eikö vaan Timo

seloppuujotenkin

Sä oot vainonut ja sabotoinut mun perhettä jo vuosikaudet. Ja nyt siihen tuli loppu. Aina kun tapahtuu paha, sinä olet lähistöllä. Stalkkasin vähän, ei ole sinun yksinoikeus. Aloitetaanko minun kohdalta Riihimäeltä vai savonlinnasta, molemmista löyty mielenkiintoisia juttuja.

13

303

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.varmaan

      noin viisaan sitä tarvitse täällä kysellä. Jos sulla on riittävät todisteet ja näyttöä niin kannattaa selvittää henkilökohtaiset asiat palstan ulkopuolella.

    • Toinen_stalkattu

      Mitenkä arvasinkaan, etten ole ainoa
      nainen jota Timo vakoilee ja vahtaa.

      • milloin_

        viimeksi? Kun kerrot menneestä aikamuodosta. Puhuminen tai yleensä keskustelu ei tiettävästi ole laitonta. Täälläkään, joten miksi muuallakaan? Vai onko sosiaalisuus jotenkin niin kauheaa?


      • taidat.olla

        Kako porvari, jolle sosiaalisuus on myrkkyä.


    • hälläväliä

      nii olkoon nyt sitten Ismo joka vaikutti -91-2004 saakka kai sen jälkeen on tullut Timo ja sen jälkeen joku muu

      Ulkonäöstä ei voi päätellä huoran aktiivisuutta,ja mulla on oikeus nimitellä vaimoani koska en ole häntä ikinä pettänyt vai olisiko pitänyt??Ei koska se ei ole oikein.

      Hhihihihih hauskaa siis hihihihihih

    • mitentejaksatte

      jättäkää nytv saatana se timo jo rauhaan

      • aloitetaansiitä

        Kysyppä kauanko tämä Timppa on jaksanut ja mitä tehnyt. Sitä saa mitä tilaa.


      • no.kerro
        aloitetaansiitä kirjoitti:

        Kysyppä kauanko tämä Timppa on jaksanut ja mitä tehnyt. Sitä saa mitä tilaa.

        Mitä on tehnyt? Jaksamisessahan ei pitäisi olla mitään laitonta.


      • Mitäänmenetettävää

        Kerropa mulle ku nähdään mua kiinnostaa ainakin


      • aloitetaansiitä kirjoitti:

        Kysyppä kauanko tämä Timppa on jaksanut ja mitä tehnyt. Sitä saa mitä tilaa.

        Totta turiset.


    • PohdinMäVaanTällasta

      Kuka on Timo ja miksi siitä puhutaan palstoilla 8 vuotta? Onko se joku julkkis? Jutila?
      Timo Jutila?

      • asiayselviääniin

        Huh! Noin pitkään en ole täällä ollut. Ehkä on hyvä vaihtaa nimeä, vaikka Timoja riittää. Miksi hän ei puhu irl?


      • Kyllä tämä Timo on aika paljon komeampi ja hoikempi kuin Timo Jutila.
        Hänellä on "VAIN" mätä luonne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe