ei tietä ja tienpitäjää voi syyttää onnettomuudesta. syy on suomen ällöttävissä säissä ja huonoissa ajotaidoissa.
loimaan kolari
5
761
Vastaukset
- legally-handsome
kyllähän teitä aurata pitää
- puhut
kyllä suomen talvi on aina ollut loskainen ja luminen,ei sille mitään voi. Jos taidot ei riitä ajamaan liukkaalla,ei saa lähteä liikenteeseen.
Olen ajanut yli 30 vuotta kaikennäköisissä keleissä ja aina olen omalla kaistalla ja tiellä pysynyt,kun olen sovittanut nopeuden oikeaksi keliin nähden. Ihmettelen tätä nyky suuntausta,kun aina syytetään keliä jos onnettomuus sattuu. Kyllä vika on aina kuskissa. Sillehän ei mitään voi,jos tulee joku paha tekninen vika,esim. jarrut katoaa,mutta jos ilman auton hajoamista ajaa ulos tai toisen kaistalle on vika kyllä kuskin ajotaidossa.- ystävä
Kallis, joskus tiellä olevat syvätkin raiteet,joita joskus talvikelillä esiintyy,kuten
varmasti tiedätkin.
Kun sopivasti sattuu on auto poikittain,vaikka köröttelis jotain viittä/kuuttakympiä.
Kerran sattunut tälleen.Säikähdyksellä onneksi selvittiin.
- Merkittävä syy
IS:
Loimaan kuolonkolari pian monttujen jälkeen
Loimaan traagisen kuolonkolarin syitä on etsitty vaikeista keliolosuhteista ja puutteellisesta aurauksesta.
Myöhään viime perjantai-iltana valtatie 9:llä sattuneessa onnettomuudessa kuolivat kuusi 15-18-vuotiasta nuorta ja 66-vuotias tilataksin kuljettaja.
Loivassa alamäessä on asfalttiin syöpynyt sadan metrin matkalla viisi koloa.
Pian monttujen jälkeen vampulalaisnuorten auto karkasi kuljettajaltaan tuhoisin seurauksin.
Montuista ei ole varoitusmerkkejä.
- Vielä ei ole johtopäätösten aika, toppuuttelee tutkintalautakunnan puheenjohtaja, liikennepoliisitarkastaja Mika Peltola liikkuvan poliisin Länsi-Suomen osastosta.- m.j
ajoin samalla kohtaa edellisenä keskiviikkona aika kovassa lumipyryssä turusta tampereelle. tiellä oli loskaa MINUN arvioni mukaan n.5-10 cm. tollainen 4:n cm syvyinen monttu ei siinä vauhdissa tunnu miltään... ei ainakaan suistanut minun autoani ojaan. ajoin n100 km/h, eli ylinopeutta. Eiköhän suurimpaan osaan onnettomuuksista löydy ratin ja penkin välistä!!! on todella helppo ruveta syyttelemään päättäjiä ja muita, esim tien kunnostajia. tietysti tien olisi pitänyt olla aurattu, siinä on myös osasyy onnettomuuteen. mutta silti vauhti olisi sovitettava vallitsevaan keliin, josta taas päästään ratin ja penkin väliin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835