Ikävä mun kissaa

Mitäsnt

Se karkasi ja hävisi.

6

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmastionikävä

      :( toivottavasti katti löytää tiensä taas kotiin. Jos sitä ei näy lainaa eläinsuojeluyhdistykseltä häkki jonne voi kokeilla pyydystää sitä. Voisimpa auttaa jotenkin

    • ainakinnoi

      karkurit.fi ilmotus ja lue niitä kans ja sitte kauppojen ilmotustauluille ilmotus

      • Olen samaa mieltä "karkurit.fi" sivustosta
        saattaa TÄSSÄKIN TAPAUKSESSA olla apua.
        Naapureilta kannattaa myös kysellä ko. kissasta
        sekä soittaa LÄHIMPÄÄN paikalliseen,
        pieneläin talteenottopaikkaan eli ns. löytöeläintaloon.
        Kannattaa ehkä myös laittaa omalle FB-sivulleen ilmoitus kadonneesta kissasta,
        mikäli ko. sivulla on paljon kävijöitä lähitienoilta.


    • etsijokapuolelta

      Mee etsimään kissaa iltasin, päivällä se luultavasti lepää jossain mut illalla lähtee liikkeelle.

      Ota jotain kissan lempiherkkuja mukaan ja pussi tm jonka äänen se tunnistaa ja huutele sitä.

      Jos karkasi kerrostalon ikkunasta, ei välttämättä ole mennyt kovin kauas talosta.
      Kysele naapureilta, kerro miten tärkeä kissa on.

      Etsi kaikki nettisivut mihin joku voisi kirjottaa kissoista joita nähty tai löydetty ja käy läpi kaikki. Muun Suomen ilmotukset kans jos on vaikka joutunut auton kyytiin vahingossa ja joutunu pitemmälle.

      Kirjota ite ilmotukset kaikkiin mahdollisiin paikkoihin, pysäkeille, nettisivuille, kauppoihin, rappuihin, kirjastoon jne.

      Käy joka päivä/ilta etsimässä kissaa.
      Älä luovuta ennenkuin saat tietää.

      Kävele tien varret jos jääny auton alle ja makaa tien reunalla.
      Jos asut maalla, etsi metsistä myös ja katso puut kans jos kiivenny puuhun.
      Mieti mihin kissa voisi mennä lämpöä hakemaan.

      • "Mieti mihin kissa voisi mennä lämpöä hakemaan."

        Minusta tuo on erityisen hyvä ohje. Maalla asuvan
        henkilön kissa on voinut piiloutua vaikka kesämökkeilijöiden
        tai pysyvien naapurien kuistin alle.

        Kerrostalokissa taas voi hakea suojaa vaikka
        alimpien parvekkeiden alta löytyvästä tilasta
        tai roskakatoksesta.

        Toivottavasti kissasi löytyy.








      • M-nainen_ei-ap.-ei-Mia kirjoitti:

        "Mieti mihin kissa voisi mennä lämpöä hakemaan."

        Minusta tuo on erityisen hyvä ohje. Maalla asuvan
        henkilön kissa on voinut piiloutua vaikka kesämökkeilijöiden
        tai pysyvien naapurien kuistin alle.

        Kerrostalokissa taas voi hakea suojaa vaikka
        alimpien parvekkeiden alta löytyvästä tilasta
        tai roskakatoksesta.

        Toivottavasti kissasi löytyy.







        ...siis ap.:n kissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe