En ole sinusta kiinnostunut M

miehelle--

Enkä ole koskaan ollutkaan.

13

516

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onkosulta

      Perkele kysytty mitään, että ootko kiinnostunut vai et? Vai menitkö ja omit jonkun viestin tai harhoissas luulet, että joku kirjottaa sinuna niin nyt pitää sitten todistella tuota paskaa täällä, siis täällä missä millään anonyymilla kirjoituksella ei ole mitään väliä!

      Ei kun joo, ihan sama mitä se minäkään täällä kirjoitan, kun tätä samaa jankutusta saisi olla takomassa joka helvetin viestiketjuun!

      • Mistä sinä tiedät kuka on aloittaja?
        Se on varmaankin Anni tai "Anni", johon on yhdistetty joku "Sam",
        ja viimeksi M-mies.

        Ehkä tämä Anni halusi nyt itse ilmaista, ettei pidä M-miestä(?)


    • Aloitus ei ole minulta, mutta totta on,
      etten minäkään ole sukulaisestani, M-miehestä kiinnostunut.

      Eräälle KUVIOISTANI POISSA OLLEELLE henkilölle jouduin sitä selvittämään selvittämästä päästyäni. Kaikki sukulaiseni tiesivät asian oikean laidan. M oli
      juuri mennyt naimisiinkin. (Maailman mukavimpia ihmisiä ja ainakin sosiaalisesti
      älykäs. Mutta meillä ei ole ikinä ollut mitään romanttisia tunteita toisiimme. Ei hänellä minuun eikä minulla häneen. Ja hänhän on SUKULAINEN ja asuu 600km päässä perheineen.)

      Ja se toinen "M-mies", sehän loppui kaikki alkuunsa, kun lopetettiin,
      YHTEISELLÄ SOPIMUKSELLA.

      POHDINNOISTA TODELLISUUTEEN: Olikohan aloitus A-naiselta M-miehelle?

    • Tottahantuoon

      Silti ikävä-palstalla...

      • Aloitus ei ole minulta.

        En ikinä töksäyttäisi kenellekään noin.
        Jos sattuisit olemaan se toinen "M-mies", pitkin hiuksin
        JONKA ETUNIMI EI ALA M-kirjaimella,
        niin yksissä tuuminhan todettiin, ettei mitään aloiteta.

        Jos taas olet vaikkapa Annin Matti tältä palstalta,
        niin en kyllä tiedä, mikä on meininkinne.


        Hetkinen(?)
        Oletko "M5-mies" eli veskari?
        (Yksityisen e-mailin kautta sitten.) :D Hyvää yötä!

        https://www.youtube.com/watch?v=vmF64VaquYQ


      • oeiekekdkdk

        Meinaatko ettei täällä voi olla kenenkään muun takia?


      • oeiekekdkdk kirjoitti:

        Meinaatko ettei täällä voi olla kenenkään muun takia?

        No en todellakaan meinaa! (Älä ole hassu.)

        (Tiedät oikein hyvin, että arvostan sinua suuresti mm. ÄLYSI ja ROHKEAN luonteesi ja keseliäisyytesi takia jne. Milloin minä muka olen epäillyt, ettei sinulle seuraa löytyisi? - En koskaan.)

        Vastasin, koska sinulle en mielelläni jättäisi vastaamatta,
        jos oletan kirjoittajan olevan sinä.

        Ole nyt kenen takia oletkin, vaikka joulunmaissa kirjoitelleen nimimerkin
        "nuorehko-poppeli" takia.


    • ÄmmienPanija

      Maailmaan näitä ämmiä mahtuu ja niitä on joka paikassa ja monet ovat liuankin samannäköisiä.

      • No minua et ole ainakaan niin lähelle päässyt.
        Horoskooppiketjusta voi lukea "panijani" eli
        Vesimiehen ja Leijonan.

        Ja heistä kumpikaan ei kirjoittaisi noin.


    • SurullistaOn

      Aika moni kyllä on..
      Etkö siis koskaan?

    • Mikkomiesvastaa

      Eihän sille sitten mitään voi. Vielä voi kuitenkin toivoa että olisi jollekin muulle M alkuiselle miehelle.

    • Niinvarmaa.n

      Hih :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe