ja ihana että. Tekisi mieli joskus halata :)
Yks nuorimies on niiin söpö ja kuuma
34
940
Vastaukset
- olinenkäollut
Tule ja halaa ;)
- halipusu
Etkö lähtis karkuun?:D
- olinenkäollut
En todellakaan ;)
- olinenkäollut
Et tullut sitten halaamaan :)
- enmänähnyt
Sinua..missä lymyät? :)
- vausivaude
Hersiliejaa mikset halaa, rohkesti vaan. Mies varmaan tykkää. Ei ainakaan pahasta ole. Olen muuten miespuolinen kirjoittaja, tykkään halata naispuolisia. Mutta ei miehiä yök!
- muuseurapilaahetken
Niin onkin. Kunpa muut katoaisivat, voisin halatakin.
- elämäonsellaista
Vaan en voi halata häntä koskaan.
- Sivustakysymys
Miksi et voi?
- eireiluakenellekään
Koska elämä on sellaista.
- Sivustakysymys
Etkö pidä hänestä vai oletko varattu?
- ppp---
Mä jaan aloittajan mielipiteen täysin!
- Veitsanat
Suustani. :)
- qwertyuiasdfghj
Saa minua halata. En pure, ainakaan paljoa ;P
Tämän miehen on pakko olla....Jonne Aaron,
jota kaikki, tai melkein kaikki, fanit halivat.
Jonne A. on tosi symppis ihminen.
Siitäpä löytyykin jollelkulle,
alle 30-vuotiaalle naiselle oiva mies.
https://www.youtube.com/watch?v=tx6968McAtk- Whhcv
Niin sinullahan on tapana ihastua kaikkiin nuoriin miehiin. Olen laittanut senmerkille.
En ole ihastunut. Enkä oikeastaan tunne häntä laisinkaan.
Ihailen tätä sympaattista ja herkkää tähteä,
joka tekee hyvää musiikkia.
- IhmettelenVakavasti
Miten voi olla kuuma ja söpö samaan aikaan?
- mikä-jottei
Onko kuuma ja ruma tutumpi sinulle?
- VakavastiIhmettelen
Jos tunnet itsesi kyseiseksi niin haluasiin tutustua ja ottaa selvää asiasta.
- mikä-jottei
VakavastiIhmettelen kirjoitti:
Jos tunnet itsesi kyseiseksi niin haluasiin tutustua ja ottaa selvää asiasta.
Sukupuolella ei taida olla väliä?
- kommenttiulkopuolelta
Kyllä nuori voi olla juuri sitä.
- VahHe
mikä-jottei kirjoitti:
Sukupuolella ei taida olla väliä?
Tutustua, ei seurustella.
- silmiiiisi
Oletko kiinnostunut hänestä vai toteatko muuten vaan?
- kiltitsinisilmät
Jep kiinnostunut. Sillä on ihanat siniset silmät.
- silmiiisi
Tunnetteko hyvin?
- kysyväeitieltä
Koska viimeksi näit hänet?
- vanaha_harakka
En ole ap., mutta minun "hänet" näin niin kovin kauan sitten. N. 1,5 vuotta sitten näin ohimennen kaukaa, mutta tunnistin kyllä kävelytyylin ja ryhdin, mutta paremmin reilu 3 v. sitten.
vanaha_harakka kirjoitti:
En ole ap., mutta minun "hänet" näin niin kovin kauan sitten. N. 1,5 vuotta sitten näin ohimennen kaukaa, mutta tunnistin kyllä kävelytyylin ja ryhdin, mutta paremmin reilu 3 v. sitten.
Vain niin, nimimerkki "vanha-harakka".
Kävelytyyliä, silmiä, ryhtiä ja muuta sellaista?
En tiedä keitä olette, koska olen osallistunut
tähän keskusteluun vain REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄ.
Josko laitan linkin hyvään musiikkiin:
https://www.youtube.com/watch?v=aGh6kuWoCis
- tänäänsetaisi
Näin hänet.
- tänäänääänä
No missäs näit?
- Nonnonoo
Töissä.
- tänääänänää
vilaukselta vai juttelitteko?
- tänääännänään
Näin itsekin hänet vilaukselta :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651606
- 104931
- 75753
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17618ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;188428- 26419