Yks nuorimies on niiin söpö ja kuuma

sellainenvaikutus

ja ihana että. Tekisi mieli joskus halata :)

34

940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olinenkäollut

      Tule ja halaa ;)

      • halipusu

        Etkö lähtis karkuun?:D


      • olinenkäollut

        En todellakaan ;)


      • olinenkäollut

        Et tullut sitten halaamaan :)


      • enmänähnyt

        Sinua..missä lymyät? :)


    • vausivaude

      Hersiliejaa mikset halaa, rohkesti vaan. Mies varmaan tykkää. Ei ainakaan pahasta ole. Olen muuten miespuolinen kirjoittaja, tykkään halata naispuolisia. Mutta ei miehiä yök!

    • muuseurapilaahetken

      Niin onkin. Kunpa muut katoaisivat, voisin halatakin.

    • elämäonsellaista

      Vaan en voi halata häntä koskaan.

      • Sivustakysymys

        Miksi et voi?


      • eireiluakenellekään

        Koska elämä on sellaista.


      • Sivustakysymys

        Etkö pidä hänestä vai oletko varattu?


    • ppp---

      Mä jaan aloittajan mielipiteen täysin!

    • Veitsanat

      Suustani. :)

    • qwertyuiasdfghj

      Saa minua halata. En pure, ainakaan paljoa ;P

    • Tämän miehen on pakko olla....Jonne Aaron,
      jota kaikki, tai melkein kaikki, fanit halivat.
      Jonne A. on tosi symppis ihminen.

      Siitäpä löytyykin jollelkulle,
      alle 30-vuotiaalle naiselle oiva mies.

      https://www.youtube.com/watch?v=tx6968McAtk

    • Whhcv

      Niin sinullahan on tapana ihastua kaikkiin nuoriin miehiin. Olen laittanut senmerkille.

      • En ole ihastunut. Enkä oikeastaan tunne häntä laisinkaan.

        Ihailen tätä sympaattista ja herkkää tähteä,
        joka tekee hyvää musiikkia.


    • IhmettelenVakavasti

      Miten voi olla kuuma ja söpö samaan aikaan?

      • mikä-jottei

        Onko kuuma ja ruma tutumpi sinulle?


      • VakavastiIhmettelen

        Jos tunnet itsesi kyseiseksi niin haluasiin tutustua ja ottaa selvää asiasta.


      • mikä-jottei
        VakavastiIhmettelen kirjoitti:

        Jos tunnet itsesi kyseiseksi niin haluasiin tutustua ja ottaa selvää asiasta.

        Sukupuolella ei taida olla väliä?


      • kommenttiulkopuolelta

        Kyllä nuori voi olla juuri sitä.


      • VahHe
        mikä-jottei kirjoitti:

        Sukupuolella ei taida olla väliä?

        Tutustua, ei seurustella.


    • silmiiiisi

      Oletko kiinnostunut hänestä vai toteatko muuten vaan?

      • kiltitsinisilmät

        Jep kiinnostunut. Sillä on ihanat siniset silmät.


      • silmiiisi

        Tunnetteko hyvin?


    • kysyväeitieltä

      Koska viimeksi näit hänet?

      • vanaha_harakka

        En ole ap., mutta minun "hänet" näin niin kovin kauan sitten. N. 1,5 vuotta sitten näin ohimennen kaukaa, mutta tunnistin kyllä kävelytyylin ja ryhdin, mutta paremmin reilu 3 v. sitten.


      • vanaha_harakka kirjoitti:

        En ole ap., mutta minun "hänet" näin niin kovin kauan sitten. N. 1,5 vuotta sitten näin ohimennen kaukaa, mutta tunnistin kyllä kävelytyylin ja ryhdin, mutta paremmin reilu 3 v. sitten.

        Vain niin, nimimerkki "vanha-harakka".
        Kävelytyyliä, silmiä, ryhtiä ja muuta sellaista?

        En tiedä keitä olette, koska olen osallistunut
        tähän keskusteluun vain REKISTERÖIDYLLÄ NIMIMERKILLÄ.
        Josko laitan linkin hyvään musiikkiin:

        https://www.youtube.com/watch?v=aGh6kuWoCis


    • tänäänsetaisi

      Näin hänet.

      • tänäänääänä

        No missäs näit?


      • Nonnonoo

        Töissä.


      • tänääänänää

        vilaukselta vai juttelitteko?


      • tänääännänään

        Näin itsekin hänet vilaukselta :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe