M-nainen ja S-mies

rakkauttailmassaa

Rakastaa toisiaan <3

27

776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tääonmmimmil

      S mies kaipaa M mimmii <3

      • Eipä sano minulle mitään
        "S-mies".

        Ei yhtään mitään.


      • kylmäTotuus
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Eipä sano minulle mitään
        "S-mies".

        Ei yhtään mitään.

        S-mies naisten huulilla aina !


    • No ei ainakaan tämä M-nainen rakasta
      ketään S-miestä.

      Minä en ainakaan tunne vetoa yhteenkään mieheen,
      jonka MIKÄÄN nimi alkaisi S-kirjaimella.
      (En edes tunne yhtään "S"-miestä kunnolla.)

      Mutta ehkä joku toinen "M" rakastaa
      jotakuta "S"-miestä.


      P.S. Mikäli kirjoitat palstan nimimerkistä "Syvällinen-mies", niin minä en
      tiedä kuka hän on. Oletan että hän on joku Jari, jota nimimerkillä "kukkaseppelsydänsukat" esiintyvä nainen (joku Veera?) rakastaa.

      • pakkolaittaa

        Kunnon palstakyttä :D älä suutu ;)


      • pakkolaittaa kirjoitti:

        Kunnon palstakyttä :D älä suutu ;)

        Totta kai kirjoitin näin, koska olen ainoa tällä palstalla,
        joka käyttää REKISTERÖITYÄ NIMIMERKKIÄ, johon
        sisältyy sana "M-nainen".

        Jotta VEDÄTYS ja/tai väärinkäsitykset loppuvat alkuunsa,
        totean, etten tunne vetoa yhteenkään "S-mieheen".


      • laitanvielä
        M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        Totta kai kirjoitin näin, koska olen ainoa tällä palstalla,
        joka käyttää REKISTERÖITYÄ NIMIMERKKIÄ, johon
        sisältyy sana "M-nainen".

        Jotta VEDÄTYS ja/tai väärinkäsitykset loppuvat alkuunsa,
        totean, etten tunne vetoa yhteenkään "S-mieheen".

        Niin hyvähän se on, en pahalla laittanut, ihmettelin laajaa tietouttasi palstan kirjoittajista. No se siitä. Rauhaa :)


    • bfhdytyrt078

      Mistä tiedät että rakastavat?

      • yksinkertaista

        kaikki tietävät sen!


    • Ssssssssfedre

      Täällä vai todellisuudessa?

    • Okeimies

      Sami kaipaa Minnaa?
      Sepastian kaipaa Minttua?
      Sauli kaipaa Maijaa?

    • bozxc

      Kuka on tämä M-nainen?

      • ässän-tuntien

        mirkku tai minna


    • aikansakutakin-
      • S-miesss

        Ymmärrän, harmi.


      • sellastaseon-
        S-miesss kirjoitti:

        Ymmärrän, harmi.

        No sun valinta, älä enää harmittele


      • S-miesss

        Mitenkä niin mun valinta?


      • olenvarmaanvääräM
        S-miesss kirjoitti:

        Mitenkä niin mun valinta?

        Siten niin. Olisit sanonut silloin, sun takia olisin tehnyt ihan kaiken. En enää. :)


      • S-miesss

        Asia selvä.


      • Toinenässä

        Nyt ymmärrän kyllä paljon. No olenkin niin hitaasti etenevä kaveri että ymmärrän kun kiinnostus loppuu toiselta. Voihan *piip*


      • yksässäkysyymnaiselta

        Voitko kertoa miksi et enää pidä minusta?


      • MnaiseltaSmiehelle

        Pidän paljonkin! <3


      • oleoikeaStaiet
        yksässäkysyymnaiselta kirjoitti:

        Voitko kertoa miksi et enää pidä minusta?

        No vastaanpa vielä että aikaa on kulunut niin paljon. Silloin se viimeinen viesti, toivotit vaan hyvää jatkoa ym. Tiesit mitä tapahtui sinä päivänä. Enää en vastaile, kunhan purin tuonkin tänne.


      • lyhyesti
        yksässäkysyymnaiselta kirjoitti:

        Voitko kertoa miksi et enää pidä minusta?

        Koska jonkun on laitettava joku roti tähän ja se et ole sinä.


    • uuhooh

      Tämä M-nainen tietää yhden todella seksikkään S-miehen <3

      • M-miekkonen.ehkä

        oletkohan nainen alkuunkaan? oletko se


    • Ruusujasaitm

      Jaa että rakastan. No ei nyt ihan. Ehkä ihastunut ja jännitystä hakenut. Rakastan jotain muuta ja se alkaa toisella kirjaimella. Älä huoli ei tiedä yhtään mitään eikä edes epäile. Sen viestin kun laitoit minä sen poistin. Ei se tiedä sitäkään. En kerro mitään enkä halua sille pahaa. Rakkaus on toiseen suunnattu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe