sopiiko härkä ravulle?

ihastunut

seurustelen härän kanssa mutta en tiedä onko meillä tulevaisuutta?!
Täytyy myöntää etten ihan aina ole luottanut horoskooppeihin mutta nyt tahtoisin kysyä neuvoa kun se kerran on ilmaista!
olisittekko niin kilttejä ja ilmoittelisitte jos on muitakin härkä-rapu pareja kuin vain minä ja se... niin ja antaisitteko oman kommenttinne asiasta... Muuten mikä horoskooppi merkki sopii parhaiten ravulle?!

Ystävällisin terveisin:Ihastunut

4

231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Härkä

Itse seurustelen ravun kanssa ja hyvin menee =)!Sovimme erittäin hyvin yhteen =)...Ei kannata näihin horoskooppi hommiin takertua,ne kun eivät kerro aina totuutta ;)...

• Niko

ku Lipposen pariskunta. :-)

• Härkä

Härkä ja rapu kuulemma sopivat yhteen...luin jostain horoskooppikirjasta...onhan niitä kirjoja joissa on horoskoopit ja niiden yhteensopivuudet. Niistä voi lukea mutta varma ei voi olla pitävätkö ne paikkansa.

• Niko

Idea onkin vähän monimuotoisempi ku vaan noi merkit. Mutta on totta, että kirjat vilisee just näitä merkkivertailuja. Mut niinku mä tuolla yhdelle jo vastasin, ku puhutaan merkkitasolla, se on sama ku puhuttas, et voiks turkulainen ja savolainen olla kavereita. Jokainen tietää, että tää on makukysymys. Mutta ehkäpä jonkin ajan kuluttua ihmiset tajuu omasta kartastaan vähän enemmän, kun asiat laajenee. Astrologiaa käytetään jo niin monessa paikassa, maailmaltahan sen näkee. Mutta tänne Suomeen kaikki tulee vähän jälkijunassa, mutta tulee kuiteski. Sun kannattaa tietty olla heti ekana mukana, joten laske koko kartta, ni siitä sä pääset kätevästi alkuun. Tietty se on yhtä hepreaa aluksi, mutta onhan noita kirjoja suomeksikin, jos haluu opiskella. Mä kuulin yhdeltä kaverilta, että jotku astrologian kirjat on tosi suosittuja kirjastolainoja. Osta oma. Mutta siis siinä pitää olla kaikki nää kuut ja Venukset ja Marsit ja nousevat merkit jne mukana. Ei pelkkä horoskooppimerkkikirja vielä oikeastaan auta sua eteenpäin vaikka niissä onkin ihan hyviä juttuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      149
      1816
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1343
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      230
      815
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      61
      735
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      581
    Aihe