Vuokra-asunnot Hua Hinissä

Muuttolinnuksi

Toivon kommentteja ilman törkyviestejä Hua Hinin vuokra-asuntojen hinnoista. Emme tesi luksusta, vaan tavallista asuntoa 1-2 makuuhuoneella kohtuulisten liikenneyhteyksien varrelta/keskusta-alueelta. Lähtökohtana on 46 kuukauden vuokraus talvikuukausiksi.
Entä muu elämiseen menevä raha vrt. Suomi?

52

885

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 654767567657

      Täältä saa vuokralle tuollaisen asunnon vuodeksi noin 9000b, muut kulut on noin 30-60% halvempia pois lukien maitotuotteet jotka ovat selkeästi suomea kalliimpia.

      • 654767567657

        tietysti kuukaudeksi, tuolla 9000b, lisäksi tulee sähkö ja vesi... sähkö on noin 2000b kuukaudessa, vesi muutaman satasen.


    • TääläToimiiVainVittuilu

      Laita googleen home tai condo rent in Hua Hin.
      Ja sitten yhteydenottoja.

      • 654767567657

        Älä missään tapauksessa usko tuota, tule paikan päälle varaa hotelli pariksi viikoksi, vuokraa mopo, kypärä päähän ja asuntoa etsimään, etsi eri alueilta katsoen yleistä hintatasoa, muutama kilsa kaupungista vuokrat putoaa todella paljon, mutta sit pitää olla auto tai moto että pääset liikkumaan, viikossa löydät melkeinpä varmasti sinulle sopivan, kohtuu hintaan. Älä koskaan vuokraa ulkomaalaisilta äläkä netin kautta aina maksat ylihintaa varmasti.


      • MaaseutaHuaHin
        654767567657 kirjoitti:

        Älä missään tapauksessa usko tuota, tule paikan päälle varaa hotelli pariksi viikoksi, vuokraa mopo, kypärä päähän ja asuntoa etsimään, etsi eri alueilta katsoen yleistä hintatasoa, muutama kilsa kaupungista vuokrat putoaa todella paljon, mutta sit pitää olla auto tai moto että pääset liikkumaan, viikossa löydät melkeinpä varmasti sinulle sopivan, kohtuu hintaan. Älä koskaan vuokraa ulkomaalaisilta äläkä netin kautta aina maksat ylihintaa varmasti.

        Aivan Hua Hinissä todella surkeat kulkuyhteydet. Kun muutat 2 km keskustassa niin asut keskellä peltoa. Siksi suomaalaiset huassa vihtyy, pellolla kun on kotoinen olo


      • HelppoaJaVaivatonta
        654767567657 kirjoitti:

        Älä missään tapauksessa usko tuota, tule paikan päälle varaa hotelli pariksi viikoksi, vuokraa mopo, kypärä päähän ja asuntoa etsimään, etsi eri alueilta katsoen yleistä hintatasoa, muutama kilsa kaupungista vuokrat putoaa todella paljon, mutta sit pitää olla auto tai moto että pääset liikkumaan, viikossa löydät melkeinpä varmasti sinulle sopivan, kohtuu hintaan. Älä koskaan vuokraa ulkomaalaisilta äläkä netin kautta aina maksat ylihintaa varmasti.

        Älä koskaan vuokraa ulkomaalaisilta? Onhan suomalainenkin ulkomaalainen Thaimaassa. Ja suomalaisen välittäjän kautta asunnot tulevat kalliimmaksi kuin thaimaalaisten ja jopa muun maalaisten kuin suomalaisten kautta. Suomilisää tulee.
        Kielitaitoiset löytää helposti hyviä asuntoja 3000-6000 THB kuukaudeksi


      • maire55ykskaks
        654767567657 kirjoitti:

        Älä missään tapauksessa usko tuota, tule paikan päälle varaa hotelli pariksi viikoksi, vuokraa mopo, kypärä päähän ja asuntoa etsimään, etsi eri alueilta katsoen yleistä hintatasoa, muutama kilsa kaupungista vuokrat putoaa todella paljon, mutta sit pitää olla auto tai moto että pääset liikkumaan, viikossa löydät melkeinpä varmasti sinulle sopivan, kohtuu hintaan. Älä koskaan vuokraa ulkomaalaisilta äläkä netin kautta aina maksat ylihintaa varmasti.

        Olen samaa mieltä Itse vuokrasin hua hinistä omakotitlon. Vuokraaja joku Lycy, tytär kuten Hua Hinissa itse asuva mies kertoi. No asunto oli ihan moitteeton, mutta jälkimaksut varsin suuret ja kun yritimme saada perusteluja noihin maksuihin niin emme saaneet ja jouduimme maksamaan varausmaksun vaikka se piti olla vain takuu joka palautetaan kun olemme poistuneet. Poistuimme asunnosta viikkoa sopimusta aiemmin. Mitään emme rikkoneet asunnossa tai aiheuttaneet häiriötä. (olemme yli 60v) Mies ilmoitti meille viikko kotiinpaluumme jälkeen sähköpostitse että verhotanko oli rikki ja kertoi että oli vaikea saada korjaajaa jouluaattona, seuraavat olivat kuulema tulossa joulupäivänä. ihmettelimme miksi jouluaattona tarvitaan korjaajaa koska meillä oli vuokrasopumus uudenvuodenaatton asti. Ja kun pyysimme kuittia niin se oli tekaistu ja summa oli merkitty englannin puntina. Outoa että Hua Hinissa on liike joka laskuttaa puntina. Tämäkään ei auttanut valituksessamme vaan menetimme varausmaksun joka oli varsin suuri.
        Älkää siis ihmeessä ottako vuokra-asuntoa jossa on halpa vuokra ja suuri varausmaksu. Tai ainakin kuvatkaa asunto vuokran-antajan kanssa kun menette kohteeseen. Olen paljon matkustanut Aasiassa, mutta tämä oli kyllä törkeyden huippu, eikä kyseesä ollut eden aasialainen.


      • normaaliatäällä
        maire55ykskaks kirjoitti:

        Olen samaa mieltä Itse vuokrasin hua hinistä omakotitlon. Vuokraaja joku Lycy, tytär kuten Hua Hinissa itse asuva mies kertoi. No asunto oli ihan moitteeton, mutta jälkimaksut varsin suuret ja kun yritimme saada perusteluja noihin maksuihin niin emme saaneet ja jouduimme maksamaan varausmaksun vaikka se piti olla vain takuu joka palautetaan kun olemme poistuneet. Poistuimme asunnosta viikkoa sopimusta aiemmin. Mitään emme rikkoneet asunnossa tai aiheuttaneet häiriötä. (olemme yli 60v) Mies ilmoitti meille viikko kotiinpaluumme jälkeen sähköpostitse että verhotanko oli rikki ja kertoi että oli vaikea saada korjaajaa jouluaattona, seuraavat olivat kuulema tulossa joulupäivänä. ihmettelimme miksi jouluaattona tarvitaan korjaajaa koska meillä oli vuokrasopumus uudenvuodenaatton asti. Ja kun pyysimme kuittia niin se oli tekaistu ja summa oli merkitty englannin puntina. Outoa että Hua Hinissa on liike joka laskuttaa puntina. Tämäkään ei auttanut valituksessamme vaan menetimme varausmaksun joka oli varsin suuri.
        Älkää siis ihmeessä ottako vuokra-asuntoa jossa on halpa vuokra ja suuri varausmaksu. Tai ainakin kuvatkaa asunto vuokran-antajan kanssa kun menette kohteeseen. Olen paljon matkustanut Aasiassa, mutta tämä oli kyllä törkeyden huippu, eikä kyseesä ollut eden aasialainen.

        Valitettavasti tuo kokemasi on aivan normaalia vuokralaisten kohtelua täällä Hua Hinissä.
        Hyvin vaikeaa on löytää rehellistä vuokraajaa, lähes mahdotonta. Aina keksivät jotain totuudenvastaista ja varausmaksua on turha odottaa takaisin.


      • huahininhuijarit
        maire55ykskaks kirjoitti:

        Olen samaa mieltä Itse vuokrasin hua hinistä omakotitlon. Vuokraaja joku Lycy, tytär kuten Hua Hinissa itse asuva mies kertoi. No asunto oli ihan moitteeton, mutta jälkimaksut varsin suuret ja kun yritimme saada perusteluja noihin maksuihin niin emme saaneet ja jouduimme maksamaan varausmaksun vaikka se piti olla vain takuu joka palautetaan kun olemme poistuneet. Poistuimme asunnosta viikkoa sopimusta aiemmin. Mitään emme rikkoneet asunnossa tai aiheuttaneet häiriötä. (olemme yli 60v) Mies ilmoitti meille viikko kotiinpaluumme jälkeen sähköpostitse että verhotanko oli rikki ja kertoi että oli vaikea saada korjaajaa jouluaattona, seuraavat olivat kuulema tulossa joulupäivänä. ihmettelimme miksi jouluaattona tarvitaan korjaajaa koska meillä oli vuokrasopumus uudenvuodenaatton asti. Ja kun pyysimme kuittia niin se oli tekaistu ja summa oli merkitty englannin puntina. Outoa että Hua Hinissa on liike joka laskuttaa puntina. Tämäkään ei auttanut valituksessamme vaan menetimme varausmaksun joka oli varsin suuri.
        Älkää siis ihmeessä ottako vuokra-asuntoa jossa on halpa vuokra ja suuri varausmaksu. Tai ainakin kuvatkaa asunto vuokran-antajan kanssa kun menette kohteeseen. Olen paljon matkustanut Aasiassa, mutta tämä oli kyllä törkeyden huippu, eikä kyseesä ollut eden aasialainen.

        Huan farangeilla on yksi yhteinen piirre: He ovat persauki ja vitunmoisia kateellisia katkeria paskiaisia. He ovat kateellisia lyhytaikaisille turisteille, koska ne turistit kuluttaa enemmän rahaa kuukaudessa kuin nämä paikalla asuvat puolessa vuodessa. Yrittävät keinolla millä hyvänsä päästä osallisiksi niistä turistin rahoista. Jakavat tietoa keskenään ja käyvät ikäänkuin eräänlaista selviytymistaistelua kaupustelijoita ja turisteja vastaan. 100 bahtia jos jäät heille heidän mielestään velkaa, niin he levittelevät puoli maailmaa täyteen juoruja sinusta että millaisen tempun teit ja summa paisutellaan tuhansiksi euroiksi viikossa ja se kasvaa vuoden mittaan jo uuden mersun hintaluokkaan. Lopulta he uskovat itsekin että kaikki ovat velkaa heille ja he olisivat tarinan mukaan tosi rikkaita, jos vain velalliset suorittaisivat heille velkansa.

        Kannattaa ennemmin maksaa välitysfirmalle muutama tonni ylimääräistä kuin alkaa katselemaan kaikenmaailman tupatarkastuksia ja kuuntelemaan paskapuheita. Yhtä vuokrantantajaa niittaan kaaliin heti kun seuraavan kerran näen. Pimitti minultakin takuurahan ja yritti saada vielä päälle jollakin hemmetin verukkeella. Varoitin jo silloin että jos kuulen paskapuheita vielä tämän päälle niin tulen kylään.


      • kommentointähän

        Lerppa olet hyvä esimerkki persaukisesta Hua Hin farangista. Rahat ei riitä harrastuksiin niin päivät kulutat netissä Pattayaa ja siellä viihtyviä kohtaan haukkumisilla.
        Katkeruutesi tulee rivien välistä esiin.


      • 76575675678

        Huolehdi poju vaan omista fyrkka-asioistasi luulen että sinulla on tarpeeksi niiden kanssa, minulla on erinomaisella tollalla, tosinkuin sinulla, resuperse.


      • kaikkeasitnäkee
        76575675678 kirjoitti:

        Huolehdi poju vaan omista fyrkka-asioistasi luulen että sinulla on tarpeeksi niiden kanssa, minulla on erinomaisella tollalla, tosinkuin sinulla, resuperse.

        Minä kyllä rehellisesti sanottuna hirttäytyisin tai hukuttaisin itseni jos asiani olisi yhtä huonosti kuin sinulla. Olet jostakin sysikorvesta revitty päähän ja perseelle ikänsä potkitun ihmisen irvikuva. Hyi saatana ihan oikeasti.


      • KöyhäOletMieleltäsikin
        76575675678 kirjoitti:

        Huolehdi poju vaan omista fyrkka-asioistasi luulen että sinulla on tarpeeksi niiden kanssa, minulla on erinomaisella tollalla, tosinkuin sinulla, resuperse.

        Kyllähän asia on nyt niin että sinä lerppa vietät aikasi suomi24 palstalla roikkuen sehän on selvä todiste ystävien ja harrastuksien puutteesta. Harrastuksethan vie rahaa myös Thaimaassa.


      • 654767567657

        Minulla on hieman sellainen tunne että sinä resuperse olet jo kokeillut nuokin vaihtoehdot, mutta et vain ole vielä ymmärtänyt tekojesi seurauksia, reppana.


      • 654767567657
        KöyhäOletMieleltäsikin kirjoitti:

        Kyllähän asia on nyt niin että sinä lerppa vietät aikasi suomi24 palstalla roikkuen sehän on selvä todiste ystävien ja harrastuksien puutteesta. Harrastuksethan vie rahaa myös Thaimaassa.

        Höpö höpö reppana, olen jo kieränyt kaikki kiinnostavat paikat, bangkokissa on vielä jonkin verran kokematonta, sinne huomenna, pitää kaydä ikeassa huomenna ostamassa pari mattoa, ja vuodevaatteita.


      • CittariIkea

        Ikea voi vittu, mee kehä kolmoselle samalla kun meet Nuuksioon.


      • AsunDonMuengissa
        654767567657 kirjoitti:

        Höpö höpö reppana, olen jo kieränyt kaikki kiinnostavat paikat, bangkokissa on vielä jonkin verran kokematonta, sinne huomenna, pitää kaydä ikeassa huomenna ostamassa pari mattoa, ja vuodevaatteita.

        Just niin Ikean Kiinassa valmistettua halpaa krääsää. Thaimaasta löytyy tasokkaita käsin kudottuja hienoja ja kestäviä mattoja. Esimerkiksi Rugs Corner Sukhumvit Roadilla, mutta kun fyrkkasi riittävät vain Ikean krääsään...


      • AsunDonMuengissa

        Googalasin niin Hua Hinistäkin Villa Marketista löytyy mattokauppa, mutta kun rahasi siis riittää vain Ikean ktääsään niin kannttaa sitten Lerppa sun matkata tänne Bangkokiin, saahan suomi24 palsta olla huomenna rauhassa typeriltä kirjoituksiltasi.

        Muuten minullakin on täällä Bangkokissa monta paikkaa jossa en ole käynyt vaikka jo vuosia täällä olen asunut. Hua Hinhan tulee nähdyksi jo viikossa.


      • 656546456456

        Resuperse villa markeista ei löydy matto kauppaa, eikä edes market villagessa... ensimmäinen on pääosin elintarvike kauppa toinen ostoskeskus, mattokauppoja thaimaassa on varsin vähän kun thaikut eivät juurikaan käytä mattoja, ikeassa on sama tuotevalikoima täällä kuin suomessa, matot ja vuodevaatteet on ihan laadukkaita, mutta ei halpoja, thaimaalaisen mittapuun mukaan ikea on varsin kallis.


      • AsunDonMuengissa
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse villa markeista ei löydy matto kauppaa, eikä edes market villagessa... ensimmäinen on pääosin elintarvike kauppa toinen ostoskeskus, mattokauppoja thaimaassa on varsin vähän kun thaikut eivät juurikaan käytä mattoja, ikeassa on sama tuotevalikoima täällä kuin suomessa, matot ja vuodevaatteet on ihan laadukkaita, mutta ei halpoja, thaimaalaisen mittapuun mukaan ikea on varsin kallis.

        Thaimaalaisten mittapuun mukaan kallis. Mutta ethän Sinä ole Thaimaalainen vaan menestynyt lentokapteeni jolla on hyvä eläke.

        http://www.orientalcarpetthailand.com/


      • 656546456456

        Täältä järjestetään jopa kuljetuksia ikeaan, ei suomalaisille hurreille ja tanskalaisille, muutama sakemannikin näyttää olevan silloin tällöin mukana, minä menen omalla autolla, siellä on hyvät parkkipaikat, ja paikka on lähes aina täynnä... saa hyvin kuljetettua tavarat navaralla kotiin.


      • LerpanHuaHintuntemus-0
        656546456456 kirjoitti:

        Täältä järjestetään jopa kuljetuksia ikeaan, ei suomalaisille hurreille ja tanskalaisille, muutama sakemannikin näyttää olevan silloin tällöin mukana, minä menen omalla autolla, siellä on hyvät parkkipaikat, ja paikka on lähes aina täynnä... saa hyvin kuljetettua tavarat navaralla kotiin.

        Muuta et tunne edes Hua Hiniä kun et tiedä sielläkin olevan mattokauppaa.


      • 656546456456

        En tunne täällä on tuhansia kauppoja...


      • hehehehehehe
        656546456456 kirjoitti:

        En tunne täällä on tuhansia kauppoja...

        Tuskin nyt tuhansia, taas liiotellaan roimasti. Olet myyten väittänyt tuntevasi Hua Hinin hyvin ja asuneensa siellä jo lähes 20 v ja market Villagessa käyneesi usein. Outoa ettei mattokauppa ole silmiisi tullut todella outoa.


      • ikeaeikelvannut
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse villa markeista ei löydy matto kauppaa, eikä edes market villagessa... ensimmäinen on pääosin elintarvike kauppa toinen ostoskeskus, mattokauppoja thaimaassa on varsin vähän kun thaikut eivät juurikaan käytä mattoja, ikeassa on sama tuotevalikoima täällä kuin suomessa, matot ja vuodevaatteet on ihan laadukkaita, mutta ei halpoja, thaimaalaisen mittapuun mukaan ikea on varsin kallis.

        Buriramiin talon rakennuttanut tyttöystävä ei kelpuuttanut Ikea-laatua kotiinsa. Oli saanut ennakkokäsityksen jostakin että se on paskaa. Hommattiin kalut paikallisesta valtavasta huonekaluliikkeestä. Hinnat oli suht identtiset Ikean kanssa mutta laatu 2 x parempaa. Mittatilaustyönä kyökki massiivipuusta 40 tuhatta bahtia, puutarhakalusto komposiittia 3000 bahtia, laadukas sänky patjan ja petarin kanssa 12000 jne. Muut roippeet ja tasot miltei ilmaisia. Hirmu vänkäämisen jälkeen suostui ottamaan ruokailupöydän tuoleineen. Olisi halunnut kököttää lattialla. Sanoin että se alkaa olla aika teidänkin laskeutua puusta alas. Olohuone muistuttaa Buddha-temppeliä vieläkin enemmän kuin olohuonetta. Sohva tököttää tyhjänä kun lapset istuu lattialla telkkarin edessä lotus-asennossa.


      • 654767567657
        hehehehehehe kirjoitti:

        Tuskin nyt tuhansia, taas liiotellaan roimasti. Olet myyten väittänyt tuntevasi Hua Hinin hyvin ja asuneensa siellä jo lähes 20 v ja market Villagessa käyneesi usein. Outoa ettei mattokauppa ole silmiisi tullut todella outoa.

        Bluportissa ja villq marketissa on satoja kauppoja, kaupungissa tuhansia olen asunut pattayalla kaksi vuotta täällä seitsemän vuotta.


      • 654767567657
        ikeaeikelvannut kirjoitti:

        Buriramiin talon rakennuttanut tyttöystävä ei kelpuuttanut Ikea-laatua kotiinsa. Oli saanut ennakkokäsityksen jostakin että se on paskaa. Hommattiin kalut paikallisesta valtavasta huonekaluliikkeestä. Hinnat oli suht identtiset Ikean kanssa mutta laatu 2 x parempaa. Mittatilaustyönä kyökki massiivipuusta 40 tuhatta bahtia, puutarhakalusto komposiittia 3000 bahtia, laadukas sänky patjan ja petarin kanssa 12000 jne. Muut roippeet ja tasot miltei ilmaisia. Hirmu vänkäämisen jälkeen suostui ottamaan ruokailupöydän tuoleineen. Olisi halunnut kököttää lattialla. Sanoin että se alkaa olla aika teidänkin laskeutua puusta alas. Olohuone muistuttaa Buddha-temppeliä vieläkin enemmän kuin olohuonetta. Sohva tököttää tyhjänä kun lapset istuu lattialla telkkarin edessä lotus-asennossa.

        En paljon luottaisi thaimaalaisten kykyyn päätellä minkä laatuista tavara on, ikean laatu on hyvää mutta kallista palkallista laatua on hyvää ja huonoa, hinta ei kerro mitään laadusta, massiivipuisen sohvan saat 5000 mutta voit joutua maksamaan 35000 eikä mikään takaa että tuo 35000 menee nopeammin termiittien suuhun kuin halvempikin, vaatekaappi kahdella ovellaja laatikolla 1200b, rottinkinen sohvakalusto 3800 eikä varmasti termiitit sitä vedä poskeen se on hyvä valinta, löytyy jokaiselta kalustekauppiaalta.

        Ulos pöytä ja neljä penkkiä, betonia joka on varsin pitkälle puun näköistä, painaa 200 kiloa, maksaa 3000-5000, parisänky valurauta runko, hyvä patja ja petari 15000...

        Ulkoovi kunnollinen 1800 euroa, puinen, liukuovi flexiä 1500, solon lukko kunnollinen alkaen 200b, hyvä 2000 abloy vastaava...


      • BuriramUnited
        654767567657 kirjoitti:

        En paljon luottaisi thaimaalaisten kykyyn päätellä minkä laatuista tavara on, ikean laatu on hyvää mutta kallista palkallista laatua on hyvää ja huonoa, hinta ei kerro mitään laadusta, massiivipuisen sohvan saat 5000 mutta voit joutua maksamaan 35000 eikä mikään takaa että tuo 35000 menee nopeammin termiittien suuhun kuin halvempikin, vaatekaappi kahdella ovellaja laatikolla 1200b, rottinkinen sohvakalusto 3800 eikä varmasti termiitit sitä vedä poskeen se on hyvä valinta, löytyy jokaiselta kalustekauppiaalta.

        Ulos pöytä ja neljä penkkiä, betonia joka on varsin pitkälle puun näköistä, painaa 200 kiloa, maksaa 3000-5000, parisänky valurauta runko, hyvä patja ja petari 15000...

        Ulkoovi kunnollinen 1800 euroa, puinen, liukuovi flexiä 1500, solon lukko kunnollinen alkaen 200b, hyvä 2000 abloy vastaava...

        Taisi lipsahtaa eurot tuohon ulko-oveen?

        Ikean halvat kalut ovat viilutettua lastulevypaskaa jotka eivät kestä kosteassa ilmastossa eivätkä kestä enää sen jälkeen varsinkaan siirtelyä eikä uudelleenkokoamista, vaan joutavat roviolle. Kalliimmat sitten maksaakin saman verran kuin muualta ostetut samanlaatuiset tai paremmat. Massiivipuuta on vaikeaa Ikeasta löytää. Kippoja ja sen sellaisia sieltä kyllä löytyy joissa hinta-laatu on ok.

        Ikea on Suomessa nuorten opiskelijoiden, yksinasuvien yh:äitien, lasten ja muiden vähävaraisten juttu. Tosin sieltä löytyy nykyään myös 1500 eurolla komeaa nahkasohvaa rahilla mutta niin löytyy myös muualtakin eikä se Yh-äiti sellaista Ikeasta osta.

        Meikäläisen Suomen talossa kaikki huonekalut on massiivipuuta ja yhtäkään kalua en ole ostanut kaupasta. Kaikki on tehty käsityönä, ostettu huutokaupasta tai kirpputorilta. Kirjoituspöytäni, olohuoneen pöytäni, keittiönpöytäni ja TV-tasona käyttämäni vanha matonkutomakone ovat kaikki yli 100 vuotta vanhoja. Viilu ja melamiini on minulle Suomessakin kirosana samaten kuin maalattu huonekalu. Puu on puuta ja se korkeintaan öljytään.


      • 656546456456

        Kannattaa tutustua ikea bangkok valikoimiin netissä, jos ei ole mahdollista mennä paikan päälle, se on kallis paikka, olen syöttänyt yhden saunan ja pari massiivi kalustetta termiiteille, tehokkaita jätkiä... menee väärä puulaatu suihin kuukaudessa, melamiini viilutettu toimii täällä eikä sitä termiitit syö lainkaan, tämä ei ole suomi.


      • FactaaLerppalaisittain
        654767567657 kirjoitti:

        En paljon luottaisi thaimaalaisten kykyyn päätellä minkä laatuista tavara on, ikean laatu on hyvää mutta kallista palkallista laatua on hyvää ja huonoa, hinta ei kerro mitään laadusta, massiivipuisen sohvan saat 5000 mutta voit joutua maksamaan 35000 eikä mikään takaa että tuo 35000 menee nopeammin termiittien suuhun kuin halvempikin, vaatekaappi kahdella ovellaja laatikolla 1200b, rottinkinen sohvakalusto 3800 eikä varmasti termiitit sitä vedä poskeen se on hyvä valinta, löytyy jokaiselta kalustekauppiaalta.

        Ulos pöytä ja neljä penkkiä, betonia joka on varsin pitkälle puun näköistä, painaa 200 kiloa, maksaa 3000-5000, parisänky valurauta runko, hyvä patja ja petari 15000...

        Ulkoovi kunnollinen 1800 euroa, puinen, liukuovi flexiä 1500, solon lukko kunnollinen alkaen 200b, hyvä 2000 abloy vastaava...

        Ikean laatu hyvää, heh heh. Johan Lerppa vitsin murjaisi. EI LERPPA LAADUSTA TIEDÄ MITÄÄN, ASUUHAN HÄN HUA HINISSÄ


    • Muuttolinnuksi

      Kiitos vastanneille. Lisätietoa saa laittaa, mutta näillä pääsee jo hahmottamaan suunnitelmia. Aurinkoisia päiviä!

    • 43434343

      Hienoa , kiitos tämän ketjun aloittajalle , toivoo vastauksia " ILMAN TÖRKYVIESTEJÄ "
      Tämän totuuden toivoisi kaikkien muistavan ja ottavan opikseen . Ei noita teidän törkeyksiänne kukaan halua lukea! Kyseessähän on MATKAILUPALSTA , muistkaa !

      • kertokaasehänelle

        Kerro tuo lento kapteeni lerpalle...


      • 00022233333

        Hyvä toivomus . Kannatetaan ! Koskee myös sinua .


    • elämäopettanut

      Kannattaa katsastaa huoneisto ennen vuokraamista. Jos homeenhajua, niin äkkiä ulos

      • HomeistenHuaHin

        Hometta harvoin ihmisnenä haistaa.


    • Eläkeläiskylä

      Hua Hinin suomalaiset haisevat homeelle haju on tarttunut niistä asunnoista

    • Muuttolinnuksi

      No jaa, alkavat eläkeläiskylän asukkaat nostaa päättään typeryyksillään. Suomalainen ei näköjään pysty keskustelemaan sivistyneesti, ei edes netissä. Itseltäni joka tapauksessa kiitos ja kumarrus asiallisista kommenteista. Lisääkin saa kirjoittaa!

      • 2589632147

        Sivistyneesti ? Luettuani palstalta älyttömän typeriä juttuja - joittenkin mielestä
        ROTAT kiinnostaa matkailupalstalla kaikkia. Siis tähän ketjuun sentään suurin osa on kirjoittanut kohtuullisen sivistyneesti , paitsi " Eläkeläiskylä" jonka suuri älynväläys " Hua Hinin suomalaiset........ " paljastaa kirjoittajan omat " homeen
        hajut" - aivoissaan.


    • KatsePeiliin

      Olipas sivistynyt kirjoitus 25893....

    • Muuttolinnuksi

      Joo, alkaa Suomi24:n tapaan lipsua itse aiheesta, kun törkyturpakirjoittajat löytävät uuden aihion älyttömille viesteilleen. Siitäkin huolimatta toivon, jopa uskon, saavani vielä asiallista lisäinfoa.

      • frygmän

        Ja se pahin törkyturpa on Hua Hinissä asuva numero-rotta Pattaya palstalla. Kukaan ei vain tunne itseään lentokapteeniksi itseään väittävää Nasalle satelliitteihin kuituja testaavaa idioottia. Se tyyppi pilannut Hua Hinin suomiasukkaiden maineen.


      • 656546456456

        Resuperse katkeruutesi ja kateutesi pääsee uusin ulottuvuuksia, reppana, keskiviikkona taas pattayalle, milloin sinä reppana?.


      • frygmän
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse katkeruutesi ja kateutesi pääsee uusin ulottuvuuksia, reppana, keskiviikkona taas pattayalle, milloin sinä reppana?.

        Tervetuloa Pattayalle. Minut löydät Soi Lenkeeniltä. Monettako kertaa taas tulet taas Pattayalle asioita hoitamaan, mitä Hua Hinissä ei voi hoitaa vaikka olet väittänyt Hua Hinistä löytyvän kaikki mitä farangit tarvitsevat. Muista mennä Pattayan Beach roadille ja kuvata itse niitä "rottia" ettei enään tarvitse trollata 8 vuotta vanhaa U-Tube videota.
        Miten olisi jos vaihtaisit 78rpm levyn väillä lentokapteeni uraasi tai Nana Plaza asuntoosi jossa on ilmainen netti. Nasa kirjoituksia unohtamatta.


      • 656546456456

        Resuperse hua hinissä on kaikki mitä täällä elämiseen tarvitaan, aiheuttaako sinulle näppylöitä jos käyn pattayalla, keskiviikkona käymään siellä muutamaksi päiväksi. Kateus vie kalatkin merestä, reppana...


      • oletToivotonTyyppi
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse hua hinissä on kaikki mitä täällä elämiseen tarvitaan, aiheuttaako sinulle näppylöitä jos käyn pattayalla, keskiviikkona käymään siellä muutamaksi päiväksi. Kateus vie kalatkin merestä, reppana...

        Kuka nyt numero hullulle kateellinen olisi, miten olisit jos koittaisit hankkia elämää suomi24 palstan ulkopuolelta, trollaaja?


      • 654767567657

        Kiitos samoin resuperse...


      • OletToivotonTyyppi
        654767567657 kirjoitti:

        Kiitos samoin resuperse...

        Montako viestiä kirjoitat viikossa, laske trollaaja olethan "asiantuntija" mittayksiköissä jotka menevät metsään. Outoja virheitä ilmavoimien insinööri majurilta


      • HeiMissäOtt
        656546456456 kirjoitti:

        Resuperse hua hinissä on kaikki mitä täällä elämiseen tarvitaan, aiheuttaako sinulle näppylöitä jos käyn pattayalla, keskiviikkona käymään siellä muutamaksi päiväksi. Kateus vie kalatkin merestä, reppana...

        Oletko tänään Pattayalla niinkuin 4.2 aiemmin väitit???


    • muuttolintu122

      Sivistyneesti ainoat järkevät vastaukset oli kaksi ensimmäistä, ja ne saman kirjoittaja... sitten homma meni överiksi...

    • 258963249999

      Niin aina- Palstan häiriköt haluavat pilata jokaisen asiallisen , sivistyneen keskustelun,
      " resuperse katkeruutesi ja kateutesi pääsee ......... " jne. Eikös tälläistä tekstiä kirjoittava ole itsekin melkoinen resupe........ reppana . " keskiviikkona taas Pattayalle ."
      kertoo olevinaan uutisena - mitä arvoa tähän ketjuun ja yleensä Hua Hin
      osioon.

      • TaikaJimii

        Katkeruus ja kateus ei täällä palstalla koskaan lopu, reppana.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1060
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      672
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      40
      657
    9. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    10. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      351
      633
    Aihe