa vois menna maate.
Miksi sitten vuosia palstalle aivoituksiani tulostan, vaik useimmist tuntuu et ulostan.

Toisille olen pilkku ja virhe, nyt olis aika poistaa tuokin erhe..
Taa ei maksa senkin tahden, voin siis olla avoin, vaik lahden.

Halut on yhdessa ajatuksia jakaa ollu, oon rannalla ja auringossa maakan oonk hullu .
Lahden siis siita, et joskun tekstini , jollekin natsannut mut nyt laarini pistan hakaan.

Tama on tassa ja nyt, en kiusaa teita, en kehoita.
Olen onnessa omassa se riittaa mulle, siks mieltanne enaa pahoita, en paha sulle.

Siks pyyntoni on aito ja vilpiton, loukkaukseni on ollut tahaton.
Anteeksi ma pyytaa haluan, jos kirjoittamani ollut paha on.

Tama oli tassa, 15 vuotta, matkaa yhdessa, onko se ollut suotta?
Jatkakaa sovussa, antakaa ilon ja valon olla elamassa monta vuotta.

Matkaa kun taittaa ystavat yhdessa, aikaakin hujahtaa monta vuotta.
Siis taa oli tassa, yks jakso on jaanyt taa, vaik viel oon hengissa olemassa,
Luojani antaa viela minun jaksaa tata maallista matkaa.

Ystavyydella
jaakaa hyvasti

Bilman

6

153

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se-entinen-Kukkahame

      Olet näillä palstoilla ollut mukana vuosia,mikä nyt vieteristä katkesi?
      Kannattaako noin vain katkaista siteet ja jättää seuraamatta näitä **keskusteluja**, siksi tähtöset kun ei nämä keskusteluiksi monessakaan mielessä taivu.
      Taisteluja oman olemassaolon puolesta vuosia samat kiusankappaleet hettäneet hiekkaa rattaisiin, jos olisi ollutt asiallisia, mutta alapään kautta on monikin rankka arvostelu palstalle ilmestynyt. Täysin ala-arvoisesti ja aina samat kirjoittajat saaneet kuraa.
      Sinua arvosteltiin silloin, nythän täällä on ollut erittäin suopeaa suurimmaksi osin!

      Elämä toki maistuu itsekellekin!

      • aina-ilonen

        Mene, mene pois bilman ja älä tule takaisin milloinkaan.


      • iloinen.minäkin

        Pitäiskö sitä kuraa jakaa sitten tasaisemmin ?
        Vai ihan taistelua olemassaolon puolesta olet palstalla käynyt ? Oliskohan tarpeen hankkia elämä ?


    • Kauniisti kirjoitettu mielestäni, mutta eihän tänne mikään kelpaa. Jollain on mielestään aina oikeus häätää toisia pois, tai arvostella kirjoitustaitoa. Sellaiset saisi pitää omaa blogia/päiväkirjaa, niin kukaan ei tulisi häiritsemään töherryksillään.

      Olisi tämä palsta aika veikeä, jos täällä vain yksi kirjoittelisi mietteitään.

      ps. onneksi meillä on tuo ä-ö kirjain käytössä!D

    • miinaorvokki

      Samat 'paimenet' täällä häärää ja kun ei keksi mitään keskusteluihin lisättävää niin mollataan, minusta se tuo esille mollaajan luonteen.
      Ei lueta lehtiä ei kuunnella uutisia, ei seurata maailman menoa, ainoa luukku on suomi24 kirjoitukset ja sitä sälää täältä kyllä löytyy, ja oppii talon tavat.
      Ei ne mollaajat ota mihinkään asiakeskusteluun osaa kun ei ole mitään mitä kirjoittais, eikä se tieto lisäänny kaljapullolla kiikaroinnilla.

    • onnea.miinalle

      Kuka täällä kaljaa juo ? En näe ketään vaikka kuinka oikealla kiikarilla kiikaroisin !
      Miinaorvokki onkin oikein ylipaimen, ihan on yliluonnollisia kykyjä. Tietää senkin, kuka lukee lehtiä kuka ei ja talon tavat on hyvin hallussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe